تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,اردیبهشت,۲۹

بهترین برندهای کفش کوهنوردی

نویسنده : تیم محتوا

 

از هر کوهنورد یا کوله‌گردی در مسیر بپرسید، احتمالاً به شما خواهند گفت که کلید موفقیت، یعنی راحت ماندن یک جفت کفش مناسب برای پیاده ‌روی است. از برندهای معتبری مانند Salomon و Merrell با مجموعه ‌های متنوع گرفته تا برندهای مطرحی مانند Hoka One One و REI Co-op، انتخاب‌ های زیر نشان‌دهنده شناخته‌ شده‌ ترین و معتبرترین ارائه دهندگان کفش ‌های پیاده‌ روی است. می توانید برای خرید بهترین برندهای کفش کوهنوردی از طریق زاکولا اقدام کنید.

بهترین برندهای کفش کوهنوردی

مارک های معتبر کفش کوهنوردی

سالومون  Salomon

برند فرانسوی Salomon برای سال ‌ها پیشرو در نوآوری کفش بوده است و خط تولید فعلی آن‌ها تقریباً به خوبی اجرا شده است. سری X Ultra آن‌ ها، به ‌ویژه، برای چندین فصل به دلیل عملکرد چشمگیر همه جانبه ‌اش در بسته ‌بندی سبک و چابک، در صدر کفش ‌های پیاده‌ روی و چکمه بوده است.

جدیدترین نسخه‌های X Ultra 4  که شامل چکمه ‌های زنانه و مردانه قد کوتاه و قد متوسط است که با ترکیبی تقریبا ایده‌آل از وزن، راحتی و قابلیت‌های روی مسیر باقی مانده است. مهمتر از همه، این ترکیب مختص خط X Ultra نیست و بسیاری از مجموعه‌های Salomon تعادل مشابهی را در بهترین برندهای کفش کوهنوردی ایجاد می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه : معرفی برند کفش Ecco

علاوه بر X Ultra افسانه‌ ای، انتخاب کفش ‌های Salomon تقریباً کل گستره را پوشش می‌دهد، از طراحی ‌های سبک و سریع و الهام ‌گرفته X Raise  تا گزینه ‌های آماده برای کوهنوردی مانند Quest 4 GTX را دریافت خواهید کرد.

یکی از ویژگی ‌هایی که در تعداد زیادی از کفش‌ها، از جمله نسخه پایین X Ultra 4 مشترک است، سیستم منحصر به ‌فرد QuickLace آن‌ ها است که به راحتی می‌ توانید با یک بار کشیدن بند کفش، به دور پای شما بپیچد. به طور کلی، طرح ‌های توری سنتی به شما امکان می‌ دهند کمی بهتر تناسب را سفارشی کنید، اما بسیاری از کوهنوردان از راحتی و کمبود مواد اضافی قدردانی می‌کنند و آن را از بهترین برندهای کفش کوهنوردی می نامند.

بهترین برندهای کفش کوهنوردی

مرل Merrell

Merrell که در سال ۱۹۸۱ توسط دو مدیر سابق اسکی Rossignol تأسیس شد، در طول سال ها عملاً مترادف با پیاده روی شده است. مطمئناً گویای این است که شما احتمالاً چندین جفت مرل را در هر مسیر مشخصی مشاهده خواهید کرد و یکی از رایج ترین طرح ها، پرچمدار Moab 2 آنها است.

موآب که در طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ ها ارائه می شود، بسیار راحت است. در واقع، موآب اولین جفت کفش پیاده‌روی اختصاصی بسیاری از کوهنوردی است که شامل این ویرایش نیز می‌شود. علاوه بر مجموعه افسانه‌ای Moab، سری MQM Flex Merrell یکی دیگر از موارد مورد علاقه برای ماموریت‌های سریع و سبک است.

جدا از کفش‌های پیاده ‌روی، مرل از بهترین برندهای کفش کوهنوردی است که مجموعه ‌ای جامع از صندل‌ ها و چکمه ‌های کار آماده در فضای باز نیز دارد. کفش ‌های آبی Hydro Moc آن‌ها به ‌ویژه برای مسیرهایی که شامل عبور مکرر از آب هستند، محبوب بوده اند. در مجموع، مرل به اندازه سالومون در نوآوری پیشرو نیست، اما آنها برندی متمرکز بر آسایش با قیمت ‌های خوب و طرفداران متعهد در میان کوهنوردان روزانه هستند.

پیشنهاد مطالعه : بهترین ماساژورهای چشم

کین KEEN

KEEN مستقر در اورگان در اصل فقط صندل می فروخت که هنوز هم بخش قابل توجهی از خط تولید آنها را تشکیل می دهد، اما مجموعه پیاده روی آنها غیرقابل انکار با کیفیت بالا است. ترقی که برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ معرفی شد، کفش کوهنوردی مشخص آنهاست و سال ها به دلیل راحتی فوق العاده، ساختار سخت و پایداری کافی برای پیاده روی روزانه و سفرهای کوله پشتی آسان تا متوسط، محبوب بوده است.

بعلاوه، در بهترین برندهای کفش کوهنوردی ، طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ ها به این معنی است که اکثر کوهنوردان می توانند یک مقایسه خوب پیدا کنند، از انواع مدل های بالا گرفته تا چکمه های کلاسیک برش بلند موجود در هر دو گزینه ضد آب و غیر ضد آب، مدل های بچه گانه و تعدادی طرح صندل را بیابند.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که بسیاری از چکمه‌های KEEN (از جمله Targhee) تناسب منحصر به فردی دارند، از جمله فضای بیشتری در فضای پنجه برای راحتی در مسافت ‌های طولانی هنگامی که پاها متورم می‌شوند.

این مبادله کمتر احساس عملکردی دارد و کوهنوردان سریع و سبک احتمالاً گزینه‌ های مدرن‌ تری را از برندهای پیاده ‌روی مانند Altra یا Hoka One One ترجیح می‌دهند. اما KEEN در میان جمعیت ‌های پیاده ‌روی روزانه و کوله‌گردی آخر هفته محبوب است، با پیشنهادات متوسط ​​باکیفیت که مدتی دوام می‌آورد و ضرر نمی‌کند.

شایان ذکر است که KEEN به عنوان بهترین برندهای کفش کوهنوردی یکی از آگاه ‌ترین برندهای زیست‌ محیطی است. آنها به طور موثر PFC‌ های مضر را از بیشتر زنجیره تامین خود حذف کرده ‌اند، به طور منظم برای کمک به جوامع آسیب دیده از بلایای طبیعی کمک مالی می‌کنند و یک برنامه کمک مالی اختصاص داده‌اند.

بهترین برندهای کفش کوهنوردی

اوبوز Oboz

Oboz مستقر در بوزمن در مونتانا به دلیل کفش‌ های سخت، حمایت‌کننده و اولین کفش ‌های راحتی خود شناخته می‌شود. مخصوصاً کفی اختصاصی O Fit آن ‌ها محبوب است که در بسیاری از طرح‌ های آن‌ ها گنجانده می ‌شود و با قوس‌ هایی با ارتفاع متوسط ​​و پاشنه کاسه دار، یک تناسب بیشتر را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، به شما امکان می‌دهد زمین مورد انتظار، ارتفاع کفش، مواد و اولویت ‌های ضدآب، شکل پا و موارد دیگر را برای تعیین تناسب مناسب برای خود انتخاب کنید.

به عنوان بهترین برندهای کفش کوهنوردی ، مانند KEEN در بالا، Oboz تمرکز واضحی بر روی پایداری و نظارت بر محیط زیست دارد، از جمله کاشتن یک درخت برای هر جفت کفش فروخته شده و تامین انرژی دفتر آنها از طریق باد، خورشید و زیست اشاره کرد.

با این حال، برخی از طرح‌ های Oboz بیش از بسیاری از رقبای مدرن حس سنتی دارند. به طور خاص Sawtooth و Bridger علیرغم وزن نسبتاً متوسط، به طور قابل توجهی کند و دست و پا گیر هستند. گفته می‌شود، برخی از نسخه‌ های جدیدتر آن‌ها این روند را کاهش داده‌اند، از جمله آرته سبک و چابک، که ما را به یاد X Ultra فوق‌الذکر Salomon می‌اندازد و تقریباً شبیه یک کفش دویدن است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین سشوارهای پاناسونیک

لا اسپورتیوا

برند ایتالیایی لا اسپورتیوا ابتدا یک شرکت کوهنوردی است که به دلیل کارایی بالا و طراحی های طولانی مدت مورد علاقه بسیاری است. در واقع، ۹ مورد از ۱۹ انتخاب در دور آپ کفش کوهنوردی و هشت مورد از ۱۸ مورد در دور آپ کفش کوهنوردی است و مدل های اسپورتیوا به عنوان بهترین برندهای کفش کوهنوردی هستند که گویای مهارت و تخصص فنی درجه یک آنهاست.

با این حال، این دانش به خوبی به قلمروهای معمولی‌ تر پیاده‌ روی و کوهنوردی منتقل شده است که یکی از پیشرفت‌ های اولیه این برند در دنیای پیاده‌روی بوده و به سرعت به یکی از عناصر اصلی در میان کوهنوردان تبدیل شده است. می توانید برای خرید این کفش های فوق العاده، از طریق زاکولا اقدام کرده و سفارش خود را در آدرس خود در ایران دریافت کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود