تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,بهمن,۰۳

بهترین وسایل کمپینگ ۲۰۲۴

نویسنده : تیم محتوا

به فکر رفتن به کمپینگ هستید؟ برای اینکه بتوانید جدیدترین تجهیزات را بشناسید، ما تمام وسایل کمپینگ برتر را لیست کرده ایم. چادر، بهترین ظروف آشپزی برای کمپینگ، بررسی جامع اجاق گاز کمپینگ و غیره. بسیاری از این موارد را می‌توان در همه نوع ماجراجویی در فضای باز مورد استفاده قرار داد. در این جا لیست بهترین وسایل کمپینگ را ارائه کرده ایم.

تجهیزات کمپینگ

لیست تجهیزات کمپنیگ را در اینجا مشاهده کنید.

چادرهای کمپینگ

تهیه چادر مناسب برای هر گردش در فضای باز ضروری است. چادر جامد به این معنی است که خشک، گرم و راحت بخوابید. چادر باید با بسیاری از نیازهای کمپینگ شما مطابقت داشته باشد و باید مدتی دوام بیاورد. بهترین چادرهای کمپینگ، چادرهای بالای پشت بام و بهترین چادرهای سایبان در لیست بهترین وسایل کمپینگ وجود دارد.

نوع چادر مسافرتی شما البته به نوع کمپینگی که در نظر دارید بستگی دارد. انتخاب های ما فضای داخلی جادار، طراحی عالی، راه اندازی آسان، پارچه های بادوام، مناسب خانواده و ارزش مناسب را در اولویت قرار می دهند.

بهترین وسایل کمپینگ

بهترین چادر کمپینگ The North Face Wawona 6

یک تازه وارد به دنیای کمپینگ، طراحی (و راحتی) چادرهای کمپ رو سقف خودرو هر سال بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. اما مراقب خرید عجولانه باشید، زیرا ممکن است به چادری در میان بهترین وسایل کمپینگ برسید که آنطور که فکر می‌کردید کار نمی‌کند، مانند قفسه‌ای که کاملاً با وسیله نقلیه شما هماهنگ نیست یا چادری که روی آن جا نمی‌شود.

پیشنهاد مطالعه :نحوه خرید از سایت علی بابا

بهترین چادر Roofnest Sparrow EYE

چادرهای سایبان کم کم راه خود را به داخل کمپر پیدا می کنند. منصفانه است که بگوییم، زمانی که برپا می‌شوند، به دلایل خوبی به سرعت تبدیل به آشپزخانه و اتاق غذاخوری در اکثر کمپ‌ها می‌شوند. یک چادر سایبان نیز اهداف مختلفی را برآورده می کند و برای پارک و ساحل خوب است.

درک خوبی از نحوه استفاده از کالای خود در میان بهترین وسایل کمپینگ داشته باشید، زیرا برخی برای استفاده تجاری طراحی شده اند و برخی دیگر برای حمل و نقل مناسب هستند، مانند آنهایی که برای کمپینگ و ساحل در نظر گرفته شده اند.

آشپزخانه کمپینگ

چیزهای کوچک همیشه مهم هستند، به خصوص در مورد غذا. در اینجا سعی شده است تا بهترین چیدمان آشپزخانه کمپینگ را به شما پیشنهاد دهند. بهترین ظروف آشپزی کمپینگ، اجاق های کمپینگ برتر و حتی مقایسه میزهای کمپینگ وجود دارد.

وقتی یک چیدمان خوب داشته باشید، می توانید بهترین غذا را در سریع ترین زمان و با کمترین سر و صدا بپزید. با این حال، محتاط باشید، زیرا تنوع زیادی در بین بهترین وسایل کمپینگ وجود دارد و داشتن حس خوبی از نحوه استفاده از کیت خود باعث ایجاد تفاوت خواهد شد.

بهترین وسایل کمپینگ

اجاق گاز کمپینگ

اجاق‌های کمپینگ از اجاق‌های دوگانه سوز معمولی گرفته تا اجاق‌هایی که پایه دارند تا بتواند به تنهایی بایستد را شامل می‌شود. نباید با اجاق کوله‌پشتی اشتباه گرفته شود، اجاق‌های مخصوص کمپینگ نوعی اجاق گاز است که هنگام کمپینگ با ماشین استفاده می‌کنید یا حداقل در نزدیکی ماشین هستند.

آنها سنگین هستند و برای کوله پشتی ساخته نشده اند. زمان جوشیدن و مقاومت در برابر باد، یک اجاق کمپینگ خوب قابل استفاده است، همراه با مجموعه ای از معیارهای دیگر که برای کمک به شما برای یافتن بهترین اجاق کمپینگ در بازار می توان بررسی کرد.

پیشنهاد مطالعه :برندهای محبوب ایرباد

گریل های قابل حمل

در بین بهترین وسایل کمپینگ یک انتخاب عالی برای پارک یا کمپینگ، آشپزخانه کمپینگ خود را با یک کباب پز قابل حمل به سطح بعدی ببرید. تکالیف خود را انجام دهید، زیرا برخی از این کوره ها با گاز کار می کنند، در حالی که برخی دیگر به زغال چوب نیاز دارند. همه چیز بستگی به این دارد که قرار است برای چه کاری از آن استفاده کنید. بهترین گریل کلی قابل حمل

وسایل آشپزی کمپینگ

ملاحظات اساسی برای هر مجموعه ای از بهترین ظروف کمپینگ در آینده این است. به این دلیل، تفاوت‌های خلاقانه‌ای در چیزی وجود دارد که به طور سنتی فقط به عنوان «دیگ و ماهیتابه» نامیده می‌شد. آیا از استفاده از اجاق کمپینگ خود روی زمین خسته شده اید؟ میزهای کمپینگ یک آیتم ضروری برای اقامت در جنگل نیستند، اما مطمئناً زندگی را آسان‌تر می‌کنند و برای چیزهای بیشتر از پخت و پز مفید هستند.

قهوه ساز کمپینگ

در بین بهترین وسایل کمپینگ، هرگز اهمیت یک فنجان قهوه را دست کم نگیرید. یک فنجان قهوه خوب، طعمی است که روز را برای شما پرقدرت نگه می دارد.

بهترین وسایل کمپینگ

صندلی کمپینگ

تنوع بسیار زیاد در شکل و ساخت صندلی های کمپینگ امروزی گیج کننده است. اما گول نخورید؛ برجسته های واضح وجود دارد. صندلی های کمپینگ بالا راحت، قابل حمل هستند و چند فصل دوام می آورند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین مکمل ها برای کاهش وزن

کولرها

بیشتر از هر مورد دیگری برای کمپینگ، کولرها دستخوش انقلابی نه چندان بی صدا شده اند. فناوری عایق بسیار بهتر شده است و همچنین قیمت متوسط کولرها ارائه می شود. بررسی های مقایسه ای از بهترین خنک کننده های نرم موجود و بهترین خنک کننده های برقی موجود بررسی کنید و سپس بهترین وسایل کمپینگ خود را از آمازون بخرید.

خرید وسایل کمپینگ

در بین وسایل کمپینگ می توانید متناسب با اولویت های خود، بهترین گزینه ها را انتخاب کنید. در سایت آمازون می توانید با تنوع بالایی این تجهیزات را خریداری کنید. قیمت ها را در میان فروشندگان بررسی کنید و گزینه ای را مطابق با بودجه خود در نظر بگیرید. برای خرید این محصولات و تحویل در ایران، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود