دانلود اپلیکیشن
مرکز تماس مشتری 02166000779

بهترین برندهای کفش کتونی در دنیا

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

اگر تصمیم دارید از برندهای مطرح جهانی کفش کتونی خود را خریداری کنید، می توانید مارک های بزرگ دنیا را در اینجا بیابید. هر یک از آنها کتونی هایی با طراحی های زیبا و کیفیت بالا دارند. بهترین برندهای کفش کتونی را در آمازون خواهید یافت.

برند کفش کتونی نایک

این برند مسئول برخی از نمادین ‌ترین مدل‌ های کفش ورزشی در تاریخ و بسیاری از پیشروترین فناوری‌های جدید صنعت است. اگر یک برند کفش ورزشی وجود داشته باشد که بر همه آنها حکومت کند، نایک همان است.

آدیداس

این بزرگترین سوال در فرهنگ کفش ورزشی است: نایک یا آدیداس؟ آدیداس به عنوان برند آلمانی برای کلاسیک های لاکچری، موارد دلخواه و نمادهای هیپ هاپ مورد استفاده قرار می گیرد. اما رویکرد آینده نگر آن در طراحی، خروجی مدل ها را تازه و جالب نگه می‌دارد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین تبلت‌ های هواوی

ریباک

برای سیلوئت های ورزشی کلاسیک با دوختی از جذابیت بریتانیایی، هیچ برندی این کار را بهتر از ریباک انجام نمی دهد. ریباک یکی از بهترین برندهای کفش کتونی است که از سال ۱۳۵۸ در بولتون فعالیت خود را شروع کرده است. البته بسیاری از محبوب ترین مدل های آن در دهه ها بدون تغییر باقی مانده اند.

هوکا وان وان

تا همین اواخر، تنها افرادی که در مورد برند فرانسوی هوکا وان وان غوغا می کردند، ورزشکاران استقامتی سخت و دوندگان معمولی ماراتن بودند. امروز اوضاع فرق کرده است. کفش‌های کتانی حجیم که توسط این برچسب حمایت می‌شود، به لطف مجموعه‌ای از کتانی‌ هایی مانند مدل های مهندسی یا مد و فشن مورد توجه قرار گرفته‌اند.

همه اینها بخشی از یک روند گسترده تر برای لباس های کاربردی و تجهیزات عملکردی است. ممکن است کفش های ورزشی جدید را در بهترین برندهای کفش کتونی پیدا کرده باشید.

بهترین برندهای کفش کتونی

سالومون

برند فرانسوی ورزش های آلپاین Salomon به سختی وارد بازار کفش های دویدن شده است، اما در چند سال گذشته به مد نیز راه یافته است. این برند به‌خاطر کفش‌های تریل‌رانینگ‌اش، مانند Speedcross 4 و سری S/Lab، به‌طور گسترده مورد تحسین قرار می‌گیرد، اما این روزها به همان اندازه احتمال دارد که آنها را در ردیف اول هفته مد ببینید.

کفش‌های کتانی Salomon با استایل مدرن و ظاهر تهاجمی آن‌ها تقریباً از کلاسیک و مینیمالیستی فاصله دارند، اما با طرفداران خود که سال به سال به طور پیوسته در حال رشد هستند، به نظر می‌رسد که جایگاه این برند به عنوان بهترین برندهای کفش کتونی در بازار کفش‌های ورزشی قوی‌تر می‌شود.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند Versace Bright Crystal

پوما

ممکن است “نایک یا آدیداس” بزرگترین برند در دنیای کفش های کتانی باشد، اما این برای پوما بسیار ناامید کننده است. این برند آلمانی در واقع توسط رودی داسلر (برادر آدی، مرد پشت سه راه راه) راه‌اندازی شد و علیرغم تولید برخی از کفش‌های نمادین، این برند هرگز نتوانست با قدرت از برندهای مطرح دنیا پیشی بگیرد.

اگرچه این می‌تواند در آینده تغییر کند، زیرا علاوه بر موارد ضروری مانند Puma Suede، این برند میراثی در آوردن روند کفش‌های کتانی به جریان اصلی از طریق کلاسیک‌های مدرن مانند Thunder Spectra و RS-X نقش مهمی داشته است.

Air Jordan 1

هیچ برندی به اندازه ایر جردن نایک برای کفش های کتانی کاری نکرده است. برند کفش بسکتبال به عنوان بهترین برندهای کفش کتونی به تنهایی فرهنگ کفش‌های کتانی را به شکلی که امروزه می‌شناسیم به وجود آورد و بسیاری از محبوب‌ترین ضربه‌های دنیا با لوگوی نمادین جامپمن تزئین شده‌اند.

Air Jordan 1 ایده یک “مدل حرفه ای” را نه تنها در بسکتبال بلکه در سراسر ورزش به طور کلی ایجاد کرد، چیزی که اکنون در همه چیز از دو و میدانی گرفته تا ورزش های شدید رایج است. تأثیر این برچسب بر روی کفش و دنیای ورزش گسترده تر غیرممکن است که اغراق شود و ارزش آن را دارد که خودتان یک جفت را انتخاب کنید.

بهترین برندهای کفش کتونی

بالنسیاگا

Balenciaga که توسط طراح طراح، دمنا گواسالیا ساخته شده است، در چند سال گذشته برچسب پشت برخی از محبوب ترین کفش های مد بوده است. استایل‌های براق و بافتنی Balenciaga  تقلیدهای بی‌شماری را برانگیخت. به عنوان بهترین برندهای کفش کتونی، یک ترند واقعی در دنیای کفش مد، خانه اسپانیایی حتی موفق شد کفش‌های دویدن را جذاب کند.

گوچی

این خانه مد نمادین در طول سال‌ها چهره‌های زیادی داشته است، اما یک چیز ثابت مانده است: ارائه کفش‌های گوچی همیشه در صدر زنجیره قرار داشته است، وقتی در نظر بگیرید که برند ایتالیایی در هسته‌اش یک برچسب کالاهای چرمی است، باور این نکته راحت تر است. کفش‌های کتانی هم از این قاعده مستثنی نیستند، چه زیبایی‌های گلدوزی شده مدل امروزی Ace یا چیزی با رترو، گوچی آن را ارائه کرده است.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با برند مشهور VTech

برونلو کوسینلی

اگر مجبور شوید به عنوان بهترین برندهای کفش کتونی یک برند را برای تزئین کل کمد لباس خود انتخاب کنید، انتخاب های بدتری نسبت به Brunello Cucinelli  وجود دارد. لیبل ایتالیایی پادشاه لباس‌های غیررسمی لوکس است و لذت آن می تواند کتونی های شما را هم در بر بگیرد.

کفش کتانی Brunello Cucinelli ساده، شیک و ساخته شده از بهترین مواد موجود، به اندازه لباس هایش با کمد لباس مناسب است. کفش‌های تنیس مینیمالیستی تمیز و سفید و پوشش های چرم قهوه‌ای را آنقدر هوشمندانه در نظر گرفته اند که می تواند شما را در هر مسابقه ای پیشتاز کند.

بهترین برندهای کفش کتونی

برند کفش کتونی تاد

ایتالیایی‌ها واقعاً راه خود را در مورد ساخت یک تکه چرم خوب می‌دانند و این در هیچ کجا به اندازه کفش‌های کتانی لوکس ارائه شده توسط برند کفش صد ساله Tod’s مشهود نیست. Tod’s  به عنوان بهترین برندهای کفش کتونی که در قلب یک کفش سنتی است، از همان تکنیک‌های صنعتگری استفاده شده در کفش‌های غیررسمی خود استفاده کرده و آن‌ها را برای مربیان خود به کار برده است.

نتیجه یک سری کتونی ورزشی با ساختار یک کفش سنتی ایتالیایی است. بله، آنها در انتهای بالای طیف قیمت گذاری هستند، اما همانطور که اغلب اتفاق می افتد، شما آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید.

CQP

الهام گرفته از آدام لوونهاوپت با استعداد فوق العاده، کفش های کتانی برند سوئدی C.QP را تعریف می کند. آنها کاملاً بدون زرق و برق، طراحی شده در استکهلم و با استفاده از بهترین چرم و جیر ایتالیایی ساخته شده اند، آنها به سرعت به محبوب ترین کفش های مردانه تبدیل شده اند.

خرید بهترین برندهای کفش کتونی

اگر قصد دارید تا برای خرید بهترین برندهای کفش کتونی اقدام کنید، می توانید به سراغ آمازون بروید.

 

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]