تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,اسفند,۰۹

بهترین برندهای عینک کوهنوردی

نویسنده : تیم محتوا

بودن در کوهستان می تواند باعث شود احساس شکست ناپذیری کنید. اما وقتی در ارتفاعات هستید، با جو هوای کمتر و برف زیاد، حتی نور نیز می تواند مضر باشد. در کوه ها ، نور از همه زوایای برف با شدت کورکننده منعکس می شود. برای حل این مشکل به عینک محافظ نیاز دارید. به طور خاص، در مورد عینک آفتابی صحبت می کنیم که مخصوص کوهنوردی ساخته شده است. اینها عینک هایی هستند که از چشمان شما را در برابر آفتاب خشن و سرما محافظت می کنند و اطمینان می دهند که صعود شما ایمن است. بهترین برندهای عینک کوهنوردی را در اینجا دنبال کنید

فرآیند بررسی عینک کوهنوردی

برای آنکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید، در اینجا بهترین عینک آفتابی برای کوهنوردی فنی موجود در بازار را گردآوری کرده ایم. آنها با گزینه هایی که مهم هستند سنجیده می شوند که شامل طراحی، عملکرد و بهترین استفاده است.

بنابراین دفعه بعد که بیرون می روید،  از میان بهترین برندهای عینک کوهنوردی، گزینه ای قابل اعتماد خواهید داشت تا ماجراجویی خود را با خیال راحت پشت سر بگذارید. می توانید از میان این محصولات، بهترین گزینه را متناسب با بودجه خود تهیه نمایید. جهت پرداخت ارزی و تحویل کالا در آدرس ایران، زاکولا شما را یاری می کند.

بهترین برندهای عینک کوهنوردی

Julbo Explorer 2.0

Julbo  تولید کننده برتر شیشه های مقاوم در برابر سرما در بازار است. عینک های آن ها به گونه ای وسواس گونه طراحی شده است که تمام شرایط کوهنوردی را برآورده کند. در میان خط تولید آنها، Explorer 2.0  به عنوان همه کاره ترین ها متمایز است، در حالی که هنوز هم با قیمتی مناسب عرضه می شود.

Julbo Explorer 2.0  دارای لنزهای پلی کربنات Spectron 4 (5% VLT) با ۱۰۰% محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و پوشش ضد انعکاس است. قاب‌ها دارای محافظ‌های جانبی و دریچه‌های قابل جابجایی هستند تا با پوششی از بخار همراه نشوند.

آنها به عنوان یکی از بهترین برندهای عینک کوهنوردی همچنین دارای شقیقه های انعطاف پذیر هستند و با کلاه ایمنی سازگار هستند. مزیت دیگر این است که Explorer 2.0  را می توان با لنزهای انتقالی استفاده کرد که به طور خودکار با سطوح نور محیط تنظیم می شوند.

پیشنهاد مطالعه :محصولات برند تامی هیلفیگر

Julbo Vermont Classic

اگر قصد دارید در تابستان تمام روز در کوه باشید، تقریباً باید تمام نور را با لنزهای ارتفاع بالا مسدود یا فیلتر کنید. برای این منظور، Julbo Vermont Classic  گزینه خوبی است. طراحی آن دارای سپرهای جانبی چرمی و پوششی برای قطعه بینی/پل است.

چرم اغلب به دلیل توانایی آن برای قالب گیری روی پوست شما ترجیح داده می شود. آنها به عنوان یکی از بهترین برندهای عینک کوهنوردی از لنزهای Spectron 4 (5٪ VLT) با ۱۰۰٪ محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و فریم های فلزی قابل تنظیم استفاده می کنند که دور گوش شما می پیچند. آنها بسیار راحت هستند، با پدهای بینی لاستیکی و بازوهای بالشتکی.

بهترین برندهای عینک کوهنوردی

عینک آفتابی کوهنوردی Oakley Clifden

Oakley Clifden  همان چیزی است که در یک عینک کوهنوردی نیاز دارید، به علاوه راحتی زیادی را دارد. Clifden یک رقیب جدی برای بهترین های همه جانبه خواهد بود، اگر به دلیل قیمت بالای آن نبود. اگر به دنبال داشتن چیزی است که بتوانید در تمام روز با کلاه ایمنی بپوشید، Clifden  برای شما مناسب است.

این لنز از هر شرایطی برای مشخصات فنی، از جمله لنزهای دسته ۳ یا ۴ برخوردار است. هر دو گزینه ۱۰۰٪ محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را ارائه می دهند. بازوها دارای یک بند یکپارچه هستند تا در صورت افتادن در هنگام کوهنوردی آنها را گم نکنید.

آنها به عنوان یکی از بهترین برندهای عینک کوهنوردی همچنین دارای مسدود کننده های جانبی و پل قابل جابجایی هستند، و پدهای بینی Unobtainium تضمین شده برای جلوگیری از لغزش. آنها یکی از بهترین گزینه ها برای عینک آفتابی کوهنوردی طبی در بازار هستند. این مدل دو ایراد دارد. اولین مورد قیمت است. مورد دوم عدم قابلیت تنظیم است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین مینی هدفون های بلوتوثی

بهترین عینک آفتابی کوهنوردی جوانان Julbo

پیدا کردن یک عینک کوهنوردی خوب برای بچه ها سخت است. اما مثل همیشه می توانید روی جولبو حساب کنید. کاور قطعا بهترین عینک محافظ برای کودکان در بازار است. این کاور برای کودکان ۴ تا ۸ ساله مناسب است، به این معنی که حتی با رشد کودک شما مدتی دوام خواهد آورد.

آنها به عنوان یکی از بهترین برندهای عینک کوهنوردی دارای لنزهای Spectron 4 (5% VLT) برای شرایط نور شدید هستند. فریم ها دارای بازوهای نرم و پدهای بینی هستند که باعث افزایش راحتی و جلوگیری از لغزش می شود. اما، محافظت از یک جفت عینک آفتابی زیبا باعث می شود که برخی از ویژگی های آنها را از دست بدهند. کاور تهویه ندارد و خیلی قابل تنظیم نیست. در کل، این ضرر چندانی نیست.

بهترین برندهای عینک کوهنوردی

عینک کوهنوردی Pit Viper

پیت وایپر در حدود ۱۰ سال گذشته نامی برای خود به‌عنوان برند عینک‌های پر زرق و برق گذشته و آینده دست و پا کرده است. آنها به شدت به زیبایی شناسی متمایل هستند و خود را به عنوان سبک زندگی و برند لوازم و تجهیزات مساوی معرفی می کنند. این ممکن است شایسته آلپاین به نظر نرسد، اما مشخصات فنی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

شما نمی توانید بهتر از Pit Viper Grand Prix را بیابید.  آنها به عنوان یکی از بهترین برندهای عینک کوهنوردی از لنزهای دسته ۳ غیر پلاریزه محافظت در برابر UV استفاده می کنند. لنزهای دسته ۳ در عینک های آفتابی کم نور عملکرد بهتری دارند. این برای اکثر صعودها در آب و هوای مختلط به اندازه کافی خوب است، اگرچه در برابر دوره های طولانی آفتاب کامل در یخچال های طبیعی مقاومت نمی کند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای شارژر

مزیت بزرگ دارای سپرهای جانبی قابل جابجایی و یک بند قابل اتصال است. آنها در طیف گسترده ای از سبک ها و اندازه های فریم عرضه می شوند. آنها همچنین ضد بمب هستند – از پلی کربنات ANSI Z87 + ساخته شده اند.

این بالاترین استاندارد موجود برای محافظت از چشم است. بنابراین اگر با یک سنگ در حال سقوط روبرو شوید، از صورت شما محافظت می کنند. به علاوه نیازی به تعویض عینک شکسته نخواهید داشت. در میان مارک های برتر، می توانید یکی از بهترین برندهای عینک کوهنوردی را از سایت های مانند آمازون یا ایبی خریداری کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود