تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,تیر,۱۵

بهترین کرم برای از بین بردن جای جوش

نویسنده : تیم محتوا

 

یکی از دغدغه های رایج، از بین بردن جای جوش و درمان آن می باشد. از همین رو، شرکت های تولید کننده بسیاری، محصولاتی به شکل کرم، پماد یا ژل تولید کرده و به بازار عرضه نموده اند که هر یک دارای ترکیبات و اثری متفاوت است. اما اگر بخواهیم در خصوص بهترین کرم برای از بین بردن جای جوش صحبت به میان آوریم، ابتدا باید اشاره کنیم که تمامی محصولات ضد جوش، نمی توانند به تنهایی کامل کننده درمان بوده و لذا لازم است همزمان رژیم غذایی مناسبی را نیز منظور کنید.

از سویی دیگر، ما در اینجا کرم هایی که برای از بین بردن جای جوش مطرح هستند را معرفی می کنیم، اما توصیه می کنیم برای استفاده از این محصولات، مطابق پوست خود ونوع جوش و دلایل بروز آنها، حتما با پزشک خود مشورت نمایید.

بهترین کرم برای از بین بردن جای جوش

میزان تاثیرکرم در رفع جوش صورت

در بسیاری از محصولات تولید شده جهت جوش های صورت و درمان آنها، عمدتا با استفاده از محصولات شیمیایی و یا گیاهی شناخته شده و موثر در درمان جوش استفاده می شود. بهترین کرم برای از بین بردن جوش، امروزه با ترکیب هایی عالی از سوی تولید کنندگان مطرحی وارد بازار شده است. اما همانگونه که پیش تر اشاره شد، برای انتخاب کرم مناسب و این که کدام نوع آن بهترین کرم صورت شما می باشد، با پزشک مشورت کنید.

معرفی بهترین کرم برای از بین بردن جوش

در این جا به شما کرم هایی را که در بازار موجود بوده و کرم های مرغوبی به شمار می آید معرفی می کنیم. بهتر است هنگام خرید هر یک از محصولات، مطابق با نظر پزشک و متناسب با پوست خود، اقدام نمایید و طول درمان را مطابق با دستورالعمل کرم کامل کنید.

کرم فیس دوکس:

این نوع از بهترین کرم برای از بین بردن جای جوش ، دارای قابلیت های تمیزکنندگی بالایی بوده و می تواند منافذ پوست را به خوبی جمع کرده و در رفع آکنه و جوش های سرسیاه موثر است. این کرم مناسب پوست هایی است که چرب بوده و دچار جوش شده اند. برای استفاده از آن لازم است که پوست خود را با آب نیمه گرم مرطوب کرده و سپس از این کرم روی قسمت های آسیب دیده بمالید. اجازه دهید چند دقیقه روی صورت باقی مانده و آن را با آب سرد بشویید. این کار را بهتر است در روز دوبار انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برند مترجم هوشمند

کرم کترل بایورگا:

کرم کترل، از جمله کرم هایی است که برای رفع لک های حاصل از زخم و جوش بسیار مناسب است. این کرم به شکل لایه برداری عمل کرده و می تواند جای جوش ها را از بین ببرد. از کرم کترل بایورگا عمدتا جهت درمان های آکنه استفاده می شود.

کرم استادرم:

این سرم استادرم به دلیل داشتن آنتی اکسیدان قوی و ویتامین C می تواند ترمیم کننده مناسبی بوده و برای زخم های عمیق موثر باشد. از این بهترین کرم برای از بین بردن جای جوش می توانید در روز دو مرحله استفاده نموده و تغییرات را به خوبی در پوست خود مشاهده نمایید.

از جمله مواردی که باعث می شود پوست جوش بزند این است که منافذ باز شده توسط سلولهای مرده و یا چربی پر می شوند. این شرایط برای ردش باکتری مناسب بوده و باعث ایجاد جوش می شوند. کرم استادرم می تواند با جمع کردن منافذ پوستی، از جوش زدن پوست جلوگیری کرده و مانع ایجاد چربی پوستی می شود.

کرم کالی بل:

یکی از کرم های موثر در از بین بردن لکه و جای جوش، کرم کالی بل است که می تواند به خوبی لکه های قهوه ای را درمان نماید. این روشن کننده بوده و می تواند به عنوان ضد آفتاب نیز استفاده شود. به دلیل خاصیت بازسازی سلولی و ترمیم کنندگی بالای این کرم، می توان گفت که یکی از بهترین کرم برای از بین بردن جای جوش و لکه خواهد بود. ضمن آن که هنگام استفاده از این کرم دیگر نگران بازگشت لکه ها و یا محل زخم های جوش نخواهید بود.

بهترین کرم برای از بین بردن جای جوش

کرم  بایودرما:

کرم بایودرما بعنوان بهترین کرم برای از بین بردن جای جوش به شمار می رود. این کرم می تواند برای انواع پوست های چرب و حساس استفاده شود. هنگامی که از این کرم استفاده می شود، تا دوازده ساعت پوست مرطوب بوده و آبرسانی می شود. همچنین قابلیت برطرف نمودن التهاب و قرمزی پوست حاصل از جای جوش می باشد.

این کرم به عنوان یک کرم ضد جوش و مرطوب کننده ، با خاصیت ترمیم کنندگی بالایی که دارد می تواند در براقیت و شفافی پوست نیز موثر باشد. همچنین به دلیل نبود پارابن در این کرم، به خوبی و به سرعت جذب پوست خواهد شد.

کرم اکسفولیاک آکنومگا:

می توان گفت کرم اکسفولیاک آکنومگا، بهترین کرم برای از بین بردن جای جوش بوده و در این خصوص به صورت تخصصی کرم تولید می کند. این محصول می تواند به خوبی پوست های آسیب دیده را ترمیم کرده و سلامتی مجدد را به آن ها باز گرداند.

تاثیر این کرم بسیار سریع بوده و جهت پوست های ملتهب و حساس درمان بسیار خوبی محسوب می شود. همچنین به خوبی می تواند نقش لایه برداری از پوست را نیز انجام دهد. عملکرد این کرم این گونه است که به لایه هایی عمیق در پوست نفوذ کرده و غدد چربی را به گونه ای تنظیم می کند که تولید چربی بیشتری نداشته باشند. در صورتی که این کرم به همراه رژیم غذایی مناسب استفاده شود می تواند تاثیر درمانی بسیار خوبی برای از بین بردن جای جوش باشد.

کرم کراکنیل دوکری:

کرم کراکنیل دوکری را می توان بهترین کرم برای از بین بردن جای جوش دانست. این کرم برای پوست های آسیب دیده از جوش و پوست های چرب بسیار مناسب می باشد. وجود عصاره برگ مورد در این کرم می تواند در ترمیم سازی پوست کمک موثری داشته باشد. از این کرم به جهت آن که جاذب چربی است، در جهت جلوگیری از جوش زدن نیز می توان استفاده نمود.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع قاب گوشی سامسونگ

کرم اوریاژ:

می توان گفت کرم اوریاژ، جهت درمان فوری جوش و زخم های باقی مانده از آن تولید شده است و می تواند ترمیم کننده ای موثر در این خصوص باشد. همچنین این کرم می تواند آکنه را نیز درمان کرده و از به وجود آمدن مجدد آن ها جلوگیری نماید.

در صورتی که از این کرم در شب هنگام استفاده شود، تاثیر بیشتری را خواهد داشت. استفاده هر شب این کرم می تواند باعث از میان رفتن جوش و لک های باقی مانده از آن ها باشد. همچنین قادر است چربی های اضافی پوست را جذب نموده و مانع بروز مجدد جوش های جدید در روی پوست شود. این موضوع می تواند در درمان جوش نیز اهمیت داشته باشد.

استفاده از کرم اوریاژ می تواند به شما پوستی نرم و شفاف داده و در صورتی که به صورت مستمر از آن استفاده شود، خواهد توانست ترمیم جوش های صورت را به خوبی انجام دهد.

کرم فیس دوکس:

این کرم، تاثیر بسیار خوبی در کاهش میزان چربی پوست بوده و فعالیت غده های چربی را در پوست پایین آورده و مانع رشد باکتری در پوست صورت می شود. این موضوع باعث می شود که آکنه و جوش در پوست ایجاد نشده و منافذ باز پوست جمع شود.

کرم فیس دوکس، به خوبی می تواند در مدت کوتاهی در روند ترمیم پوست و از بین بردن جای جوش و بهبودی جوش ها تاثیر گذاشته و آن را درمان نماید. شاید بتوان گفت به دلیل خاصیت درمانی فوری که این نوع از کرم ضد جوش دارد، بهترین کرم برای از بین بردن جای جوش محسوب شود.

کرم ضد جوش فیس دوکس، محتوری عصاره گیاه استاگالوس می باشد. این گیاه قادر است سیستم ایمنی را تقویت کرده و در پوست جریان خون بیشتری را ایجاد نماید. این موضوع کمک موثری در جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه بوده و در خصوص ترمیم اسکارهای پوستی نیز تاثیرگذار باشد. این کرم یکی از کارآمدترین کرم های ضد جوش بوده و فروش بسیار خوبی در میان کرم های این زمینه داشته است.

بهترین کرم برای از بین بردن جای جوش

کرم ددوسنس:

از کرم ددوسنس برای درمان جوش های صورت استفاده می کنند. همچنین این کرم می تواند جوش های ملتهب را به خوبی پوشش داده و ترمیم نماید. کرم ضد جوش ددوسنس ، از نوع رنگی بوده و به منظور درمان جوش و از بین بردن جای جوش تولید شده و به بازار عرضه شده است. این کرم خاصیت مرطوب کنندگی بالایی داشته و می تواند دوازده ساعت پوست را آبرسانی نماید. همچنین دارای ویتامین هایی همچون A ، C و E بوده و می توان از آن به عنوان پوشش صورت نیز استفاده نمود.

از سویی دیگر خاصیت آنتی باکتریال در این کرم بوده و این امر باعث می شود که ترشج چربی در پوست را به خوبی کنترل کرده و مانع ایجاد جوش های جدید و آکنه شود. از سویی دیگر می تواند باعث محکم تر شدن پوست شده و پوست را شفاف و نرم سازد. کسانی که از این کرم به صورت مداوم استفاده کرده اند، آن را بهترین کرم برای از بین بردن جای جوش می دانند.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین دستگاه حشره کش

کرم بیتروی:

کرم بیتروی را یک درمان فوری برای جوش می دانند. این کرم می تواند جوش های صورت را به همراه جای جوش ها که اسکار نامیده می شود، از بین ببرد. ترکیبات موثر موجود در این کرم شامل اسید آزلائیک و AHA می باشد که در روشن نمودن سطح پوست و از میان بردن جای جوش ها بسیار تاثیرگذار است. التهاب حاصل از جوش ها و قرمزی ایجاد شده به وسیله این کرم درمان خواهد شد.

البته باید متذکر شویم که هنگام استفاده از بهترین کرم برای از بین بردن جای جوش ، پیش از آن که کرم را بر روی صورت خود بزنید، لازم است که پوست خود را با آب گرم مرطوب نمایید تا قدرت جذب پوست بالاتر رود. هر چند برخی از کرم های ضد جوش، قدرت جذب بالایی داشته و تاثیر فوری در پوست ایجاد می کنند.

کرم کپیدرما:

کرم ضد جوش کپیدرما با کاهش و تنظیم چربی پوست از از ایجاد جوش های جدید و جوش های سر سیاه جلوگیری میکنه و به دلیل عصاره گیاهی که برای ساختش استفاده شده، باعث احساس آرامش و ریلکسی در پوست میشه. علاوه براین کرم رفع کننده جوش کپیدرما دارای درصدی خاصیت لایه برداری و روشن کنندگی پوست هم هست. برای خرید بهترین کرم برای از بین بردن جای جوش ، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود