تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,اسفند,۲۶

بهترین مارک های لوازم آرایشی

نویسنده : تیم محتوا

 

برندهای آرایشی بسیار زیادی در بازار وجود دارد که دارای سابقه طولانی و کیفیت مناسبی هستند. البته تعداد زیادی برندهای جدید که روزانه راه اندازی می شوند، نیز در بازار دیده می شود که می تواند حتی باتجربه ترین ادیتورهای زیبایی را سرگردان کند. نتیجه این است که محصولات و فرمولاسیون های بیشتری نسبت به قبل وجود دارد. مهم نیست که به دنبال چه نوع آرایشی هستید، بهترین مارک های لوازم آرایشی می توانند پاسخگوی نیازهای شما باشند. می توانید برای خرید از این برندهای معتبر جهانی، از طریق زاکولا اقدام کنید.

بهترین مارک های لوازم آرایشی

برندهای معتبر لوازم آرایشی

آرمانی بیوتی

این خانه مد بین‌المللی همچنین یک بازیگر کلیدی در صحنه محصولات زیبایی لوکس است و از زمانی که برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ راه اندازی شد، تا کنون در جایگاه بالایی وجود داشته است. محصولات این برند، یکی از نمادین‌ترین محصولات زیبایی چهره در تمام دوران‌ها بوده است.

دلیل خوبی نیز وجود دارد که چرا جورجیو آرمانی، کلاسیک واقعی است، یک عنصر اصلی برای هنرمندان حرفه‌ای آرایشی خواهد بود. این محصولا، به طور شگفت انگیزی همه کاره است، به راحتی پاک می شود، اگرچه همیشه پوششی مخملی و در عین حال درخشان ارائه می دهد و از بهترین مارک های لوازم آرایشی به شمار می آید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای کفش ترکیه

Hourglass

این برند،  تقریباً از سال ۲۰۰۴ شروع به کار کرده و از همان ابتدا یک برند بدون ضرر بوده است. آنها فهرست بلندبالایی از طرفداران مشهور و ویرایشگرهای زیبایی دارند و مکرراً با عملکرد بالا محصولات خود را ارائه می کنند. یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند، Vanish Seamless Foundation Stick است که به راحتی قابل استفاده بوده و بدون توجه به اینکه چقدر کرم‌های زیرسازی دیگری را امتحان می‌کنید، نقطه‌ای دائمی در روتین آرایش دارد. این محصول ضد آب و در عین حال بی وزن، فرمول کرمی به طور یکپارچه روی آن می لغزد و پوشش قابل ساختی را ارائه می دهد و از بهترین مارک های لوازم آرایشی می باشد.

فنتی بیوتی

ریحانا Fenty Beauty را در سال ۲۰۱۷ با الهام از عدم وجود سایه در صنعت راه اندازی کرد. جای تعجب نیست که محصولات رنگی جزء اصلی این برند هستند و در طیف گسترده ای از رنگ ها عرضه می شوند. این بنیاد زمانی که با ۴۰ رنگ مختلف راه اندازی شد خبر مهمی را به خود اختصاص داد.

در مورد، کرم پودر نرم Pro Filt’r باید گفت که دامنه سایه چشمگیر است و اکنون در ۵۰ رنگ عرضه می شود، اما خود فرمول واقعی نیز چنین است. علیرغم پوشش کامل و روکش مات، بسیار سبک و مخملی بر روی پوست احساس می شود، خطوط، لک ها را محو می کند و به طور کلی چهره شما را بی عیب و نقص نشان می دهد و بهترین مارک های لوازم آرایشی به شمار می آید.

بهترین مارک های لوازم آرایشی

لورآل پاریس

این یکی از بزرگترین برندهای جهان است، یک غول جهانی با خطوط مراقبت از مو، پوست و آرایشی که مجموعه لوازم آرایشی مملو از موارد مورد علاقه کلاسیک به اضافه انواع مد روز، همیشه با قیمت های مقرون به صرفه را در خود دارد. یکی از محصولات این برند معتبر جهانی، ریمل آن است که واقعاً نمی توانید ریمل اصلی حجیم آنها را نادیده بگیرید. این محصول که باعث می شود مژه ها تا پنج برابر ضخیم تر به نظر برسند و هرگز توده نشوند، از بهترین مارک های لوازم آرایشی عرضه می شود.

پت مک گراث

هیچ نقصی در مورد آن وجود ندارد. پت مک گراث یک افسانه است، مسلماً یکی از پرکارترین میکاپ آرتیست های تمام دوران بوده است. او که یکی از پایه‌های اصلی نمایش‌های مد در سرتاسر جهان بود که با چندین برند شریک شد تا اینکه سرانجام خط تولیدی خود را در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی کرد.

این برند برای دخترانی است که عاشق آرایش هستند و می‌خواهند همان ظاهر تند و سرمقاله‌ای را داشته باشند که مک گراث به آن معروف است، به سایه‌های هولوگرافیک و طلاکاری شده فکر می‌کند. McGrath به دلیل تبدیل پوست روزمره به یک شاهکار شیشه ای و درخشان مشهور است و با این Skin Fetish Highlighter & Balm Duo می توانید همین کار را انجام دهید. این برند از بهترین مارک های لوازم آرایشی است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین اسپیکرهای سونی

برند کوزاس

این برند تازه وارد، نسبتاً محصولاتی مختلفی ارائه می دهد. نام تجاری آنها مفهوم همه چیز در مورد زیبایی سریع، آسان و بدون عارضه است. محصولات آنها ترکیبات دوست داشتنی پوست را ارائه می دهند و مرز بین مراقبت از پوست و آرایش را در فرمول های ترکیبی محو می کنند که برای کسانی که دوست دارند روال خود را ساده و کارآمد نگه دارند، انتخابی است.

این پیشنهادها همچنین دارای بافت‌های منحصر به فرد و راحت هستند، به روغن صورت رنگی و سایه مایع فکر کنید که برخلاف آنچه تاکنون دیده‌ایم. شما می توانید ریمل حجم‌دهنده و مراقبت از مژه Big Clean را برای اجرای آزمایشی انتخاب کنید. این برس بسیار بزرگ و منحنی برای کمک به فر کردن مژه‌ها و فرمولی حجم‌دهنده، قابل ساخت و بدون توده همراه با مواد نرم‌کننده مو را ارائه می‌کند.

بهترین مارک های لوازم آرایشی

Exa توسط Credo Beauty

این برند به عنوان اولین خط خصوصی راه اندازی شده توسط Credo، رهبر غیرقابل انکار در فضای زیبایی پاک است که خبرهای زیبایی زیادی را ایجاد کرد. در این برند به عنوان بهترین مارک های لوازم آرایشی ، همه چیز عاری از بیش از ۲۷۰۰ ماده شیمیایی است و همچنین تاکید زیادی بر بسته بندی پایدار وجود دارد. در حالی که در حال حاضر تنها دو محصول به بازار عرضه شده است، آنها آنقدر خوب هستند که شایسته جایگاهی در میان برندهای معتبر را دارند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی عینک های آفتابی سوجوس

کرم پودرهای این برند، با پوشش متوسط ​​تا کامل، به ویژه برای حفظ درخشندگی انتخابی بی نظیر است، در عین حال مملو از مواد مرطوب کننده است تا پوست را شبنم و شاداب کند. این در ترکیبی چشمگیر از ۴۳ سایه، همه با ته رنگ های مختلف ارائه می شود، بنابراین مطمئناً می توانید بهترین تطابق را پیدا کنید. همچنین نکته قابل توجه فناوری رنگدانه ای است که آنها استفاده می کنند و از ماندگاری بیشتر رنگ اطمینان می دهد. برای خرید از بهترین مارک های لوازم آرایشی ، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سارا لویی گفت:

    این ها رو میشه از آمازون خرید و شما وارد کنید برامون؟

    1. درود
      لوازم آرایشی به صورت عمده باید جهت ورود به کشور مجوز داشته باشید.
      باتشکر

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود