تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,اسفند,۰۸

بهترین مارک های کیف لپ تاپ

نویسنده : تیم محتوا

بهترین مارک های کیف لپ‌تاپ، حمل وسایل شخصی از جمله لپ‌تاپ، را در حین رفت‌وآمد راحت می‌کنند، چه در حال حرکت به محل کار یا مدرسه باشید. کیف‌های لپ‌تاپ برای سفر مناسب و راحت هستند، اما به اندازه کافی جادار هستند تا همه وسایل ضروری قابل حمل شما را در خود جای دهند. آنها همچنین بدون به خطر انداختن طراحی شیک خود، کاربردی هستند.

پیشنهاد مطالعه :محصولات برند تامی هیلفیگر

ما لیستی از بهترین کیف های لپ تاپ را گردآوری کرده ایم که نیازهای روزانه شما را برآورده می کند. در ضمن، بیایید شما را با محبوب ترین گزینه های بازار آشنا کنیم. از کیف های کوچک گرفته تا کوله پشتی های بزرگ که برای گیمرها در نظر گرفته شده است، در اینجا لیستی از بهترین مارک های کیف لپ‌تاپ آورده شده است.

بهترین مارک های کیف لپ تاپ

 Peak Design Everyday Messenger

بهترین کیف لپ تاپ در کل

 

کیف روزانه Peak Design یکی از خوش ساخت ترین محصولات موجود در بازار امروز است. بسته مغناطیسی MagLatch  آن مانند جادو عمل می کند و اطمینان می دهد که کیف شما ایمن است، اما باز کردن آن آسان است.

همچنین، تقسیم‌کننده‌های انعطاف‌پذیر قابل تنظیم آن به شما امکان می‌دهند فضای ذخیره‌سازی خود را طوری پیکربندی کنید که کاملاً ترجیحات شخصی را برآورده کند. به لطف آن می‌توان به یک بند شانه‌ای قابل تنظیم راحت، تسمه‌های مفصل اضافی برای کمک به تعادل بارهای سنگین و یک جیب لپ‌تاپ مجهز بود که برای بزرگترین لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی مناسب است.

این یکی از بهترین مارک های کیف لپ‌تاپ است که می توانید به راحتی از آمازون خریداری کنید.

بهترین مارک های کیف لپ تاپ

Herschel Supply Co. Pop Quiz Backpack

با قیمت کمتر از ۵۰ دلار، پاپ کویز مظهر شیک بودن و ارزانی است. محفظه اصلی جذاب کیف دارای یک آستین لپ‌تاپ با روکش پشمی است که می‌تواند سیستم‌هایی تا ۱۵ اینچ را در خود جای دهد. طراحی همه کاره آن با کیفیت ساخت بادوام و همچنین چندین جیب ذخیره‌سازی و سازمان‌دهنده که دسترسی به دستگاه‌ها را در حال حرکت بدون آسیب نگهداری می کند. از آنجایی که این کوله پشتی در بیش از ۴۴ رنگ مختلف موجود است، برای یافتن گزینه مورد علاقه خود سختی نخواهید داشت.

 کوله پشتی لپ تاپ Swissgear 1900 ScanSmart Mini/Slim Version

Swissgear 1900 در صفحه بهترین مارک های کیف لپ‌تاپ ما قرار گرفت زیرا یک کیف TSA مناسب است که می توانید به راحتی زیر صندلی هواپیمای خود قرار دهید. همچنین می تواند بدون هیچ مشکلی بر روی تبلت ۱۳ اینچی شما قرار بگیرد.

Swissgear 1900 همچنین یکی از بهترین کیف های لپ تاپ به دلیل کیفیت بالا و طراحی پلی استر خشن است. این کیف لپ تاپ برای سازماندهی وسایل شخصی شما، اعم از خودکار، پوشه، کتاب و موارد دیگر، عالی است.

کیف لپ‌تاپ نیز با بند‌های شانه‌ای ارگونومیک و پددار مجهز به پنل پشتی جریان هوا برای تنفس در تمام طول روز کاملاً راحت است. دسته چنگال نیز محکم و بادوام است، بنابراین لازم نیست نگران خراب شدن آن در طول رفت و آمد یا مسافرت باشید. همچنین یک جیب بطری آب در کنار برای سهولت در برداشتن و رفتن سریع وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای شارژر

بهترین مارک های کیف لپ‌تاپ  Spire Timbuk2

لپ‌تاپ‌ها سرمایه‌گذاری‌های بزرگی هستند، به همین دلیل است که هرگز نمی‌خواهید آن‌ها را در شرایط سخت محیطی مانند باران یا برف حمل کنید. با TimBuk2 Spire، یک کیسه برزنتی مدرن دریافت می‌کنید که دارای یک رول ضد آب است تا از نشت آب به داخل کیف شما و آسیب رساندن به وسایل شخصی جلوگیری کند.

این که یکی از بهترین مارک های کیف لپ‌تاپ است در دو رنگ خاموش، برای قرار دادن لپ تاپ مک بوک ۱۵.۶ اینچی طراحی شده است و دارای یک جیب مجزا برای iPad، همراه با جیب های داخلی و خارجی برای سایر وسایل الکترونیکی دستی است.

بهترین مارک های کیف لپ تاپ

 کیف قابل تبدیل Solo Duane

Duane Convertible ممکن است شبیه یک کیف کیف معمولی به نظر برسد، اما اسرار آن زمانی که آن را به پهلو بچرخانید فاش می شود. کریر هیبریدی Solo در زمانی که بازوهای شما خسته می شوند به طور یکپارچه به یک کوله پشتی تبدیل می شود و می تواند برای مانور بهتر یا زمانی که در یک محیط رسمی تر هستید به کیف پیام رسان برگردد.

 

اگر MacBook Pro 15.6 اینچی یا Dell XPS 15 دارید، می‌توانید آن‌ها را در محفظه بالشتکی کیف قرار دهید، در حالی که تعداد انگشت شماری از محصولات فناوری دیگر را می‌توان در یک جیب بزرگ جلویی بهترین مارک های کیف لپ‌تاپ سازمان‌دهی کرد. حتی یک جفت جیب با دسترسی سریع برای گوشی، کلید و کیف پول شما وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین مینی هدفون های بلوتوثی

 کوله پشتی ضد سرقت Mancro

هر کوله پشتی طراحی شده با ویژگی های امنیتی مانند قفل زیپی ترکیبی ارزش نگاه کردن را دارد، به خصوص برای مسافرانی که با وسایل گران قیمت سفر می کنند. کوله پشتی ضد سرقت Mancro بهترین کار را برای ایمن کردن کالاهای شما انجام می دهد، همراه با یک قفل کوچک که کار کردن با آن ساده است و به راحتی از سوراخ های زیپ می لغزد.

محفظه اصلی می‌تواند هر لپ‌تاپ ۱۵ اینچی و تبلت‌های بزرگ را به‌طور همزمان ذخیره کند، در حالی که محفظه‌های کوچک متعدد کیف، اقلام EDC را مرتب و ایمن نگه می‌دارد. با این حال، قانع‌کننده‌ترین ویژگی آن، درگاه شارژ USB داخلی است که می‌توان از آن برای شارژ کردن دستگاه‌های قابل حمل در زمانی که شارژر Anker شما گزینه‌ای نیست، استفاده کرد. بهترین مارک های کیف لپ‌تاپ را می توانید از سایت های بزرگ و معتبری همچون آمازون، ایبی و یا علی اکسپرس تهیه کنید.

سپس برای پرداخت ارزی آن و یا تحویل در آدرس ایران، از خدمات زاکولا استفاده نمایید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود