بهترین کیس های شارژ ایرپاد

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

ایرپادهای اپل برخی از محبوب‌ترین هدفون‌های بی‌سیم در جهان هستند. اپل اولین تولید کننده بزرگی بود که هدفون های True Wireless Stereo (TWS) بود. قبل از TWS، نمی‌توانستید صدای استریو با کیفیت خوب را از یک جفت ایرباد بی‌سیم دریافت کنید. همه چیز مونو بود و صدا توخالی و ریز به نظر می رسید. AirPods ثابت کرد که با TWS ، هدفون های بی سیم شما می توانند به خوبی صداهای سیمی شما باشند. تولیدکنندگان دیگر به سرعت به این هدف دست یافتند و اکنون هزاران مدل جایگزین هدفون وجود دارد. اما اپل اولین بار بود که وارد بازار شد. در این جا لیستی بهترین کیس های شارژ ایرپاد معرفی می شوند. می توانید برای خرید این محصولات، از طریق زاکولا اقدام کرده و از سایت های خارجی آنها را خریداری کنید.

محبوبیت ایرپادها

اینکه اغلب کاربران AirPods را دوست دارند این است که آنها به طور خاص برای کار با آیفون شما طراحی شده اند. از آنجایی که آیفون محبوب ترین دستگاه جهان است، منطقی است که AirPods فروش خوبی داشته باشد. همه چیز توسط اپل ساخته و برنامه ریزی شده است، بنابراین لازم نیست نگران مشکلات سازگاری عجیب و غریب باشید.

در نهایت، آنها فقط صدای خوبی دارند. آنها ممکن است گران باشند، اما شما در همه فرکانس ها صداهای غنی دریافت می کنید. اما مانند همه هدفون های بی سیم، ایرپادها نیز باید هر از چند گاهی شارژ شوند. بنابراین، وقتی کیس شارژ خود را گم می کنید، چه می کنید؟

یک مجموعه کاملاً جدید از AirPods بخرید؟ خوشبختانه، تعدادی کیس جایگزین از بهترین کیس های شارژ ایرپاد در دسترس است. به این ترتیب، می توانید بدون نیاز به خرید مجموعه دوم AirPods، کیس اصلی خود را تعویض کنید.

بهترین کیس های شارژ ایرپاد

کیس‌های شارژ AirPods و AirPods Pro

امروز می‌خواهیم سه مورد از بهترین کیس‌های شارژ AirPods و AirPods Pro را خریداری کنیم. ما با کیس شارژ بی سیم اپل برای AirPods شروع می کنیم. این کیس جایگزین OEM برای AirPods اصلی است، بدون هیچ تغییری عرضه شده است.

در ادامه نگاهی به کیس شارژ CIVPOWER خواهیم داشت. این کیف جایگزین AirPods Pro در ۳ رنگ مختلف ارائه می شود، بنابراین می توانید آن را با سلیقه شخصی خود مطابقت دهید. در آخر، ما جایگزین قاب شارژ CCAN AirPods Pro را بررسی خواهیم کرد. این که یکی از بهترین کیس های شارژ ایرپاد است، جایگزین قدرتمند AirPods Pro قبل از اینکه نیاز به اتصال آن داشته باشید، ایربادهای شما را ۵ بار شارژ می کند.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع هارد درایو

اتصال ایرپادها با آیفون

قبل از بررسی موارد شارژ، باید برخی از انتظارات پایه را تعیین کنیم. دقیقاً باید انتظار داشته باشید که کیس شارژ شما چه کاری انجام دهد؟ بیایید با اصول اولیه شروع کنیم و به خود AirPods نگاه کنیم. در واقع سه نوع مختلف ایرپاد وجود دارد.

ایرپادهای اصلی و نسل اول تا مارس ۲۰۱۹ تولید شدند. در هنگام گوش دادن به موسیقی تا پنج ساعت در هر بار شارژ دوام می آورند و دو ساعت زمان مکالمه را فراهم می کنند. یک کیس کاملاً شارژ شده، باتری ها را تقریباً پنج بار شارژ می کند که برای ۲۴ ساعت زمان پخش و ۱۸ زمان مکالمه مناسب است.

از مارس ۲۰۱۹، اپل به نسل ۲ AirPods تغییر مکان داد. وقتی صحبت از زمان گوش دادن به میان می‌آید، اینها دقیقاً یکسان عمل می‌کنند، البته با کیفیت صوتی بهتر. اما بزرگترین تفاوت در زمان مکالمه است. با افزایش ۵۰ درصدی، با هر بار شارژ تا سه ساعت زمان مکالمه دریافت خواهید کرد.

بهترین کیس های شارژ ایرپاد

مدت شارژ ایرپادها

در میان بهترین کیس های شارژ ایرپاد، هر دو مدل ایرپاد در مدت ۳۰ دقیقه کاملا شارژ خواهند شد. با این حال، شارژ ۱۵ دقیقه ای تا سه ساعت زمان گوش دادن را برای شما به ارمغان می آورد. ایرپاد پرو، هدفون ممتاز اپل است.

آنها با ایرتیپ های سیلیکونی عرضه می شوند که صدای محیط را مسدود می کند و به ایجاد تناسب ایمن تر کمک می نمایند. آنها همچنین دارای صدای غنی تر و کیفیت میکروفون بهتر در تماس های تلفنی هستند. با شارژ کامل، یک مجموعه AirPods Pro تا ۴ ساعت و نیم زمان گوش دادن را فراهم می کند.

همچنین زمان مکالمه خوبی را با ۳ ساعت و نیم برای هر شارژ فراهم می کند. در یک کیس شارژ OEM، کمی بیشتر از پنج بار شارژ کامل دریافت خواهید کرد. این برای حدود ۲۴ ساعت زمان گوش دادن یا ۱۸ ساعت زمان مکالمه کار می کند.

مانند AirPods اصلی، می توانید AirPods Pro را سریع شارژ کنید. با یک شارژ سریع پنج دقیقه ای، حدود یک ساعت زمان گوش دادن یا مکالمه خواهید داشت. شارژ کامل کمتر از ۳۰ دقیقه طول می کشد.

تعویض قاب ایرپاد

بهترین کیس های شارژ ایرپاد می توانند هنگام تمام شدن شارژ ایرپادها مفید باشند. وقتی باتری شما شروع به کم شدن می کند، آیفون یا آی پد شما شروع به زنگ زدن و نمایش اعلان ها می کند. هنگامی که شارژ به ۲۰ درصد، دوباره به ۱۰ درصد و دوباره در ۵ کاهش یابد، اعلانی دریافت خواهید کرد. هنگامی که شارژ به ۱۰ درصد کاهش یابد، صدای زنگ شنیده می شود.

بلافاصله قبل از خاموش شدن AirPods دوباره زنگ می زند. شما ایرپادها را با انداختن آنها در جعبه آنها و بستن درب آن شارژ می کنید. وقتی کیس خالی شد، می‌توانید از یک شارژر USB معمولی یا یک شارژر بی‌سیم Qi استفاده کنید.

علاوه بر همه اینها، AirPods Pro دارای قابلیت شارژ بهینه است. این یک حالت شارژ ویژه است که برای کاهش سایش ناشی از استفاده روزمره طراحی شده است. این کار را با شارژ کامل AirPods Pro شما فقط در صورت نیاز انجام می دهد که باعث افزایش طول عمر باتری می شود.

هنگامی که ایرپادهای خود را در جعبه قرار می دهید، فقط ۸۰ درصد شارژ می شوند. سپس، الگوریتم های اپل زمانی یاد می گیرند که معمولاً جوانه های خود را قرار می دهید. درست قبل از اینکه این کار را انجام دهید، کیس آن‌ها را کاملاً شارژ می‌کند، بنابراین آنها آماده کار هستند.

برای استفاده از این ویژگی در بهترین کیس های شارژ ایرپاد ، به iPhone، iPad یا iPod touch نیاز دارید. اگر از iOS 14.2 یا جدیدتر استفاده می کنید به طور پیش فرض فعال است، اما می توانید آن را در تنظیمات بلوتوث خود خاموش کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید کفش های مردانه  MERRELL

قاب شارژ بی سیم اپل برای AirPods

قاب شارژ بی‌سیم اپل برای AirPods ساده‌ترین گزینه از سه گزینه امروزی است. این یک کیس OEM است که به معنای واقعی کلمه با شارژر اصلی یکسان است. از نظر ظاهری، این یک سبک Gen 2 است که نور آن در قسمت بیرونی بدنه قرار دارد.

گفتنی است، تفاوت بین این دو مورد کاملاً در زیبایی ظاهری آنهاست. در واقع، برخی از ایرپادهای Gen 1 با کیس های Gen 2 عرضه می شوند و بالعکس. در غیر این صورت، این دو سبک یکسان هستند. این شارژر به رنگ سفید و مستطیلی است و لبه‌های آن به آرامی خمیده است که نمی توان آنها را در جیب گذاشت.

 

از نظر عملکرد در میان بهترین کیس های شارژ ایرپاد، می توانید انتظار داشته باشید که AirPods خود را تقریباً پنج بار شارژ کنید. این برای ۲۴ ساعت گوش دادن یا ۱۸ ساعت مکالمه کافی است. در حدود ۹۰ دقیقه هدفون های شما را شارژ می کند و همچنین دارای عملکرد شارژ سریع است.

اگر هدفون شما کاملاً مرده باشد، با شارژ ۱۵ دقیقه ای، سه ساعت زمان پخش خواهید داشت. گزینه دیگر استفاده از شارژر بی سیم Qi است. این کار کمی بیشتر طول می کشد و عملکرد شارژ سریع وجود ندارد. با این اوصاف، شما همچنین مجبور نیستید با هیچ سیمی سر و صدا کنید.

بهترین کیس های شارژ ایرپاد

کیس شارژ CIVPOWER

کیس شارژ CIVPOWER برای کار با AirPods Pro طراحی شده است. این یک زیبایی شناسی است، با ظاهری براق روی قاب. این کیس در سه رنگ مشکی، سفید و سبز نعنایی جذاب است. علاوه بر این، دکمه بلوتوث کمی تغییر یافته است. هنگامی که دکمه را فشار می دهید، به طور خودکار با آیفون شما متصل می شود.

وقتی صحبت از عملکرد شارژ به میان می آید، این کیس به عنوان یکی از بهترین کیس های شارژ ایرپاد کمی ترکیبی است. از یک طرف، AirPods Pro شما را فقط چهار بار شارژ می کند. این ۲۰ درصد شارژ نسبت به مورد اصلی دارد.

از طرف دیگر، این کیس عملکرد شارژ سریع فوق العاده ای را ارائه می دهد. خود AirPods Pro در حدود ۲۵ دقیقه شارژ می شود و خود کیس نیز در سه ساعت شارژ می شود. این فقط یک لمس سریعتر از عملکرد واقعی کیس اصلی است.

درست مانند قاب اصلی AirPods Pro، می‌توانید با سیم یا با شارژر بی‌سیم Qi شارژ کنید. این به شما انعطاف‌پذیری زیادی می‌دهد، به خصوص اگر کابلی روی خود ندارید. همچنین مجموعه کاملی از ویژگی‌های ایمنی را برای ایمن نگه داشتن هدفون خود دریافت می‌کنید.

کیس CIVPOWER به عنوان بهترین کیس های شارژ ایرپاد، از شما در برابر شارژ بیش از حد، جریان بیش از حد و اتصال کوتاه محافظت می کند. کیس شارژ اصلی هم همینطور است، اما نکته اینجاست. شما مجبور نیستید به کاهش درجه ایمنی رضایت دهید.

قاب شارژ CCAN AirPods Pro

قاب شارژ CCAN AirPods Pro کمی کمتر ساده تر از کیس CIVPOWER است. این فقط در رنگ مشکی موجود است و به جای براق، روکش مات دارد. البته روکش مات کمتر مستعد جمع‌آوری اثر انگشت است و تمیز نگه داشتن آن آسان‌تر است.

در همین راستا، دکمه متصل شدن بلوتوث در جلوی محفظه قرار دارد. این بیشتر با زیبایی مینیمالیستی شارژر Pro اصلی مطابقت دارد. این دکمه شما را به صورت خودکار با آیفون یا سایر دستگاه های اپل جفت می کند. همچنین یک چراغ نشانگر LED درست بالای دکمه وجود دارد که به شما اطلاع می دهد در حال شارژ هستید.

جذابیت اصلی کیس به عنوان بهترین کیس های شارژ ایرپاد در این است که به خوبی یا بهتر از قاب اصلی AirPods Pro عمل می کند. این باتری ۶۶۰ میلی آمپر ساعتی دارد که برای پنج بار شارژ کامل کافی است. علاوه بر این، سریع است.

می تواند AirPods Pro را در کمتر از ۲۰ دقیقه یا ۲۰ درصد سریعتر از نسخه اصلی شارژ کند. این کیس تنها در سه ساعت شارژ می شود، بنابراین با اتصال یک شبه به برق، حداکثر قدرت را خواهید داشت. از شارژ سیمی و Qi پشتیبانی می کند، هر کدام که ترجیح می دهید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای تی شرت در دنیا

جمع بندی

کدام کیس شارژ گزینه مناسب برای شماست؟ در صورت وجود ایرپادهای اصلی، چرا به آنها پایبند نباشید؟ کیس شارژ بی سیم اپل برای AirPods یک قطعه تجهیزات مهندسی شده است و در کار خود خوب عمل می کند. ایرباد های شما را سریع و ایمن شارژ می کند و بدون زحمت با تلفن یا آی پد شما متصل می شود.

اگر AirPods Pro دارید، ما دو گزینه متفاوت را پیشنهاد می کنیم. کیس شارژ CIVPOWER شیک ترین در بین این دو است. با سه گزینه رنگی مختلف و دکمه بلوتوث کمی برجسته، زیبایی منحصر به فردی دارد. همچنین با تمام ویژگی‌های ایمنی که می‌خواستیم ببینیم ارائه می‌شود.

گفته می شود، آنها آنقدر که ما می خواستیم قدرت ارائه نمی کنند. تعویض قاب شارژ CCAN AirPods Pro در این زمینه بسیار بهتر عمل می کند. نسبتاً ساده به نظر می رسد و فقط در رنگ مشکی می آید. اما درست مانند شارژر اصلی AirPods Pro، پنج بار شارژ می کند.

می توانید برای خرید بهترین کیس های شارژ ایرپاد، با کارشناسان زاکولا در ارتباط بوده و بهترین گزینه را در سایت های معتبر خارجی مانند آمازون انتخاب کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]