تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,دی,۰۲

خرید هدفون های بچگانه از آمازون در شب یلدا

نویسنده : تیم محتوا

البته هدفون های محدود کننده صدا تنها ابزاری هستند که می توانند به والدین یا مراقبان در محافظت از شنوایی کودک کمک کنند، آنها به تنهایی راه حلی نیستند. عوامل متعددی منجر به کاهش شنوایی ناشی از سر و صدا می شود و کاهش صدای هدفون تنها یکی از راه هایی است که می توانید از شنوایی کودک محافظت کنید. اما انتخاب بهترین هدفون بچه گانه ، زمانی که به درستی مورد استفاده قرار گیرند، باید سطح محافظت بیشتری از گوش کودکان و آرامش خاطر شما را فراهم کنند.

بهترین هدفون بچه گانه

بهترین هدفون کودکان برای موسیقی و ویدیو

Puro Sound Labs BT2200-Plus

این هدفون بی سیم به طور موثر صدا را محدود می کند و باید برای اکثر کودکان پیش دبستانی به همان اندازه مناسب باشد. می‌توانید بین پدهای روی گوش و روگوشی تعویض کنید. این مجموعه بهترین هدفون بچه گانه برای کودکانی که عمدتاً از هدفون برای تماشای فیلم، بازی و گوش دادن به موسیقی استفاده می کنند ایده آل است. چه در خانه یا در سفرهای کوتاه با ماشین.

پیشنهاد مطالعه :جدیدترین مدل های کیندل آمازون

Puro Sound Labs BT2200-Plus جدیدترین نسخه از هدفون های محدود کننده صدا است که از سال ۲۰۱۶ محبوب بوده است. در بیشتر جنبه های طراحی و عملکرد، مدل پلاس مشابه BT2200 اصلی است، اما به شارژ USB-C متکی است.

بهترین هدفون بچه گانه

کنترل و دوام هدفون

این مجموعه به‌صورت بی‌سیم به هر دستگاه منبع مجهز به بلوتوث متصل می‌شود و به لطف کلید روشن/خاموش ساده و کنترل‌های صدا، استفاده از آن آسان است. با عمر باتری طولانی حداقل ۲۰ ساعت، این محصول به عنوان بهترین هدفون بچه گانه زمان گوش دادن زیادی را بین شارژ ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه :مزایای خرید آنلاین از ایبی

اگر شارژ هدفون تمام شود، یا اگر نیاز به استفاده از آن با دستگاه غیر بلوتوث دارید، یک کابل در اختیار شما قرار می‌گیرد و قابلیت زنجیره‌ای به شما امکان می‌دهد چندین جفت هدفون BT2200-Plus را به هم متصل کنید تا چندین کودک بتوانند به همان دستگاه گوش دهید این به ویژه زمانی مفید است که شما فقط یک آیپد برای رفتن دارید.

بهترین هدفون کودکان با حذف نویز برای سفر

بهترین هدفون بچه گانه

Puro Sound Labs PuroQuiet

هدفون بی‌سیم PuroQuiet کیفیت صدای خوب، کنترل‌های آسان برای استفاده، تناسب راحت و حذف فعال نویز برای کاهش صدای موتور را ارائه می‌دهد. این محصول بهترین هدفون بچه گانه برای کودکانی که اغلب با هواپیما، قطار و اتومبیل سفر می کنند یا به صداهای با فرکانس پایین حساس هستند، به خوبی کار می کند.

مجموعه PuroQuiet هدفون کودکان با قابلیت حذف نویز است که بسیاری از ویژگی‌های مثبت Puro BT2200-Plus را به اشتراک می‌گذارد. هر دو کیفیت صدای عالی، کنترل‌های آسان برای استفاده و ساخت راحت و بادوام را ارائه می‌کنند، به‌علاوه توانایی اتصال چندین جفت به یکدیگر تا چندین کودک بتوانند به یک دستگاه گوش دهند.

همچنین دارای ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه Puro و گارانتی یک ساله است. وجه تمایز اصلی بین این دو مدل، اضافه کردن سیستم حذف نویز فعال (ANC) PuroQuiet است که حدود ۴۰ دلار به قیمت اضافه می کند. در واقع، نیازی به خرج کردن پول اضافی برای حذف فعال نویز نیست، اما در شرایطی که سطوح صدای هدفون در به رقابت با صداهای محیطی پایدار دارند، به عنوان بهترین هدفون بچه گانه کاملاً ارزش سرمایه گذاری را دارد.

پیشنهاد مطالعه :برنامه های رشد آینده آمازون

اشکال هدفون PuroQuiet

یکی از بزرگ‌ترین شکایت‌هایی که از بزرگسالان درباره هدفون‌های محدودکننده صدا برای کودکان می‌شنویم این است که حد توصیه شده ۸۵ دسی‌بل برای استفاده در هواپیما به اندازه کافی بلند نیست. سر و صدا در طول یک سفر معمولی با هواپیما می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد.

در هنگام برخاستن و فرود، سطح سر و صدای داخل کابین می تواند به ۱۰۵ دسی بل برسد. در ارتفاعات کروز، سروصدا در حدود ۸۵ دسی بل است، اما هواپیماهای قدیمی و مناطق خاصی از هواپیما، مانند عقب، می توانند حتی بلندتر باشند.

برخی از شرکت‌های تولید هدفون سعی کرده‌اند این مشکل را با اضافه کردن یک تنظیم بلندتر «هواپیمایی» یا «سفر» که محدودیت‌های صدا را تا حدود ۹۲ دسی بل افزایش می‌دهد، برطرف کنند، اما این مهم‌ترین ویژگی ایمنی در بهترین هدفون بچه گانه را نفی می‌کند. در عوض، استفاده از حذف فعال نویز را برای کمک به کاهش صدای زمزمه هواپیما توصیه می کنیم تا سطح صدای هدفون ایمن تر و متوسط تر کافی باشد.

بهترین هدفون کودکان برای مدرسه و بازی

بهترین هدفون بچه گانه

JLab JBuddies Play

میکروفون بوم در این هدفون بی‌سیم در مواقعی که به آن نیاز دارید گسترش می‌یابد و زمانی که نیاز ندارید جمع می‌شود. و بر خلاف هر هدفون بلوتوث دیگری که آزمایش کردیم، میکروفون همچنان در صورت استفاده از کابل اختیاری کار می کند.

دانش‌آموزانی که از طریق رایانه یاد می‌گیرند یا بچه‌هایی که بازی‌های ویدیویی اجتماعی را با چت صوتی انجام می‌دهند، این مجموعه بهترین هدفون بچه گانه را دوست دارند. میکروفون بوم جمع شونده در JLab JBuddies Play مبتکرانه است. یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش ارزان سر و صدای پس‌زمینه و به حداکثر رساندن وضوح صدا، قرار دادن میکروفون روی اتصال کوچکی است که صورت کودک را هدف قرار می‌دهد.

اما هر بچه‌ای نمی‌خواهد زمانی که از میکروفون استفاده نمی‌کند، مانند یک بازاریاب تلفنی به نظر برسد. هنگامی که آنها در حال تماشای برنامه های تلویزیونی پخش جریانی هستند یا به موسیقی گوش می دهند. در آن لحظات، میکروفون JBuddies Play به داخل گوشی جمع می‌شود و این جفت را به هدفون‌های بلوتوثی با ظاهر معمولی تبدیل می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با کتابخوان آمازون کیندل Scribe

کیفیت صدا، اگرچه به وضوح و متعادل در Puro BT2200-Plus نیست، اما همچنان بسیار خوب است، به خصوص برای هدفون هایی که قیمت آنها زیر ۵۰ دلار است. هر دو حالت صدا کمی باس به جلو هستند، اما به روشی سرگرم کننده.

هنگامی که محدودیت صدای JBuddies Play به عنوان بهترین هدفون بچه گانه را با پخش نویز صورتی اندازه‌گیری می کنید، محدوده‌های ایمن تری از ۸۴ dBA از طریق بلوتوث و ۸۷.۲ dBA از طریق کابل ارائه شده مشاهده خواهید کرد. شما می توانید برای خرید این هدفون های جذاب از آمازون هم اکنون اقدام کنید و در شب یلدا به فرزندان دلبندتان هدیه بدهید.

 

عمر باتری ۲۲ ساعته این مجموعه باید اجازه دهد تا قبل از اینکه این هدفون را وصل کنید، چندین روز از آن استفاده کنید. کابل عرضه شده این کابل همچنین دارای یک کنترل صدا آنالوگ است که برای استفاده با کامپیوترهای رومیزی که ممکن است تنظیمات صدا دسترسی آسانی نداشته باشند، مفید است.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود