بهترین میکروفون های دستکتاپ

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

چه به دنبال یک میکروفون پادکست جدید باشید یا فقط بخواهید هنگام چت با دوستان خود در Discord از چیزی استفاده کنید، انتخاب یک بهترین میکروفون دستکتاپ گاهی می تواند بسیار دشوار باشد. چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد، از گزینه‌های ارزان‌تری مانند Razer Seiren Mini گرفته تا گزینه‌های رده بالاتری مانند  Blue Yeti X . می توانید در لیست ذیل، برخی از میکروفون های کامپیوتر برتر را مشاهده کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید دوربین های عکاسی فوجی فیلم

چرا Blue Yeti X بهترین میکروفون کامپیوتر است؟

Blue Yeti X به عنوان میکروفون USB مورد توجه کاربران است. شما می توانید چندین الگوی مختلف پیکاپ انتخاب کنید که آن را فوق العاده همه کاره می کند. ساختار تمام فلزی یک میکروفون مستحکم ایجاد خواهد کرد که به راحتی می توان با آن دست به کار شد.

این به ویژه برای برنامه های صوتی مناسب است و برای هر چیزی از تماس های کنفرانس گرفته تا پادکست، گزینه ای عالی است. اگرچه قیمت در بالای این لیست قرار دارد، اما کیفیت عالی، Blue Yeti X را به یک توصیه آسان تبدیل کرده است. این یکی از بهترین میکروفون دستکتاپ است.

Blue Yeti X همچنین دارای یک دستگیره قابل تنظیم برای کنترل افزایش و تضمین کیفیت ضبط بهینه است. این شامل LED های دستگیره و ادغام با Logitech G Hub (Windows/macOS) می شود. از برنامه G Hub، می‌توانید نحوه رفتار Blue Yeti X را کاملاً تنظیم کنید.

همه این ویژگی‌ها با هم ترکیب می‌شوند تا این میکروفون را به بهترین میکروفون کامپیوتر برای اکثر مردم تبدیل کنند.

بهترین میکروفون دستکتاپ

صدای میکروفون Blue Yeti X چگونه است؟

به طور کلی، Yeti X عالی به نظر می‌رسد، حتی اگر مشکلاتی با اصطکاک داشته باشد، صداهای p، ph، f، s، sh، z هنوز هم کاملا واضح است.

بهترین کیفیت صدا Shure MV7

اگرچه گران است، اما Shure MV7 از نظر کیفیت صدا از پارک خارج می شود. این میکروفون یکی از بهترین میکروفون دستکتاپ است و شبیه یکی دیگر از میکروفون های Shure می باشد که می توان گفت ملکه فضای پادکست در حال حاضر، Shure SM7B است.

همین توصیف به تنهایی برای قابل توجه کردن MV7 کافی است. با Shure MV7، ویژگی‌های خوبی مانند LED برای نشان دادن سطح و نوار لمسی در سمت بالا برای تنظیم صدا در زمان پرواز دریافت می‌کنید.

شور ام وی ۷

Shure MV7 دارای یک الگوی پیکاپ کاردیوئید نسبتاً استاندارد است. همچنین دارای یک خروجی XLR آنالوگ است که می تواند همزمان با خروجی USB دیجیتال کار کند، و آن را برای هر کسی که ممکن است در آینده به دنبال تغییر به یک رابط صوتی حرفه ای تر باشد، گزینه خوبی است.

نکته جالب دیگر در مورد Shure MV7: می‌توانید از پورت‌های XLR و USB به طور همزمان برای ضبط یک فایل با وضوح بالا و یک نسخه پشتیبان با وضوح پایین استفاده کنید. همچنین تا حدی با نرم افزار یکپارچه شده است و تعداد کارهایی که می توانید با آن انجام دهید را افزایش می دهد. Shure MV7X همچنین برای کاربرانی که نیازی به خروجی USB ندارند وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه :ساعت های زنانه آنه کلین

صدای میکروفون Shure MV7 چگونه است؟

Shure MV7  یکی از بهترین میکروفون دستکتاپ است که بسیار خوب به نظر می رسد، اما ممکن است بخواهید با تمام گزینه های صدا در برنامه بازی کنید.

HyperX QuadCast

HyperX QuadCast یک گزینه خوب برای هر کسی است که یک میکروفون به خصوص پر زرق و برق می خواهد. پخش‌کننده‌ها و پادکست‌ها عالی به نظر می‌رسد، در حالی که به عنوان یک نشانگر آسان برای خاموش شدن میکروفون وجود دارد که دو برابر می‌شود.

HyperX QuadCast دارای چندین الگوی مختلف پیکاپ قطبی است که کاربر می تواند در حین پرواز بین آنها جابجا شود و میکروفون به طور کلی کیفیت صدا را ارائه می دهد. همچنینHyperX QuadCast دارای یک فیلتر پاپ داخلی است که تنظیم و استفاده از آن را بدون نیاز به یافتن تجهیزات اضافی آسان می کند.

مانند بسیاری از میکروفون های دیگر در لیست بهترین میکروفون دستکتاپ، از طریق USB متصل می شود. تنها مشکلی که در مورد صدای HyperX QuadCast متوجه شدیم، وجود صداهای مشابه در حین ضبط است، اما می‌توانید با تنظیم موقعیت میکروفون و اعمال پس‌پردازش، آن را برطرف کنید.

بهترین میکروفون دستکتاپ

JLab Talk PRO

میکروفون JLab Talk PRO یکی دیگر از میکروفون های USB با قیمت حدود ۱۵۰ دلار است. دارای پایه کوچکی است که به شما امکان می دهد آن را برای بهترین کیفیت صدا زاویه دهید. می‌توانید بین چندین الگوی ضبط جابه‌جا شوید تا میکروفون به بهترین وجه با محیط ضبط مطابقت داشته باشد.

در جلوی میکروفون یک صفحه وجود دارد که سطوح ولوم و دکمه های افزایش را نشان می دهد. این میکروفون همچنین دارای یک دایره LED در پایین میکروفون است.

پیشنهاد مطالعه :برند پوشاک  Calvin Klein

JLab Talk PRO

JLab Talk PRO از طریق USB-C متصل می شود و می توانید هدفون را برای نظارت زنده وصل کنید. این میکروفون همچنین با فرکانس ۱۹۲ کیلوهرتز/۲۴ بیت ضبط می‌کند و در صورت نیاز به شما اطمینان می‌دهد که جزئیات زیادی با سطح صدای کم ضبط می‌شود.

صدای میکروفون JLab Talk PRO چگونه است؟

Talk PRO یکی از بهترین میکروفون دستکتاپ است که به خصوص با الگوی قطبی کاردیوئید خوب به نظر می رسد، چیزی که اکثر مردم آن را انتخاب می کنند.

بهترین میکروفون دستکتاپ

Razer Seiren Mini

بهترین میکروفون کامپیوتر برای هر کسی با هر بودجه است. اگر می‌خواهید یک میکروفون کامپیوتر خارجی با بودجه کم بخرید، Razer Seiren Mini  انتخاب خوبی است. این میکروفون تنها ۴۹ دلار آمریکا قیمت دارد و در حالی که کیفیت صدا و ویژگی‌های آن را تا حدودی محدود می‌کند، همچنان محصولی با قیمت ارزان است.

Razer Seiren Mini دارای الگوی پیکاپ قطبی سوپرکاردیوید است، اگرچه برخی از نویزهای صفحه کلید همچنان شنیده می شوند که در حین استفاده از آن تایپ می کنید. در بیشتر موارد در برداشتن آنچه در جلوی آن است بسیار خوب است.

متأسفانه، Razer Seiren Mini از Razer Synapse پشتیبانی نمی‌کند، به این معنی که اگر می‌خواهید آن را سفارشی کنید یا هر پس‌پردازش دیگری انجام دهید، باید نرم‌افزار خود را پیدا کنید. میکروفون نیز به دلیل کوتاه بودن پایه، از نظر توانایی شما برای قرار دادن آن کمی کم است.

با وجود همه اینها، هنوز کار را به درستی انجام می دهد و اگر به دنبال چیزی با بودجه مناسبی هستید، این دستگاه یکی از بهترین میکروفون دستکتاپ است. این تجهیزات را از آمازون با قیمت مناسب خریداری کنید. در ضمن نگران پرداخت ارزی و تحویل کالا در ایران نباشید. زاکولا این روند را برای شما آسان کرده است.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]