تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,بهمن,۲۴

بهترین برندهای شارژر

نویسنده : تیم محتوا

امروزه بسیاری از برندهای مطرح، در جعبه های گوشی همراه، شارژر قرار نمی دهند. در نتیجه، اگر می‌خواهید از سریع‌ترین سرعت شارژ ممکن در بهترین گوشی‌های اندرویدی لذت ببرید و شارژر سازگاری ندارید، باید آن را از میان بهترین برندهای شارژر خریداری کنید.

 

علاوه بر این، فرض کنید در حال دریافت یک گوشی گوگل پیکسل یا سامسونگ گلکسی هستید. در این صورت، باید مطمئن شوید که شارژر از منبع تغذیه  (PPS) در USB Power Delivery (USB PD) پشتیبانی می کند.

پیشنهاد مطالعه :اسباب بازی های آموزشی کودک

از آنجایی که PPS یک مشخصات تکمیلی برای استاندارد USB PD است، همه شارژرهای PD از آن پشتیبانی نمی کنند. بنابراین پیدا کردن یک شارژر مناسب می تواند مشکل باشد. برای کمک، ما بهترین شارژرهای USB PD  را انتخاب کرده ایم که از مشخصات PPS پشتیبانی می کنند.

اینها بهترین برندهای شارژر برای تلفن‌های همراه، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها هستند که از USB Power Delivery و PPS استفاده می‌کنند.

بهترین برندهای شارژر

۱ Anker 511 (Nano III 30W)

این شارژر Anker 30 واتی ممکن است زیبا و جمع و جور به نظر برسد، اما اجازه ندهید که شما را گول بزند، زیرا می‌تواند اکثر گوشی‌های Google Pixel و Samsung Galaxy را که از پروتکل PPS پشتیبانی می‌کنند، سریع شارژ کند.

علاوه بر این، می‌توانید از آن برای شارژ همه آیفون‌ها، آی‌پدها و هر دستگاه دیگری که از استاندارد شارژ سریع USB PD  استفاده می‌کند، از جمله مک بوک ایر اپل استفاده کنید. این شرکت به لطف استفاده از نیترید گالیوم (GaN) به جای سیلیکون قادر است آن را بسیار کوچک کند که همچنین در هنگام شارژ آن را نسبتاً خنک نگه می دارد.

این که یکی از بهترین برندهای شارژر است، دارای مقاومت بالایی در مقابل گرماست. اما حتی اگر هوا گرم شود، فناوری Anker’s ActiveShield 2.0 برای نظارت بر دما و اطمینان از اجرای روان همه چیز وجود دارد. در دیگر نکات برجسته، شارژر دارای پین های تاشو برای راحت کردن جیب است. Anker  ۵۱۱ در پنج رنگ، از جمله سبز عرضه می شود.

مشخصات فنی

حداکثر توان: ۳۰ وات

کابل شامل: خیر

پورت های شارژ: USB-C

شارژر ۳ پورت تاشو Baseus 65W

این شارژر تاشو Baseus با دو پورت USB-C، خروجی ۶۵ وات و فناوری نیترید گالیوم (GaN)، گزینه ای عالی برای هر کسی است که به دنبال خرید شارژر PPS است. حداکثر سرعت شارژ ۶۵ وات تضمین می کند که می توانید هر تلفن هوشمند دارای PPS از جمله Samsung Galaxy S22 Ultra را با حداکثر سرعت شارژ کنید.

وقتی می خواهید لپ تاپ USB PD را شارژ کنید، خروجی وات بالا نیز مفید است. هر دو پورت USB-C در بهترین برندهای شارژر بیسئوس می‌توانند ۶۵ وات برق ارائه دهند، اما تنها زمانی که از یک پورت استفاده می‌شود. به غیر از درگاه‌های Type-C، این شرکت همچنین یک درگاه USB-A سوم را نیز برای هر دستگاه قدیمی‌تری که هنوز از Type-A استفاده می‌کند، در نظر گرفته است که می‌تواند برق ۶۰ وات را ارائه دهد.

به لطف نیمه هادی های GaN، این شارژر فرم نسبتا فشرده ای دارد و همزمان با شارژ چندین دستگاه، گرمای کمتری تولید می کند. در نهایت، همانطور که از نام آن پیداست، شارژر دارای شاخک های تاشو است که آن را برای ذخیره سازی و سفر راحت می کند.

مشخصات فنی

حداکثر توان: ۶۵ وات

کابل شامل: بله

پورت شارژ: ۲x USB-C، USB-A

پیشنهاد مطالعه :فروشگاه های آنلاین امارات

شارژر Anker 735

انکر با شارژرها غریبه نیست. برخی از بهترین شارژرهای موبایل روی کره زمین را می سازد و Anker 735 یکی از سه مدل Nano II 65W نیز از این قاعده مستثنی نیست. مانند شارژر Baseus، دارای سه درگاه شارژ است و خروجی بالای ۶۵ وات برای درگاه های USB-C دارد. اما پورت USB-A در شارژر Anker می تواند تا ۲۲.۵ وات برق را تامین کند.

بنابراین می‌توانید در میان بهترین برندهای شارژر، همه چیز را از Google Pixel 6 Pro و Samsung Galaxy S22 گرفته تا MacBook Air و Apple Watch شارژ کنید. در دیگر نکات برجسته، شارژر از GaN به جای سیلیکون برای فرم کوچکتر استفاده می کند و دارای پین های تاشو است.

متأسفانه، Anker 735، با وجود سازگاری با PPS، نمی تواند شارژ ۴۵ واتی را به Galaxy S22 Ultra و سایر دستگاه های سامسونگ با قابلیت ۴۵ وات ارائه دهد. این مشکلی است که ظاهراً در اکثر شارژرهای Anker وجود دارد. بنابراین اگر برای گوشی سامسونگ ۴۵ واتی خود شارژر می خواهید، یکی از توصیه های دیگر ما را انتخاب کنید.

مشخصات فنی

حداکثر توان: ۶۵ وات

کابل شامل: خیر

پورت شارژ: ۲x USB-C، USB-A

بهترین برندهای شارژر

 شارژر دیواری Nekteck 65W GaN

در میان بهترین برندهای شارژر، به دنبال شارژر تکی برای گوشی و لپ تاپ خود هستید؟ شارژر دیواری Nekteck 65W GaN گزینه خوبی است. همانطور که از نام آن پیداست، این شارژر می تواند تا ۶۵ وات انرژی ارائه دهد، که برای شارژ گوشی و بسیاری از لپ تاپ ها با حداکثر سرعت کافی کافی است.

همچنین، به لطف پشتیبانی از PPS، مدل‌های پیکسل گوگل و دستگاه‌های سری گلکسی S سامسونگ می‌توانند از سریع‌ترین شارژ ممکن لذت ببرند. متأسفانه، مانند Anker 735 و ۷۱۳، این شارژر Nekteck نیز نمی تواند شارژ ۴۵ واتی PPS را برای Galaxy S22 Ultra و برادرانش ارائه دهد.

تنها یک پورت USB-C وجود دارد، اما استفاده از نیترید گالیوم یک فرم نسبتا کوچک را تضمین می کند. در نهایت، Nekteck یک کابل USB-C به USB-C رایگان را بسته‌بندی می‌کند، بنابراین می‌توانید بلافاصله از جعبه استفاده کنید. این یکی از بهترین برندهای شارژر است.

مشخصات فنی

حداکثر توان: ۶۵ وات

کابل شامل: بله

پورت های شارژ: USB-C

پیشنهاد مطالعه :انواع قاب اپل واچ

 شارژر سریع AOHI Magcube 65W PD

AOHI Magcube 65W  همه چیزهایی را که از یک شارژر PPS خوب و بدنه ای فوق العاده فشرده نیاز دارید، دارد. شما نه تنها سریع ترین سرعت ممکن را در گوشی های گوگل و سامسونگ خواهید داشت، بلکه شارژر آیفون، آیپد و بسیاری از لپ تاپ های USB PD را نیز سریع شارژ می کند.

به غیر از USB PD، شارژر از Qualcomm Quick Charge (QC) 4+ نیز پشتیبانی می کند، بنابراین اگر دستگاهی با شارژ سریع QC دارید، می توانید آن را نیز برطرف کنید. در نهایت، این که یکی از بهترین برندهای شارژر است، در نسخه مشکی با یک کابل USB-C نمایشگر LED عرضه می‌شود که سرعت شارژ را در زمان واقعی نشان می‌دهد. اما اگر بخواهید، می‌توانید با برداشتن نسخه سفید که با کابل USB-C عرضه نمی‌شود، چند دلار صرفه‌جویی کنید.

Baseus PowerMega 140W

چیزهای زیادی در مورد این قدرت بیسئوس وجود دارد. به لطف پشتیبانی استاندارد USB PD 3.1، می تواند تا ۱۴۰ وات برق ارائه دهد، قدرت کافی برای شارژ سریع همه گوشی های هوشمند و تبلت های USB PD. همچنین می‌تواند لپ‌تاپ ۱۶ اینچی Apple MacBook Pro 2021 را شارژ کند که معروف است از یک آداپتور USB PD 140 واتی استفاده می‌کند.

به علاوه، در این دستگاه به عنوان بهترین برندهای شارژر دو پورت USB-C و یک پورت USB-A وجود دارد. بنابراین شارژ تا سه دستگاه بدون دردسر است. به طور جداگانه، اولین پورت USB-C 140 وات است، در حالی که پورت USB-C 2 می تواند تا ۱۰۰ وات برق ارائه دهد. متأسفانه USB-A فقط تا ۶۰ وات مناسب است.

از آنجایی که شارژر بیسئوس به جای سیلیکون از نیترید گالیوم استفاده می کند، نسبتا جمع و جور است. در سایر ویژگی‌ها، از PPS تا QuickCharge 5.0 پشتیبانی می‌کنید.

بهترین برندهای شارژر

مشخصات فنی

حداکثر توان: ۱۴۰ وات

کابل شامل: بله

پورت شارژ: ۲x USB-C، USB-A

برای خرید بهترین برندهای شارژر می توانید از آَمازون اقدام کنید و این وسایل کاربردی را با قیمت مناسب خریداری نمایید. برای پرداخت ارزی و تحویل کالا در ایران، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود