بهترین برندهای سرم آبرسان

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

سرم ‌ها یک قدرت فوق‌العاده دارند. آن‌ها نگرانی‌های خاص مراقبت از پوست را هدف قرار می‌دهند و به شما امکان می‌دهند روال زیبایی خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. بنابراین، چه بخواهید به بافت، تن، خطوط ریز یا کمبود آب‌رسانی بپردازید، می‌توانید بهترین برندهای سرم آبرسان را پیدا کنید.

فواید سرم های آبرسان

سرم‌ها برای نفوذ و هدف قرار دادن گیرنده‌های سلول‌های فعال در عمق پوست، غلیظ و طراحی شده‌اند. به همین دلیل، فقط به مقدار کمی نیاز دارید تا از مزایای واقعی بهره ببرید .در ابتدا باید تعیین کنید که پوست شما به چه چیزی نیاز دارد. مزایای ضد پیری می خواهید؟

یک سرم حاوی آنتی اکسیدان یا رتینول انتخاب کنید. دکتر کمپ توصیه می کند اگر به یک سرم آبرسان نیاز دارید، محصولی با اسید هیالورونیک انتخاب کنید. این موارد مورد علاقه متخصص پوست برای هر صورت چیزی ارائه می دهد.

سرم TNS Advanced+

سرم TNS Advanced+ این برند به عنوان یکی از بهترین برندهای سرم آبرسان و یک سرم فاکتور رشد منحصر به فرد است که برای معکوس کردن خطوط ریز و افتادگی پوست طراحی شده است. این سرم کارآمد، ترکیبی از فاکتورهای رشد و پپتیدها برای ترمیم پوست و حمایت از تولید کلاژن و الاستین استفاده می‌کند.

یک پمپ را فشار می دهید تا دو قطره از سرم را از یک سیلندر دوتایی در کنار هم پخش کنید، سپس قبل از استفاده در پشت دست خود مخلوط کنید. در حالی که TNS Advanced+ با قیمت ۲۹۵ دلار در انتهای طیف گران قیمت قرار دارد مزایای آن ارزش بالایی را دارد.

بهترین برندهای سرم آبرسان

سوپر سرمOLAY

بسیاری از متخصصانOlay  را دوست دارند، زیرا مزایای چندین محصول پوست را در یک محصول بسته بندی می کند. این فرمول به عنوان یکی از بهترین برندهای سرم آبرسان حاوی طیف گسترده‌ای از مواد فعال از جمله نیاسینامید با pH پایین، ویتامین‌های C و E، اسید لاکتیک به‌عنوان بافر و صافی و همچنین پپتیدهای کلاژن است. این بدان معناست که در یک مرحله حالت دهنده، سفت و هیدراته می شود.

سی ای فرولیک

شاید قبلاً نام سرم SkinCeuticals C E Ferulic را شنیده باشید. این محصول نه تنها در لیست پرفروش ها در سایت های معتبر مانند آمازون است، بلکه دارای طرفداران مشهوری است که شامل Tracee Ellis Ross و Gwenyth Paltrow می شود.

این یک آنتی اکسیدان سه گانه، با ویتامین های C و E و اسید فرولیک و یکی از بهترین برندهای سرم آبرسان است (ترکیب فواید هر کدام را تشدید می کند). ویتامین C به یکنواخت شدن تن کمک می کند، ویتامین E هیدراته می شود، در حالی که اسید فرولیک التهاب را کاهش می دهد. بسیاری از متخصصان، آن را برای همه انواع پوست به ویژه پوست های مستعد آکنه، دوست دارند، زیرا ضد التهاب است.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با کیف پول KeepKey

سرم شب ضد پیری  Retinol Correxion

ویتامین A استاندارد طلایی در ضد پیری در نظر گرفته می شود. رتینول به سادگی نوعی ویتامین A است. اما می تواند ناپایدار و تحریک کننده باشد، دو جنبه منفی که در سرم شب RoC پیدا نمی کنید. برای تثبیت فرمول، در کپسول های یکبار مصرف بسته بندی شده است، این باعث می شود برای سفر مفید باشد.

آنها باز می شوند و روی پوست به خوبی قرار می گیرند که بسیار خوب است. به علاوه، رتینول برای کسانی که تازه شروع به کار کرده اند به اندازه کافی ملایم است. همچنین اگر پوست حساسی دارید یا به دنبال سرم ضد پیری با قیمت پایین تر هستید، ایده آل است.

ساندی رایلی، درمان با اسید لاکتیک

یکی دیگر از بهترین برندهای سرم آبرسان، این راه حل سازگار با پوست حساس، بیش از ۸۸ میلیون جستجو در TikTok به دست آورده است و به گفته متخصصان، شایسته شهرت است. ماده اصلی ساندی رایلی، اسید لاکتیک، “یک اسید آلفا هیدروکسی است که به عنوان یک لایه بردار ملایم برای شکستن پیوندهای سلول های مرده پوست عمل می کند و حذف آنها از سطح را تسهیل می کند تا پوستی سالم و روشن تر نشان دهد.” می توانید آن را در صبح یا به عنوان سرم شب استفاده کنید.

بهترین برندهای سرم آبرسان

C  سرم شفاف کننده OBAGI

پوست ما در نبرد دائمی با خورشید است. در حالی که با کرم ضد آفتاب و لباس محافظ آن را در برابر اشعه های مضر UV محافظت می کنیم، آسیب می بیند. به لطف ویتامین C تثبیت شده و هیدروکینون قوی، این سرم روشن کننده لکه های تیره را برطرف می کند. این محصول به عنوان یکی از بهترین برندهای سرم آبرسان پوست را روشن می کند در حالی که رادیکال های آزاد مشکل ساز را که ساختار پوست را تجزیه می کنند پاک می کند.” فقط مطمئن شوید که هنگام استفاده در صبح فوراً از SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید. ویتامین C پوست شما را مستعد آفتاب سوختگی می کند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین فروشگاه عطر در دبی کدام است؟

سرم هیالورونیک اسید مینرال ۸۹

اگر از پوست خشک رنج می‌برید، استفاده از کرم‌های غنی دیگر برای از بین بردن لکه‌های خشک شده‌تان می‌تواند وسوسه انگیز باشد. اما اگرچه ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، یک سرم به عنوان یکی از  بهترین برندهای سرم آبرسان مانند ترکیب اسید هیالورونیک در واقع راه حل بهتری است.

سرم هیالورونیک اسید مینرال ۸۹ ویشی را به دلیل بافت سبک وزن و فرمول بدون عطر آن، یک محصول قابل استفاده می داند. اما اجازه ندهید که فرم آن شما را گول بزند، طبق آزمایش برند، این سرم به مدت ۲۴ ساعت آبرسانی می کند.

بهترین برندهای سرم آبرسان

سرم جوانسازی ملایم ماندلیک گلایتون

برخلاف تصور رایج، اگر احساس سوزش داشتید، نشانه‌ای از کارکرد محصول پوستی نیست، در واقع به این معنی است که پوست شما تحریک شده است که می‌تواند باعث آسیب طولانی‌مدت شود. سرم کاربرپسند به عنوان یکی از بهترین برندهای سرم آبرسان به اندازه کافی ملایم است که بتوان از آن روزانه استفاده کرد.

ماندلیک اسید یک لایه‌بردار شیمیایی ملایم‌تر در خانواده اسیدهای آلفا هیدروکسی است و از آنجایی که مولکول بزرگ‌تری نسبت به اسید گلیکولیک است، تمایل دارد سطحی‌تر عمل کند. قرمزی را هدف قرار می دهد، چرخش سلولی پوست را سرعت می بخشد و به طور قابل توجهی رنگ و بافت کلی پوست را بهبود می بخشد.

پیشنهاد مطالعه :لوازم جانبی کامپیوتر Corsair

سرم پرکننده پپتید مس اسکوالان + اسید هیالورونیک

با افزایش سن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. این سرم به عنوان یکی از بهترین برندهای سرم آبرسان به دفع آن کمک می کند. که سد پوست شما را قوی و مرطوب نگه می دارد و پپتید مس که تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند. این برند خاطرنشان می کند که در مطالعه بالینی ۲۸ روزه خود روی ۳۱ زن، هر کاربر متوجه بهبود خطوط و چین و چروک شد.

برای خرید این محصولات کاربردی و خرید بهترین برندهای سرم آبرسان، می توانید به سایت آمازون مراجعه کنید و با کمک کارشناسان زاکولا، کالای سفارشی خود را در آدرس ایران تحویل بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]