تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,شهریور,۲۸

خرید بهترین لباس های زیر راحت و سبک

نویسنده : تیم محتوا

آیا ورزش کردن، پیاده روی یا بازی در فضای باز را در ماه های سرد دوست دارید؟ کار در حیاط یا پیاده روی چطور؟ یا شاید از ورزش در فضای باز یا بازی در برف لذت می برید؟ این احتمال وجود دارد که در ماه‌های زمستان فعالیت‌هایی در فضای باز انجام دهید. اگر چنین است، می توانید مجموعه‌ای از بهترین لباس های زیر راحت و سبک وزن برای پوشیدن زیر ژاکت یا شلوار را خواهید یافت که سرمایه‌گذاری ارزشمندی است.

بهترین لباس های زیر راحت و سبک

لباس های راحتی

این لباس ها راحت و سبک هستند، همان چیزی که هنگامی که به دنبال لباسی مناسب برای فعالیت هستید به آن نیاز دارید. لایه‌ای از لباس که گرمای بدن را در حین فعالیت تنظیم می‌کند. در این جا برخی از این محصولات معرفی می شوند، می توانید برای خرید آنها از سایت های خارجی، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

Midweight Ridge Merino Aspect

پیراهن آستین بلند لایه پایه پشمی Midweight Ridge Merino Aspect یک پیراهن عالی است که کاملا شما را در فصول سرما گرم نگاه می دارد. این پیراهن هم وزن و هم تناسب لازم را دارد که پوشیدن آن را به تنهایی یا به عنوان لایه زیرین جذاب می کند. این از بهترین لباس های زیر راحت و سبک است که راه حلی مناسب برای شما خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه :بهترین دستگاه ‌های سازگار با الکسا

Ridge Merino Aspect

Ridge Merino Aspect در رنگ‌های خنثی عرضه می‌شود که به آن کمک می‌کند با بسیاری از لباس‌ها جفت شود. همچنین دارای سوراخ هایی برای انگشت شست است که اگر ژاکت را روی آن می پوشید به حفظ آن کمک می نماید. اما این استایل بیرونی این پیراهن است و باعث می شود که پیراهن از نظر فنی همه کاره تر باشد.

این پیراهن با ترکیب پشم ساخته شده است. ترکیب از ۸۴٪ پشم مرینو و ۱۶٪ نایلون است. نایلون مقداری کشش و دوام را اضافه می کند، بنابراین Ridge Merino Aspect بیشتر از زمانی که از پشم خالص ساخته شده باشد، دوام خواهد داشت. نخ های پشمی بسیار ظریف هستند و دارای ضخامت ۱۸.۵ میکرون و قطر کم فیبر است که از خراشیدگی یک پیراهن پشمی مدرن جلوگیری می کند و بهترین لباس های زیر راحت و سبک می باشد.

جزئیات ریز دیگر باعث می شود این پیراهن راحت پوشیده شود. هیچ برچسبی وجود ندارد و درزهای شانه با آستین راگلان طراحی شده است.این برش اجازه حرکت نامحدود بازو را می دهد و درز بالای شانه شما قرار نمی گیرد، بنابراین از چروک شدن زیر بند کوله پشتی جلوگیری می کند.

نیم تنه بلند می شود، بنابراین کمر شما پوشیده و گرم می ماند. به طور کلی، پیراهن مناسب است، اما تنگ نیست. بنابراین می‌توانید به تنهایی آن را به راحتی بپوشید، اما اگر آن را زیر سویشرت بپوشید، حجیم نمی‌شود. در نهایت، این پیراهن به UPF 50+ درجه بندی شده است، یک درجه محافظت در برابر آفتاب که به این معنی است که بافت پارچه به اندازه ای تنگ است که کمتر از ۲٪ اشعه UV می تواند از آن عبور کند. اگر روی برف یا آب هستید، محافظت از خورشید دو برابر مهمتر است. زیرا در چنین شرایطی یا پرتوهایی دارید که از زمین منعکس می‌شوند و به سمت شما بازتاب می‌کنند یا جو کمتری برای محافظت از شما وجود دارد. لباس در فضای باز که محافظت در برابر آفتاب را دوچندان می کند.

بهترین لباس های زیر راحت و سبک

REI Co-op Midweight Layer Crew Top

REI Co-op Midweight Layer Crew Top (مردانه و زنانه) و پایین لایه پایه Midweight (مردانه) یا جوراب شلواری (زنانه) از ترکیبی از پلی استر و اسپندکس ساخته شده است که بسیار راحت است. این که از بهترین لباس های زیر راحت و سبک است، نرم و خوش فرم بدون چسباندن، این قطعات آنهایی هستند که می توانید در تمام طول روز بپوشید. در حالی که یک لایه پشم فنی گاهی اوقات می تواند شبیه چیزی باشد که می خواهید بلافاصله بعد از ورود به داخل آن جدا شوید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین گوشی‌ های شیائومی

مواد مصنوعی به طور طبیعی انعطاف‌پذیر هستند و این باعث می‌شود زیرپوش های خوبی داشته باشید. در هر حالتی، پارچه با شما حرکت می‌کند. پیراهن ها نیز برای راحتی بدون برچسب هستند. از آنجایی که این قطعات بسیار نرم هستند، در انتقال از فضای باز به داخل خانه خوب هستند. برای مثال، اگر در یک بازی فوتبال شرکت می‌کنید و سپس به خانه می‌روید، یا اگر اسکی را انجام می دهید و سپس دور آتش می‌نشینید، این امکان را دارید که بلافاصله لباس خود را عوض نکنید.

هر دو بالا و پایین به اندازه کافی قابل توجه هستند تا به تنهایی پوشیده شوند، اگرچه بیشتر شبیه لباس زیر بلند، مخصوصا ساق شلواری هستند. اگر می خواهید لایه های پایینی را بپوشید که بتوانید به تنهایی به عنوان شلوار بپوشید، از Smartwool Merino 250 Base Layers استفاده کنید که بهترین لباس های زیر راحت و سبک محسوب می شود.

بهترین لباس های زیر راحت و سبک

Smartwool Merino 150 Base Layer

اگر می‌خواهید تمام روز بیرون از خانه باشید، این پیراهن پشم مرینو ساده و کاربردی گزینه خوبی است. ین پیراهن در رنگ‌های روشن‌تری نسبت به ریج موجود است، بنابراین اگر هوا روشن باشد، انتخاب بهتری است. این پیراهن بدون برچسب است، جنس آن نرم بوده و برش آن متناسب است اما روی پوست تنگ نیست.

برای راحت بودن نیازی به تعویض آن ندارید، چه زمانی که در حال پیاده روی هستید یا زمانی که بعد از یک روز پیاده روی طولانی برای خوردن غذا می نشینید. پارچه از ۸۷% پشم مرینو ترکیب شده با نایلون است. برش این پیراهن را برای روزهای طولانی با کوله پشتی کاربردی می کند.

این که بهترین لباس های زیر راحت و سبک است، یک آستین راگلان (مانند لایه Ridge) دارد، بنابراین درزهای شانه‌ها منحرف شده‌اند.اگر کوله پشتی می پوشید، به خصوص کوله پشتی سنگین، این یک مزیت است زیرا بند ها، درز پیراهن را به شانه های شما فشار نمی دهند. یقه بلند، آفتاب را در بعدازظهر از گردن شما دور می کند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند کفش ورزشی فیلا Fila

بسیاری از تاپ های لایه پایه عالی فقط در رنگ مشکی هستند. این باعث می شود پیراهن کمی تطبیق پذیر نباشد زیرا اگر به تنهایی در یک روز آفتابی پوشیده شود، پیراهن همچنان خیلی گرم خواهد بود. در مقابل، پیراهن Smartwool 150 در برخی رنگ‌های روشن‌تر نیز عرضه می‌شود. بنابراین می تواند به عنوان یک لایه زیرین و همچنین به عنوان یک پیراهن مستقل مفید باشد، زیرا می توانید آن را در یک روز آفتابی بدون عرق کردن بپوشید. می توانید بهترین لباس های زیر راحت و سبک را از طریق زاکولا تهیه کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود