تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آبان,۲۳

بهترین برندهای تجهیزات آرایشگری در جهان

نویسنده : تیم محتوا

پیدا کردن بهترین برندهای تجهیزات آرایشگری با قیمت های مقرون به صرفه ممکن است برای بسیاری از افراد، چالش برانگیز به نظر برسد. با این حال، دیگر لازم نیست اینگونه باشد. ما برندهایی مانند L’Oreal، Revlon و Maybelline  و بسیاری دیگر را معرفی می کنیم که هر یک معجزه زیبایی را در خود جای داده اند.

با چنین برندهایی می توانید پیچیده ترین اقلام را با کمترین قیمت پیدا کنید. تنها چیزی که واقعاً به آن نیاز دارید، مهارت انتخاب مارک های لوازم آرایشی است که کاملاً با نیازهای شما مطابقت دارد، از بین خطوط مختلف لوازم آرایشی که توسط این نام های تجاری منتشر شده است، گزینه مناسب خود را بیابید. در ادامه نگاهی اجمالی به دنیای اقتصادی و کمتر شناخته شده زیبایی و استایل پر زرق و برق بیندازید.

بهترین برندهای تجهیزات آرایشگری

لوازم آرایشی MAC

این یکی از بهترین برندهای تجهیزات آرایشگری در جهان است. Makeup Art Cosmetics که با نام M·A·C یا MAC Cosmetics  نیز شناخته می شود، تولیدکننده لوازم آرایشی است که در تورنتو، کانادا راه اندازی شده و دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک قرار دارد.

این برند توسط فرانک توسکان به همراه فرانک آنجلو در سال ۱۹۸۴ تاسیس شد. به عنوان یکی از سه برند برتر لوازم آرایشی جهانی نامیده می شود و گردش مالی سالانه آن بیش از ۱ میلیارد دلار است. دارای ۵۰۰ فروشگاه مستقل با بیش از ۳۰ فروشگاه در فرانسه است.

تمامی فروشگاه ها توسط آرایشگران حرفه ای اداره می شود. از محبوب ترین محصولات این برند می توان به استودیو فیکس فلوید و رژ لب روبی وو اشاره کرد. این که یکی از بهترین مارک های لوازم آرایشی است که تقریباً همه آن را توصیه می کنند. آنها خط ظریفی از کانسیلرها دارند، به علاوه زیرسازی آنها عالی است. آنها حتی یک خط بسیار جذاب از رژ لب را در تمام رنگ های جذاب ارائه می دهند.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع دستکش و کلاه زمستانی

 کلینیک

این یکی از بهترین برندهای تجهیزات آرایشگری برای کاربرانی است که به دنبال لوازم آرایشی خوب و ملایم برای پوست های حساس هستند. کلینیک راه حل های قرمزی و حتی ضدآفتاب هایی را ارائه می دهد که عالی بودن خود را ثابت کرده اند. خط پایه آنها نیز بسیار چشمگیر است.

محصولات و راه حل های آنها برای محافظت در برابر آفتاب قابل اعتماد شناخته شده است. تمام کانسیلرها، محصولات رژگونه و همچنین ریمل های آنها مورد علاقه مشتریان وفادار آنهاست.

کریستین دیور اس ای

این برند که معمولاً با نام دیور شناخته می شود، یک شرکت فرانسوی کالاهای لوکس است که توسط کارآفرین برنارد آرنو مدیریت و کنترل می شود. این برندی است که به طور گسترده در دسترس است و همه را با قیمت های پایین خود شگفت زده می کند.

محصولات آنها به عنوان یکی از بهترین برندهای تجهیزات آرایشگری ، شامل ریمل، فونداسیون، گزینه های رنگ لب، خط چشم و کانسیلر است. این شرکت همچنین لباس های آماده، لوازم جانبی مد، کالاهای چرمی، جواهرات، کفش و بسیاری موارد دیگر را طراحی می کند.

بهترین برندهای تجهیزات آرایشگری

 لانکوم پاریس

این برند، خانه محصولات آرایشی لوکس فرانسوی است که محصولات را در سراسر جهان توزیع می کند. Lancôme که از سال ۱۹۶۴ متعلق به L’Oreal است، بخشی از بخش محصولات باکلاس است که عطرها، محصولات مراقبت از پوست و آرایش را با قیمت های بالاتر ارائه می دهد.

NARS Cosmetics

این برند یکی از بهترین برندهای تجهیزات آرایشگری است. این خانه محصولات آرایشی و مراقبت از پوست متعلق به Shiseido  است که توسط فرانسوا نارس، هنرمند لوازم آرایشی و عکاس، راه اندازی شده است. خط تولید محصولات آرایشی با ده ها رژ لب فروخته شده در بارنیز نیویورک آغاز شد. از آن زمان، لوازم آرایشی NARS چندین راه حل و محصول زیبایی چند منظوره نیز ایجاد کرده است.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ورزشی POC

شرکت های Estee Lauder

این یک تولید کننده و کارشناس بازاریابی محصولات و راه حل های مراقبت از پوست، لوازم آرایشی، عطر و مراقبت از مو است. دفتر مرکزی این شرکت در میدتاون منهتن، نیویورک است. برخی از برندهای زیر آن عبارتند از Aramis، By Kilian، DKNY Fragrances و Donna Karan Cosmetics.و از بهترین بهترین برندهای تجهیزات آرایشگری در جهان محسوب می شود.

محصولات Avon  از برندهای آرایشی و بهداشتی

این شرکت که به سادگی با نام آون شناخته می‌شود، یک تولیدکننده و سازنده بین‌المللی محصولات آرایشی، خانگی، و همچنین محصولات مراقبت شخصی و راه‌حل‌هایی است که از طریق نمایندگانی در بیش از ۱۴۰ کشور در سراسر جهان به فروش می‌رسد.

برند آرایشی Neutrogena

این برند لوازم آرایشی، برند آمریکایی محصولات مراقبت از پوست، محلول مراقبت از مو و لوازم آرایشی است که دفتر مرکزی آن در لس آنجلس، کالیفرنیا قرار دارد. مطابق با تبلیغات و بازاریابی محصول در سایت اینترنتی آنها، محصولات و راه حل های نوتروژنا در بیش از ۷۰ کشور توزیع می شود که از بهترین برندهای تجهیزات آرایشگری محسوب می شود.

بهترین برندهای تجهیزات آرایشگری

نوتروژن

می‌توانید محصولات آرایشی ترجیحی را در وب‌سایت‌های خرده‌فروشی آنلاین لوازم آرایشی، از جمله تمام برندهای برتر محصولات آرایشی – MAC، L’Oreal، Maybelline، No.7، Clinique، Revlon، و دیگر نام‌های تجاری آرایشی شناخته شده پیدا کنید. اکثر این برندهای لوازم آرایشی تقریباً ۳۰ درصد کمتر از قیمت پیشنهادی فروشگاه‌های خرده‌فروشی در دسترس هستند. این بدان معنی است که شما مقدار زیادی از محصولات زیبایی خود را در بهترین برندهای تجهیزات آرایشگری دریافت می کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید دست بند هوشمند تناسب اندام

خرید لوازم آرایشی

گاهی اوقات هنگام خرید لوازم آرایشی مارک دار با قیمت های پایین مشکوک است که چرا این نرخ پایین است. لازم نیست نگران باشید که محصولاتی که خریداری می کنید به منافذ و پوست شما آسیب می زند. این محصولات آرایشی، محصولات آرایشی آرایشی اصیل هستند و از این رو ارزش خرید دارند.

چنین لوازم آرایشی تقریباً از تمام طراحان لوازم آرایش مورد علاقه شما در دسترس است و با قیمت های بسیار تخفیف دار و نرخ مناسب ارائه می شود. می توانید برای تهیه بهترین برندهای تجهیزات آرایشگری ، از طریق زاکولا اقدام کنید. با خرید لوازم آرایشی اورجینال از آمازون، می توانید ضمن داشتن ظاهری زیبا، سلامت پوست خود را نیز تضمین کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود