معرفی بهترین برندهای قهوه

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در تمام دنیا، قهوه است. می توان گفت به طور تقریبی حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد از مردم در سراسر جهان، قهوه مصرف می کنند. علاوه بر این، عطر قوی و طعم عمیق، آن را اعتیاد آور تر می کند. همچنین این نوشیدنی فواید بی شماری برای سلامتی دارد. عملکرد بدنی را افزایش می دهد، خطرات بیماری ها را کاهش داده، سلامت اندام های حیاتی را بهبود می بخشد، تمرکز را افزایش می دهد. در اینجا بهترین برندهای قهوه را معرفی می کنیم.

رشد بازار قهوه

روندهایی که نشان می دهد بازار قهوه تا سال ۲۰۲۸ به ۱۵۱.۹۲ میلیارد دلار می رسد، تعجب آور نیست. بسیاری از کسب‌وکارهای برجسته از پتانسیل رشد گسترده خود استفاده کرده و سرمایه‌گذاری می‌کنند و از طریق پیشنهادات خود حضوری قوی ایجاد می‌کنند. در اینجا برخی از این برندها را آورده ایم:

استارباکس

استارباکس با درآمد سالانه ۲۳.۵۲ میلیارد دلار در صدر فهرست بهترین برندهای قهوه در جهان قرار دارد. بزرگترین خرده ‌فروش قهوه جهان که دفتر مرکزی آن در سیاتل ایالات متحده است، در سال ۱۹۷۱ تأسیس شد. در حال حاضر، فعالیت‌های آن در بیش از ۳۳۸۰۰ فروشگاه در ۸۰ کشور جهان گسترده است.

ویژگی بارز این برند در کیفیت آن نهفته است. این شرکت به تامین و پردازش دانه های قهوه خود افتخار می کند. به عنوان یک برند مشتری محور، به طور مداوم خدمات درجه یک را به مشتریان خود ارائه می دهد. ترجیحات محیطی دلپذیر و مناسب همه مشتریان، انتخاب مکان فروشگاه، کارکنان کارآمد و دوستانه، و انواع لذت های ممتاز، برند را متمایز می کند.

آنها اطمینان می دهند که هر فنجان “برای کسانی که عاشق قهوه هستند دم می شود”. لاته وانیلی، موکا شکلات سفید یخی، چای لاته و… انتخاب های مورد علاقه مشتریان آن است.

بهترین برندهای قهوه

Keurig

با درآمد سالانه ۱۱.۶۲ میلیارد دلار، Keurig در رتبه دوم بین ده تا از بهترین برندهای قهوه قرار دارد. این برند که در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد، نام خود را در سیستم های دم کردن نوشیدنی، ظروف قهوه یک بار مصرف و سایر غلاف های نوشیدنی تثبیت کرد.

دفتر مرکزی این برند آمریکایی در ماساچوست قرار دارد و در ۴۰۰ نوع مختلف از جمله قهوه های سرد و گرم، چای، نوشیدنی های میوه ای، کاکائو، لیموناد و غیره عرضه می شود. علاوه بر این، این قهوه با طعم خوش ارائه می شود و در نهایت به سبک زندگی مصرف کنندگان تبدیل می شود.

مردم قهوه های Keurig را ترجیح می دهند زیرا مصرف کنندگان را قادر می سازد قهوه را به روشی که دوست دارند دم کنند.

نسکافه

نسکافه با درآمد سالانه ۹.۲ میلیارد دلاری در فهرست بهترین برندهای قهوه جهان قرار دارد. این شرکت با درآمد سالانه ۹.۲ میلیارد دلاری از محبوبیت بالایی برخوردار است. این قهوه توسط یکی از بزرگترین شرکت های فرآوری مواد غذایی، نستله، به عنوان یک برند برتر قهوه معرفی شد.

این شرکت در سال ۱۹۳۸ در Vevey سوئیس تأسیس شد و در حال حاضر با موفقیت در ۱۸۰ کشور جهان طعم مزه را می چشد.

مجموعه ای از محصولات مختلف از ترکیبات جسورانه تا غنی در قهوه را ارائه می دهد. لاته سرد نسکافه، کافه نسکافه اینتنس، نسکافه فندق از جمله نوشیدنی های مورد علاقه این برند هستند. علاوه بر این، این برند با معرفی É by Nescafe – اولین قهوه‌ساز لیوانی با قابلیت اپلیکیشن در نوع خود که به مشتریانش فراتر از مکان‌های فروشگاهشان دسترسی پیدا می‌کند، تجربه قهوه را متحول کرده است.

تا آنجا که به فرهنگ نام تجاری مربوط می شود، این شرکت به عنوان یکی از بهترین برندهای قهوه به طور مداوم از طریق بهبود معیشت، بهبود چشم انداز برای کشاورزان خود و حفاظت از محیط زیست با احترام رشد کرده است. از این گذشته، “همه چیز با یک نسکافه شروع می شود.”

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع بالم نرم کننده ریش

قهوه پیت

قهوه پیت با درآمد سالانه ۷.۶ میلیارد دلار، چهارمین شرکت فعال در بازار جهانی قهوه است. این یک رست و خرده فروش قهوه است که متعلق به شرکت JAB Holding است. اولین بار در سال ۱۹۶۶، استرالیا، مستقر در کالیفرنیا، ایالات متحده، مفهوم سازی و مطرح شد.

این برند یکی از بهترین برندهای قهوه است که در حال حاضر از طریق ۱۴۰۰۰ شعبه خود در بیش از ۱۴۰ کشور جهان گسترش یافته است. Peet’s طیف وسیعی از دانه‌های قهوه تازه بو داده، مخلوط‌های دم‌شده، وعده‌های اسپرسو و همچنین دم‌نوش‌های سرد بطری را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، نوشیدنی های قهوه با طعم خوب و باکیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه در مقایسه با مارک های دیگر ارائه می دهد. سروهای بی‌نظیر Iced Mocha، Iced Espresso، Cold Brew Iced Coffee توسط Pete’s باعث می‌شود مردم به این برند به عنوان «قهوه صنایع دستی اصلی» باور کنند.

بهترین برندهای قهوه

قهوه های گلوریا ژان

با درآمد سالانه ۳.۸۸ میلیارد دلار، قهوه های گلوریا جین در رتبه پنجم در ردیف رقبای جهانی قهوه قرار دارد. این برند که در سال ۱۹۷۹ تأسیس شد، به عنوان یک قهوه‌خانه خرده‌فروشی آمریکایی-استرالیایی موفق ظاهر شد که در بیش از ۶۰۰ فروشگاه در ۴۰ کشور جهان فعالیت می‌کند.

این برند یکی از بهترین برندهای قهوه است که دانه های قهوه خود را تهیه می‌کند، ترکیبات خود را طراحی می‌کند و آن ها را بو می دهد تا طعمی ماندگار را ارائه دهد. علاوه بر این، گلوریا ژان با افتخار مطابقت خود را با استانداردهای تازگی قهوه نشان می دهد و باعث می شود مشتریان همچنان به آن مراجعه کنند. چیلر نارگیل موکا، کوکی لاته شکری و کرم ایرلندی محصولات مورد علاقه گلوریا ژان هستند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی

قهوه تیم هورتونز

تیم هورتونز با درآمد سالانه ۲.۸۱ میلیارد دلار در رتبه ششم در ردیف بهترین مارک های قهوه قرار دارد. این شرکت در سال ۱۹۶۴ در انتاریو، همیلتون به عنوان یک رستوران همبرگر تأسیس شد. با این حال، این نام تجاری به تدریج به بزرگترین رستوران زنجیره ای فست فود کانادایی که متخصص در قهوه و سایر اقلام فست فود با دفتر مرکزی در تورنتو بود، تبدیل شد.

در حال حاضر، تقریباً در ۵۰۰۰ فروشگاه در ۱۴ کشور در سراسر جهان به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد. استفاده از آب فیلتر شده، دانه های قهوه با کیفیت، کالیبراسیون کامل دم کردن، خدمات سریع و آسان، و تحویل سریع سفارش باعث می‌شود تا این برند به عنوان یکی از بهترین برندهای قهوه به شعار «همیشه تازه» پایبند باشد.

سروهای محبوب عبارتند از اورجینال Blend Double Double، Cotton Candy Freeze، و چای سفید و شکلات داغ.

بهترین برندهای قهوه

قهوه کاستا

Costa Coffee با فروش سالانه ۲.۰۷ میلیارد دلار در رتبه هفتم بازار قهوه در سراسر جهان قرار دارد. این برند که در سال ۱۹۷۱ تأسیس شد، یکی از بزرگترین و سریع ترین کافی شاپ های بریتانیا بوده است. این قهوه خانه مستقر در Dunstable، انگلستان، در ۳۳ کشور در بیش از ۳۸۰۰ فروشگاه در حال حاضر فعالیت می کند.

پیشنهاد مطالعه :درباره برند معتبر لاجیتک

ویژگی متمایز این برند به عنوان یکی از بهترین برندهای قهوه تعادل کامل طعم غنی، طعم دلچسب و عطر ترکیبات نمادین قهوه آن است. تازه ترین طعم و بهترین مواد را هر بار تضمین می کند. سفید تخت، شکلات داغ و کارامل کورتادو محبوب ترین نوشیدنی های Costa هستند.

این برند همیشه از اختراع ترکیب مشخص خود، “Mocha Italia” گرفته تا ساخت قهوه پایدار از دانه‌ها تا فنجان، علامت‌گذاری کرده است. می توانید این قهوه های مارک و فوق العاده را از سایت های خارجی مانند آمازون تهیه کنید. خدمات خرید ارزی و تحویل در ایران را زاکولا با بهترین کیفیت ارائه می کند.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]