تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,دی,۰۵

بهترین برندهای غذای کودک

نویسنده : تیم محتوا

پس از آنکه اینکه شروع به دریافت شیر خشک، تغذیه با شیر مادر یا مکمل کردید، اکنون زمان آن فرا رسیده است که با وارد کردن مواد جامد، تغذیه را به سطح جدیدی برسانید. این معمولاً بین ۴ تا ۶ ماه اتفاق می‌افتد و مهم است که توجه داشته باشید که همواره کارشناسان توصیه می‌کنند قبل از پایان ۴ ماهگی، هر چیزی به جز شیر مادر یا شیر خشک مصرف نکنید. در اینجا شما را با بهترین برندهای غذای کودک آشنا می کنیم.

بهترین برندهای غذای کودک

این معرفی غذاهای جدید می تواند برای برخی از والدین کاملاً اضطراب آور باشد. ممکن است از خود بپرسید که آیا کودک شما علاقه مند است یا حتی برای امتحان کردن غذاهای جدید آماده است. همچنین ممکن است از خود بپرسید که چه غذاهایی برای اولین بار به کودک خود بهتر است. خوشبختانه، هیچ کمبودی در بهترین گزینه های غذای کودک در بازار وجود ندارد. بسیاری از آنها نیازهای خاص نوزادان و همچنین ترجیحات والدین آنها را برآورده می کنند.

پیشنهاد مطالعه :جدیدترین مدل های کیندل آمازون

بهترین غذای کودک پوره: ارگانیک کودک

این برند معروف غذای کودک، یکی از بهترین برندهای غذای کودک است که معرفی می شود. زیرا سرشار از مواد مفید برای کودک شما است که تمیز، ارگانیک، مملو از میوه‌ها و سبزیجات، غیر GMO هستند و به خوبی به پوره‌ای بی‌خطر تبدیل شده‌اند.

نوزادان ۴ ماهه و بزرگتر (توجه: برخی از آنها برای ۶ ماه به بالا مشخص شده اند). آنها در ظروف شیشه ای بدون BPA  با مواد تشکیل دهنده مفید در بسته بندی موجود هستند. البته باید اضافه کرد که این برای نوزادان مستعد آلرژی مفید است. مزیت دیگر این است که این برند حاوی قندهای افزودنی نیست، بنابراین می توانید میزان مصرف کودک خود را کنترل کنید.

بهترین برندهای غذای کودک

 بهترین غذای ارگانیک کودک

چیزهای زیادی وجود دارد که Serenity Kids را به گزینه‌ای عالی برای غذای کودک تبدیل می‌کند، با این واقعیت شروع می‌شود که آنها متعلق به خانواده هستند و تمرکز آن‌ها بر تولید غذاهای کودک از مواد تشکیل‌دهنده مفید است که هر دو دارای مجوز پروژه ارگانیک و غیر GMO USDA هستند.

در حالی که از بهترین برندهای غذای کودک هستند اما طیف وسیعی از طعم‌ها را در بخش سبزیجات و میوه‌ها دارند. ضمن آنکه کیسه‌های غذای کودک را نیز ایجاد می‌کنند که حاوی گوشت‌های لذیذ، از جمله مرغ و آویشن آزاد، گوشت گاو و زنجبیل و بوقلمون و رزماری پرورش یافته است. همه مواد مورد استفاده فاقد آنتی بیوتیک، هورمون های اضافه شده، آفت کش ها، پرکننده ها، GMOs یا آلرژن های اصلی هستند.

بهترین برندهای غذای کودک

 بهترین غذای کودک جارد

بهترین غذای کودک ارگانیک دارای میوه های پوره شده است که مطمئناً کودک شما دوستش خواهد داشت. این بسته ۱۲ تایی کار را آسان می‌کند، به‌ویژه از آنجایی که آنها در شیشه‌های بدون BPA بسته‌بندی شده‌اند که برای تغذیه در خانه یا در حین حرکت بسیار مناسب است. آنها که از بهترین برندهای غذای کودک هستند از بهترین شیشه های غذای کودک ساخته شده اند که دارای گواهینامه ارگانیک USDA هستند و از مواد غیر GMO ساخته شده اند و فاقد طعم، رنگ یا مواد نگهدارنده مصنوعی هستند.

بهترین برندهای غذای کودک

بهترین غلات بچه اول: بهترین غلات جو دوسر زمین

غلات برنج اغلب اولین جامدی است که در حدود ۴ ماهگی به نوزاد داده می شود. بهترین غلات ارگانیک بلغور جو دوسر زمینی یک مکان عالی برای شروع است، زیرا غنی شده از آهن و مملو از موادی است که فاقد مواد افزودنی مضر مانند آفت کش ها هستند.

این به طور طبیعی بدون شکر و نمک است و طعم ملایمی دارد که بیشتر نوزادان آن را دوست دارند. همچنین برای دستگاه گوارش آسان است، که می تواند در مورد اولین غذا مفید باشد.

بهترین برندهای غذای کودک

کیسه های غذای کودک

این برند تمیز غذای کودک که یکی از بهترین برندهای غذای کودک است توسط بازیگری به نام جنیفر گارنر، که به طور مشخص مادر سه فرزند است و در اوج بازی خود است، تأسیس شد. او به دنبال ایجاد یک نام تجاری سالم برای غذای کودک بود که حاوی مواد ساده و ارگانیک بود که به همان اندازه برای بزرگسالان خوشمزه و جذاب بود که برای نوزادان.است Once Upon a Farm گزینه های فراوانی یا بدون لبنیات دارد، بنابراین برای نوزادانی که به لبنیات حساسیت دارند نیز مناسب هستند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین محصولات مراقبت از کودک

برای خرید این محصولات ارگانیک و سالم برای کودکان خود، می توانید به سراغ دسته بندی مشخص در آمازون رفته و از برندهای برتر معرفی شده، غذای کودک بخرید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود