خرید بهترین تلسکوپ برای کودکان

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

اگر می‌خواهید فرزندانتان به شگفتی ‌های آسمان خیره شوند، بهترین تلسکوپ ‌های کودکان، همان چیزی است که شما نیاز دارید. در انتخاب تلسکوپ مناسب برای استفاده کودکان چالش هایی وجود دارد. شما باید تعادلی بین انتخاب محصول خوب و قیمت آن ایجاد کنید، زیرا بچه‌ها می‌ توانند به سرعت به آن آسیب بزنند. نکته مهم دیگر هنگام انتخاب یک تلسکوپ جدید کودکان، تطبیق اندازه و پیچیدگی دامنه با سن و توانایی کودک است. آنچه یک کودک ۱۳ ساله از تلسکوپ نیاز دارد با یک کودک هفت ساله متفاوت است.

تلسکوپ های توصیه شده برای کودکان

در اینجا پنج مدل تلسکوپ معرفی می شوند که هم تعادل بودجه را ایجاد می کنند و هم برای سنین مختلف ستاره ‌نگارهای کوچک جذاب باشد. ما بسیاری از مدل ‌های تلسکوپ را از منظر کودک بررسی کرده ‌ایم و خوشحالیم که پنج مورد زیر را به ‌عنوان بهترین تلسکوپ ‌هایمان برای کودکان توصیه می ‌کنیم.

بهترین تلسکوپ ‌های کودکان، همان چیزی است که شما نیاز دارید. در انتخاب تلسکوپ مناسب برای استفاده کودکان چالش هایی وجود دارد. شما باید تعادلی بین انتخاب محصول خوب و قیمت آن ایجاد کنید

Celestron Astromaster 70AZ

دیافراگم: ۲.۷۵ اینچ / ۷۰ میلی متر

فاصله کانونی: ۹۰۰ میلی متر، f/13

سایزهای دیگر: ۸۰، ۱۰۲

AstroMaster  معروف‌ترین محدوده تلسکوپ‌های سطح ابتدایی و یکی از بهترین تلسکوپ ‌های کودکان است. این تلسکوپ شکست آلتازیموت ۷۰ میلی متری از این محدوده، اولین قدم عالی در نجوم برای کودکان کوچکتر است. پایه آلتازیموت طراحی بسیار ساده ای است و به بازوهای کوچک اجازه می دهد تا محدوده را در هر جهت حرکت دهند.

این محصول سبک است، جابه‌جایی آن آسان بوده و می‌توان پایه آن را بدون اینکه پایه ها کاملاً کشیده باشد نصب کرد و دسترسی به آن را برای جوانان آسان می ‌کند. همچنین نیازی به نگرانی در مورد تراز قطبی نیست. این ارزان‌ترین تلسکوپ «معمولی» در بررسی است. با این حال، آنقدر قوی است که در برابر استفاده کمتر ظریف از سوی ستاره شناسان جوان مشتاق مقاومت کند.

در حالی که این تلسکوپ نکات مثبتی دارد، اما نقطه ضعف آشکار دیافراگم آن است. تنها با یک دهانه ۷۰ میلی‌متری (۲.۷۵ اینچی) کودک شما نمی ‌تواند بسیاری از شگفتی‌های فضا را کشف کند. از بعضی دوربین های دوچشمی خیلی بزرگتر نیست.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین برند صابون لایه بردار

این AstroMaster یکی از بهترین تلسکوپ ‌های کودکان و دارای دو چشمی است که به اخترشناس جوان جوان شما اجازه می دهد تا بر روی جزئیات سطح ماه زوم کند و یک نقطه یاب قرمز برای حرکت در ستاره ها. این یک فرصت عالی برای هدیه دادن به کودکان کوچکتر است، اما اگر به تماشای ستارگان گرایش پیدا کنند، به سرعت از آن بزرگتر می شوند.

بنابراین، هشدار داده می شود، ممکن است کمتر از ۱۵۰ دلار برای این محدوده هزینه کنید (دکمه نارنجی زیر را برای قیمت امروز کلیک کنید) … اما در آینده تقاضایی برای دامنه بزرگتر ایجاد خواهید کرد! بررسی کامل دوربین دوچشمی نجوم را ببینید، آنها راهی عالی برای شروع بچه ها هستند.

با این حال، اولین نماهای الهام‌بخش ماه را برای کودکان کوچک‌تر فراهم می‌کند و تصاویری از سیارات درخشان‌تر و قمرهای مشتری را خواهید دید.

بهترین تلسکوپ ‌های کودکان، همان چیزی است که شما نیاز دارید. در انتخاب تلسکوپ مناسب برای استفاده کودکان چالش هایی وجود دارد. شما باید تعادلی بین انتخاب محصول خوب و قیمت آن ایجاد کنید

بچه های بزرگتر ORION SKYQUEST XT6

دیافراگم: ۶ اینچ / ۲۰۰ میلی متر

فاصله کانونی: ۱۲۰۰ میلی متر، f/12

سایزهای دیگر: ۸ اینچ، ۱۰ اینچ

این SkyQuest 6 اینچی Dobsonian از Orion به چند دلیل یک تلسکوپ ایده آل برای کودکان بزرگتر است. بهترین تلسکوپ ‌های کودکان دلیل اول پایه دابسونی است (دابسونین به سبک کوه اشاره دارد نه دامنه). مزیت کودکان پایه Dob این است که نصب و استفاده آنها بسیار ساده است، اگرچه وزن آنها ممکن است به معنای نیاز به کمک والدین باشد.

این پایه ساده به چپ/راست و بالا/پایین می چرخد. برای نگه داشتن آن از اصطکاک استفاده می کند، نیازی به تراز قطبی ندارد و حرکت بازوهای جوان واقعا آسان است. دلیل دوم اینکه این شاید بهترین تلسکوپ برای بچه ها باشد.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کفش های طبی مردانه

با این اوریون، یک تلسکوپ ۶ اینچی به فرزندتان هدیه می دهید، که بالاترین اندازه های بچه هاست. قوی است، استفاده از آن ساده است و نماهای فوق العاده ای را ارائه می دهد. با دیافراگم ۶ اینچی، ستاره‌نگار جوان شما به راحتی نوارهای مشتری و حلقه‌های زحل و همچنین اجرام فضای عمیق مانند سحابی ها و کهکشان آندرومدا را می‌بیند.

دو جنبه منفی برای دابسونین به عنوان یکی از  بهترین تلسکوپ ‌های کودکان وجود دارد. اولاً، اندازه آن که طول لوله بلند آن برای کودکان کوتاهتر/کوچکتر به راحتی قابل استفاده نیست. هنگامی که چشمی مستقیماً به سمت بالا است، ممکن است برای رسیدن به چشمی دچار مشکل شوند. ثانیاً، مانند همه بازتابنده‌ها، هر از گاهی باید آینه را با هم هماهنگ کنید، اما این کار به اندازه کافی ساده است.

دلیلی وجود ندارد که بچه های بزرگتر نتوانند از این حوزه بزرگ برای خودشان لذت ببرند، شاید با کمک کمی بزرگسالان در راه اندازی. با دیافراگم عظیم ۶ اینچی (بزرگترین دیافراگم در این بررسی) تقریباً هیچ پایانی برای اجسام وجود ندارد.

بهترین تلسکوپ ‌های کودکان، همان چیزی است که شما نیاز دارید. در انتخاب تلسکوپ مناسب برای استفاده کودکان چالش هایی وجود دارد. شما باید تعادلی بین انتخاب محصول خوب و قیمت آن ایجاد کنید

بزرگسالان جوان CELESTRON POWERSEEKER 127EQ

خیلی به نظر نمی رسد اما Celestron 127EQ Astromaster به طور مداوم در لیست پرفروش ترین تلسکوپ های آمازون قرار دارد. با این مدل، Celestron  واقعاً به نقاط قوت خود عمل کرده است، که ارائه کیفیت مناسب با قیمت منصفانه است.

در مورد یکی از  بهترین تلسکوپ ‌های کودکان، ستاره شناس جوان زندگی شما ۵ اینچ تلسکوپ بازتابی بر روی یک پایه استوایی و همه با قیمت بسیار کمتر از ۲۰۰ دلار دریافت می کند. پایه استوایی برای بچه‌های کوچک‌تر بهترین نیست – باید در راستای قطب باشد و نصب آن بسیار سخت است.

با این حال، برای کودکان بزرگتر، مثلا بالای ۱۰ سال، این یک راه عالی برای یادگیری نجوم است. پایه‌های استوایی با چرخش زمین هماهنگ هستند، بنابراین وقتی جسمی در چشمی دارید، ردیابی آن بسیار آسان‌تر است. این یک محدوده بازتابنده نیوتنی است.

پیشنهاد مطالعه :خرید عینک مسدود کننده نور آبی

از یک آینه ۵ اینچی و یک آینه ثانویه کوچکتر برای انعکاس و فوکوس کردن تصویر به چشمی در کناره دوربین استفاده می کند. در همه بازتابنده‌ها، آینه‌ها با استفاده از هم تراز خود خارج می‌شوند، بنابراین شما (یا فرزندتان) باید هر از چند گاهی آن‌ها را کنار هم قرار دهید.

پنج اینچ در  بهترین تلسکوپ ‌های کودکان یک اندازه مفید برای یک میدان دید است و به اندازه کافی دیافراگم بزرگ است تا جزئیات سیارات  و قمرهای آنها  را در منظومه شمسی  و همچنین مجموعه‌ای از کهکشان‌های درخشان‌تر، خوشه‌های ستاره‌ای و سحابی‌های خارج از آن نشان دهد. برای خرید این تلسکوپ ها می توانید از طریق زاکولا اقدام کرده و از سایت های معتبری همچون آمازون آنها را خریداری کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]