بهترین برند چکمه های زمستانی

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

چکمه های زمستانی یک وسیله جذاب و با دوام هستند. از مدل های کلاسیک گرفته تا طرح های سبک و مدرن، هدف آنها محافظت و گرم نگه داشتن پاهای شما در برابر برف مرطوب و دمای سرد است. چه در آب و هوای سرد و برفی زندگی کنید، چه دوست داشته باشید در زمستان به سفر بروید و پاهای خود را گرم نگه دارید، احتمالاً به یک چکمه زمستانی نیاز خواهید داشت. در اینجا بهترین برند چکمه ‌های زمستانی برای استفاده روزمره، پیاده‌روی و سرمای شدید آورده شده است.

بهترین برند چکمه ‌های زمستانی

بهترین چکمه زمستانی

Merrell Thermo Overlook 2 Mid

بسیاری از چکمه‌های زمستانی برای گرما، تحرک یا حتی استایل تخصصی هستند، اما Merrell Thermo Overlook 2 یک محصول همه جانبه واقعی است. این طرح چرم تمام، دارای رند لاستیکی، غشای ضد آب برای درزگیری رطوبت و زیره Vibram’s Arctic Grip جهت کشش پیشرفته در شرایط سرد و در زمین های لغزنده است.

از نظر عایق، M Select  دویست گرمی را دریافت می کنید که گرمای کلی خوبی را بدون حجیم شدن زیاد به همراه یک آستر پشمی برای راحتی بیشتر ارائه می دهد. در نهایت، Thermo Overlook برخی از ویژگی‌های عملکرد خوب، از جمله اتصالات D-ring و برجستگی‌های بند را به کار می‌گیرد تا کفش‌های برفی شما را در جای خود نگه دارد.

همه اینها در بهترین برند چکمه ‌های زمستانی ، به یک طراحی متعادل اضافه می شود که به همان اندازه در خانه و در حالی که در مسیرهای پیاده روی حرکت می کنید، دریافت خواهید کرد. اما مانند هر طراحی حرفه‌ای، Thermo Overlook نیز ایراداتی دارد.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع واتر فلاسر

ارتفاع نسبتاً کم به این معنی است که در برف نسبتاً عمیق به گتر نیاز خواهید داشت و عایق سبک وزن چکمه برای دماهای بسیار سرد کافی نیست. علاوه بر این، با وجود لاستیک زیاد در قسمت بالای پا، آنقدر که ممکن است با چکمه‌ای مانند Thermo Chill زیر تحرک داشته باشید، برای پیاده روی راحتی مناسبی ندارید.

اما برای پوشیدن در اطراف شهر و پیاده‌روی‌های سبک در زمستان در شرایطی نه چندان شدید، Thermo Overlook ترکیبی از سبک، دوام و عملکرد را ارائه می‌کند که بهترین رتبه را برای این فصل کسب کرده و بهترین برند چکمه ‌های زمستانی است.

بهترین برند چکمه ‌های زمستانی

بوت زمستانی Kamik Nationplus

Kamik’s NationPlus در هیچ دسته بندی خاصی متمایز نیست، اما تمام شرایط مناسب را برای گزینه بودجه با کیفیت از آن خود می کند. این چکمه دارای ساختار سنتی با رویه چرم تنومند و لاستیک ضخیم است که از پاها و انگشتان پا محافظت ضد آب می کند.

عایق از آستر قابل جابجایی استفاده کرده است که شامل ۲۰۰ گرم تینسولات فوم مانند است و برش بلند آن به خوبی از پاها و ساق پا محافظت می کند. آنها را با چند جوراب ضخیم ست کنید و NationPlus هنگام راه رفتن یا پارو کردن برف در دمای بسیار زیر صفر شما را راحت نگه می ‌دارد.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع مینی دوربین

مواد بهترین برند چکمه ‌های زمستانی ، مطابق با استانداردهایی نیستند که در مدل‌های گران‌تر پیدا می‌کنید و گهگاه مشکلات دوام طولانی‌مدت را با چکمه‌های Kamik تجربه می کنند. علاوه بر این، آستر قابل جابجایی به NationPlus احساس شلی را به فرد می‌دهد. نمی‌توانید مانند Merrell Thermo Outlook در بالا یا Thermo Chill پایین آن را محکم کنید.

با این اوصاف، این برای کارهای روزمره و پیاده‌روی‌های کوتاه نمی‌تواند مشکلی ایجاد کند، و اگر قصد دارید به لباس‌های غیررسمی یا انجام کارهای بیرون از منزل پایبند باشید، قیمت ۸۰ دلاری آن می تواند انتخاب مناسبی از بهترین برند چکمه ‌های زمستانی باشد. توجه داشته باشید NationPlus فقط در نسخه مردانه ساخته شده است، اما Momentum مخصوص زنان Kamik تعادل مشابهی از گرما، کیفیت ساخت و ارزش را ارائه می دهد.

بهترین برند چکمه ‌های زمستانی

چکمه ‌های زمستانی مردانه Sorel Caribou

کلاسیک تر از این نمی شود. Caribou از Sorel ظاهرا برای همیشه وجود داشته است و ترکیبی از راحتی، سبک و عملکرد را ارائه می کند. اول از همه، این یک چکمه بسیار گرم با آستر نمدی ۹ میلی‌متری، رویه چرم محکم و قسمت پایینی لاستیکی پیچیده و شیک است که هنگام راه رفتن از میان گودال‌های گل‌آلود، اطمینان خوبی را ارائه می‌دهد.

امروزه بیشتر سازندگان برای کاهش حجم به عایق مصنوعی روی می آورند، اما فضای داخلی نمد برگشتی Caribou بسیار گرم است و بالشتک نرمی را به اطراف پاهای شما اضافه می کند. در این  کفش ها که از بهترین برند چکمه ‌های زمستانی است، آستر نیز قابل جابجایی است که در صورت خیس شدن چکمه در برف عمیق، یک ویژگی خوب برای تسریع فرآیند خشک کردن است.

Caribou یک کلاسیک بلامنازع برای استفاده همه جانبه در زمستان است و شفت بلند ۹.۲۵ اینچی محافظت بسیار بیشتری نسبت به طراحی با ارتفاع متوسط ​​مانند  Thermo Overlook 6.5 اینچ در بالا ارائه می دهد. اما جایی که این مدل از کفش ها مساله دارد، پیاده روی در مسافت های طولانی است.

ساختار سنگین آن بسیار دست و پا گیرتر از طراحی سبک تر و شیک تر مانند مدل های مرل خواهد بود و حتی ممکن است برخی آن را برای کارهای اطراف شهر مانند رانندگی و سفرهای سریع در نهایت، با قیمت ۱۷۰ دلار، بیش از دو برابر Kamik NationPlus برای شما هزینه خواهد داشت.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند لنوو

اگرچه با توجه به کیفیت، آنچه را که می پردازید به دست می آورید. جدا از همه مشکلات، Caribou که در یک نسخه پشمی با قیمت ۱۹۰ دلار نیز عرضه می شود، انتخابی همه کاره برای همه موقعیت های فصل زمستان بوده و از بهترین برند چکمه ‌های زمستانی است، از کارهای بیرون از منزل گرفته تا اسکی. این یک انتخاب عالی است.

می توانید پیش از رسیدن فصل سرما، این چکمه های جذاب و بی نظیر را با قیمت های مناسب از سایت های خارجی مانند آمازون یا ایبی خرید کنید. زاکولا می تواند سفارش شما را نهایی کرده و کالای شما را در آدرس ایران تحویل نماید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]