خرید بهترین مارک های مداد رنگی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

 

مداد رنگی ها، ابزاری همه کاره، برای هنرمندان در هر سنی هستند، اما به راحتی شکسته می شوند و دیوارها و مبلمان را لکه دار کنند. در اینجا بهترین مارک های مداد رنگی را معرفی می کنیم که می توانید با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی، آن ها را از سایت های خارجی معتبر تهیه کنید. در این خصوص، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

بهترین مارک های مداد رنگی

برترین برندهای مداد رنگی

Crayola Ultra-Washable

Crayola Ultra-Washable به عنوان مداد رنگی قابل شستشو و فوق العاده تمیز، یکی از بهترین برندهای مداد رنگی است. هیچ برندی به اندازه کرایولا در انواع مدادهای رنگی، دارای اعتبار نیست. Crayola Ultra-Clean که در یک جعبه بزرگ ۶۴ عددی با یک تراش یا در جعبه های کوچکتر شامل ۲۴ شمارش یا ۸ عدد در اندازه کوچک تر موجود است، همچنان مورد توجه کاربران است.

این مدادهای رنگی فوق العاده برای کودکان پیش دبستانی، مهدکودک ها، کودکان ابتدایی و حتی رنگ آمیزی بزرگسالان بسیار عالی هستند. با این حال، شکل گرد برای خردسالانی که برای اولین بار یک ابزار نوشتن را در دست می گیرند، به اندازه گزینه های مثلثی شکل ایده آل نیست. در حالی که رنگ‌ها قابل شستشو هستند، روی سطوح غیرمعمول مانند پنجره‌ها و مقوا، چندان زنده نیستند.

پیشنهاد مطالعه :خرید جدیدترین لپ تاپ های HP

Doug Jumbo Triangular

Melissa و Doug Jumbo Triangular که به جای موم از پلاستیک ساخته شده اند، بهترین مارک های مداد رنگی و بادوام ترین مداد رنگی هایی هستند که به بازار راهی شده و برای دست های کوچک ایده آل هستند. شکل بزرگ و مثلثی مداد شمعی مثلثی ملیسا و داگ، را به یکی از بهترین گزینه‌هایی که هفرون برای کودکان نوپا و بزرگ‌تر تبدیل می‌کند.

مداد شمعی های مثلثی می توانند به بچه های کوچکتر کمک کنند تا به طور طبیعی به صورت سه انگشتی آنها را نگاه دارند که آزادی عمل بالایی به آن ها می دهد. برخلاف اکثر مداد رنگی ها، این مدل،  به جای موم از پلاستیک ساخته می شوند. این باعث می شود مداد شمعی ملیسا و داگ نسبت به دیگر مدادها، دوام بیشتری داشته باشند و غیر سمی باشند.

کودکان نوپا به احتمال زیاد روی سطوح علاوه بر کاغذ رنگ می‌کنند، اما مداد رنگی ملیسا و داگ نیز از روی دیوار پاک می‌شوند. آنها کمی بیشتر از Crayola Ultra-Classic تمیز می شوند. جعبه پلاستیکی گنجانده شده نیز بهترین جعبه مداد رنگی این دسته است و این از بهترین مارک های مداد رنگی است که می توانید از سایت های خارجی خرید کنید.

بهترین مارک های مداد رنگی

بهترین مداد رنگی bic kids 1

مداد رنگی Bic Kids دارای طراحی بادوام و بدون بسته بندی است که برای ایجاد مالش و سایر آثار هنری ایده آل است. بسته بندی روی مداد رنگی به دو منظور انجام می شود. جلوگیری از خراب شدن دست ها و کمک به جلوگیری از شکستن مداد رنگی هنگام افتادن آن را منظور می کند. مداد رنگی Bic Kids به اندازه کافی قوی است که به طور کامل پوشش را از ایجاد می کند. این باعث می شود که مداد رنگی برای مالش و همچنین برای استفاده سنتی تر عالی باشد. مداد رنگی Bic Kids بدون لفاف دوام بیشتری نسبت به Crayola لفاف دارد.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع دسته بازی

نسخه مثلثی شکل مداد رنگی‌ها نیز مستقیماً از روی میز غلت نمی‌خورد و به راحتی در دست گرفته می‌شود و از یک طرف برای ایجاد مالش استفاده می‌شود. مداد رنگی لاغرتر و کوتاهتر از مداد رنگی مثلثی ملیسا و داگ، در عین حال چاق تر از یک کرایولای معمولی است و به عنوان بهترین مارک های مداد رنگی ، مداد رنگی Bic برای کودکان نوپا به اندازه کافی بزرگ به نظر می رسد، ضمن آنکه برای دست های بزرگسالان ناراحت کننده نیست. مداد رنگی ها به جای مثلثی شکل در طرح گرد نیز موجود هستند.

این مداد رنگی که توسط سازنده، برای تمام سنین توصیه شده است، غیر سمی هستند. بزرگترین نقطه ضعف مداد رنگی Bic Kids این است که شستن آنها دشوار است. با این حال، برای مالش مداد رنگی، طراحی بدون پیچیدگی، مقاوم در برابر شکستن و شکل مثلثی، مورد توجه هستند.

بهترین مارک های مداد رنگی

مداد رنگی Wonderstix

مداد رنگی Wonderstix بهترین مارک های مداد رنگی است و با حالتی صاف مانند کره، روی سطوح بیشتری نسبت به مداد رنگی معمولی می نویسد. این مداد رنگی ها، ابزارهای هنری همه کاره هستند. Wonder Stix مداد رنگی های مبتنی بر گچ هستند که رنگ های ضخیم و صاف را روی هر سطح غیر متخلخل، از مقوا گرفته تا تخته سفید، اعمال می کنند.

Wonder Stix حس بسیار خوبی را منتقل می کند. رنگ ها ضخیم و صاف است و نسبت به گزینه هایی مانند Crayola یا Bic حتی روی سطوح دشوار مانند مقوا زنده تر می ماند. به عنوان یک مداد رنگی بر پایه گچ، Wonder Stik به راحتی از سطوح شستشو می شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع ماوس بی سیم

با طرحی که کمی خارج از حد معمول است، Wonder Stix در یک محفظه پلاستیکی پیچیده می‌شود و با تمام شدن رنگ، می‌پیچد تا جمع شود. این طراحی دست ها را تا حد زیادی تمیز نگه می دارد، در حالی که مداد رنگی ها هنوز نسبتا راحت در دست هستند که از بهترین مارک های مداد رنگی به شمار می آیند.

رنگ های ضخیم Wonder Stik تمایل کمی به لکه دار شدن دارند، در حالی که آنها راحت تر از کرایولا لکه دار می شوند، لکه های بزرگی ایجاد نمی کنند یا مانند کیتپاس، یک مداد رنگی کاملا طبیعی هستندکه می تواند روی سطوح مختلف طراحی کند، آشفتگی قابل توجهی روی دست ها ایجاد نمی کند. در حالی که کاملاً بی نظم نیست، تجربه رنگ‌آمیزی تمیزتر Wonder Stix را کمی بیشتر از Kitpas قرار دارد. شما می توانید برای خرید بهترین مارک های مداد رنگی ، با زاکولا همراه باشید.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]