تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آبان,۰۸

خرید بهترین دریل های شارژی

نویسنده : تیم محتوا

یک بهترین دریل های شارژی ، ابزاری هستند که برای متخصصان فنی اختصاص داده شده است. شما به یک دریل، با قدرت و گشتاور زیاد، برای سوراخ کردن و پیچاندن پیچ، یک بسته باتری با شارژ فراوان و ویژگی های مفیدی مانند تنظیمات چرخش و سرعت چندگانه را در اختیار داشته باشید. به یاد داشته باشید، هنگام خرید چیزی که باید یکی از مهمترین بخش های کار شما باشد، روی مبلغ تمرکز نکنید.

انتخاب دریل

دریل ها همیشه یک ابزار مهم نجاری و ماشینکاری بوده است. امروزه، نوع برقی برای هر کسی که پیچ را برای نصب، نگهداری و تعمیرات در اطراف خانه می چرخاند، ضروری است. البته، انواع مختلفی از این دستگاه ها وجود دارد که همه به عنوان پیچ گوشتی عمل نمی کنند. آنهایی که انجام می دهند می توانند برای چندین عملکرد دیگر استفاده شوند.

علاوه بر چرخش کمی برای سوراخ کاری، در بهترین دریل های شارژی ، برخی از آنها یک عمل چکشی برای سوراخ کردن بتن ارائه می‌دهند. برخی از دریل ها سوراخ کردن و چرخاندن پیچ ها را در مکان هایی که حتی نمی توانید پیچ ​​گوشتی نصب کنید امکان پذیر می کند.

از آنجایی که آنها به اندازه سایر ابزارها به برق نیاز ندارند، دریل های الکتریکی جزو اولین ابزارهایی بودند که بدون سیم کار کردند. امروزه قابلیت حمل باعث محبوبیت بیشتر دریل های شارژی نسبت به سیمی شده است. اما هنوز کارهای زیادی وجود دارد که به گشتاور اضافی نیاز دارند که فقط یک ابزار سیمی می تواند ایجاد کند. در این دو دسته، دقیقاً ابزار مناسب برای نیازهای خسته کننده و رانندگی خود را پیدا خواهید کرد.

بهترین دریل های شارژی

ویژگی های متداول

چه با سیم و چه بی سیم، هر دریل برقی دارای بسیاری از ویژگی های یکسان است.

شیار:

این در بهترین دریل های شارژی ، مته را نگه می دارد. شیار های قدیمی‌تر باید با یک کلید محکم می‌شد که به راحتی گم می‌شد)، اما بیشتر مدل های امروزی را می‌توان با دست محکم کرد. یک دریل درایو شکافدار (SDS) ، یک دریل سازگار با  SDS  را بدون سفت نگه می دارد. فقط کافی است مته را در شیار دریل بچرخانید و شروع به سوراخ کردن کنید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برند چکمه های زمستانی

فک:

قسمتی از چاک که روی بیت سفت می شود. دریل ها بر اساس میزان قابل اعتماد بودن فک ها مته را نگه می دارند.

موتور:

بسیاری از مته های شارژی جدید موتورهای بدون جاروبک را ارائه می دهند که گشتاور بیشتری تولید می کنند، قدرت کمتری مصرف می کنند و امکان طراحی فشرده تر را فراهم می کنند. دریل های سیمی دارای موتورهای قوی تری نسبت به بی سیم هستند. بنابراین آنها می توانند کارهای دشوارتری را انجام دهند.

معکوس سرعت متغیر (VSR):

VSR  در اکثر مته ها استاندارد است. ماشه سرعت چرخش مته را با یک دکمه جداگانه برای چرخش معکوس کنترل می کند. دومی برای بیرون آوردن پیچ ها و بیرون کشیدن کمی بعد از انجام کار مفید است.

بهترین دریل های شارژی

دسته کمکی:

در بهترین دریل های شارژی و قدرتمند، این بخش، برای کارهای سخت، مانند حفاری بتن، این را خواهید دید که به طور عمود از بدنه مته امتداد دارد.

چراغ راهنمای LED :

چراغ راهنمای LED یک ویژگی تقریبا استاندارد در دریل های شارژی است.

مته های دستی

در آن روزگار، نجاران از مته‌ های مهاربند استفاده می‌کردند. برای کارهای سبک تر، تولیدکنندگان مدلی با چرخ دنده ارائه کردند. دریل ‌های برقی کارآمدتر و با کاربرد آسان ‌تر، اکنون با این کارها مقابله می ‌کنند، اما افرادی که با جواهرات و تخته‌های مدار کار می ‌کنند، هنوز به دقت و پاسخگویی مته‌ های دستی نیاز دارند.

دریل سیم دار

شما باید یک بومر باشید تا به یاد بیاورید که چه زمانی تمام مته های برقی با سیم بودند. امروزه فقط زمانی که کار سخت می شود و به نیروی اضافی نیاز دارید به دریل سیمی نیاز خواهید داشت. دریل برقی ۱/۲ اینچی DeWalt DWD210G می تواند این نیاز را برآورده کند.

در بهترین دریل های شارژی ، موتور ۱۰ آمپری گشتاور فوق‌العاده‌ای را برای حفاری ایجاد می‌کند، شیار ۱/۲ اینچی قطعات سنگین را می ‌پذیرد و دسته قابل جابجایی به شما اهرمی می‌دهد تا مواد متراکم و پیچ‌های سرسخت را تحمل کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع مینی دوربین

دریل شارژی

دریل های شارژی از سبک وزن برای مشاغل اطراف خانه گرفته تا پیمانکاران در ساخت و سازهای سنگین متفاوت است. تفاوت قدرت ناشی از باتری ها است. حتی اگر فکر نمی کنید برای استفاده های سنگین به دریل نیاز دارید، بهتر است یک نوع سیمی قوی داشته باشید تا مته ای که یک بار برای آزاد کردن پیچ گیر کرده، آن را خراب کند.

دریل شارژی ۱۸ ولتی Ryobi 1/2 اینچی برق را در محفظه ای سبک و با قابلیت حمل آسان بسته بندی می کند. با آن LED بسیار مهم همراه است تا شما را در حین کار راهنمایی کند.

بهترین دریل های شارژی

دریل چکشی

یک دریل چکشی هنگام چرخش بیت، یک عمل چکشی نوسانی ایجاد می کند. می توانید این دستگاه را هنگام بررسی بهترین دریل های شارژی در آمازون دنبال کنید. این دریل، برای حفاری در آجر، ملات و بلوک های بتنی عالی هستند. در یک فشار، بتن ریخته شده را سوراخ می کند.

دریل چکشی جمع و جور DeWalt DCD996B دارای یک موتور براشلس است و باتری ۲۰ ولت پانچ اضافی مورد نیاز برای سوراخکاری سخت را فراهم می کند. مانند اکثر دریل های شارژی با کیفیت، این دریل نیز دارای چراغ می باشد. چاک ۱/۲ اینچی قطعات سنگین را می پذیرد و آنها را ایمن نگه می دارد.

مته چکشی چرخشی

مته چکشی دوار با مته چکشی یکسان نیست. این همان عملکرد چکش کاری را ارائه می دهد، اما توسط یک پیستون در محور مته تولید می شود. این ابزار سریعتر از مته چکشی کار می کند. این همان چیزی است که برای کارهای سنگین مانند شکستن بتن قدیمی، یا نصب بست ها در بتن برای دیوارهای حائل و نرده ها به آن نیاز دارید.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع واتر فلاسر

دریل ضربه ای

درایور ضربه ای منحصراً برای به حرکت درآوردن پیچ ها، پیچ ها و سایر بست ها استفاده می شود. یک مکانیسم کلاچ فنری در پشت شیار است که گشتاور بیت را با افزایش‌ های منظم بالا می برد. این کار باعث می‌شود که پیچ‌های بلند و جمع کردن پیچ‌های گیر کرده بسیار راحت‌تر از زمانی که این کار را با یک مته معمولی انجام دهید. این یکی از بهترین دریل های شارژی است. برای خرید این محصولات، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود