بهترین مارک ساعت ضد آب

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

 

یافتن بهترین مارک ساعت ضد آب ، به شما امکان می دهد از هر سبک زندگی فعالی لذت ببرید. همه ما لوازم جانبی داریم که می توانیم بدون هیچ مشکلی از فعالیت های روزانه خود لذت ببریم. ساعت دویدن صبحگاهی در کنار ساحل، پیاده روی در کوه یا کمپینگ با دوستان در آخر هفته، یک ساعت ضد آب، یک قطعه ضروری است. پوشیدن ساعت ضد آب به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نگرانی از باران غیرمنتظره، جزر و مد دریا یا صعود وارد هر ماجراجویی شوید.

بهترین مارک ساعت ضد آب

ساعت های برتر ضد آب در سال ۲۰۲۲

Casio G-Shock Frogman

این ساعت ضدآب مردانه Timex Expedition می تواند به عنوان انتخاب شما به دنیای ساعت های دیجیتال باشد. طراحی ساده و ساخت محکم، همه اینها باعث می شود این ساعت ارزش قیمت مقرون به صرفه خود را داشته باشد. وقتی شیشه مقاوم در برابر خش، نور پس‌زمینه Indiglo و باتری که تا ۱۰ سال دوام می‌آورد، در این مرحله هیچ چیز کامل می شود.

این ساعت که از بهترین مارک ساعت ضد آب است، مقاومت در برابر آب ۱۰۰M/330ft را داشته و دارای اندازه قاب ۴۳ میلی‌متر می باشد که جنس آن از باند لاستیکی PU تشکیل شده است. این ساعت، دارای یک عملکرد زمان نگار است که به شما امکان می دهد بهترین نمرات خود را ثبت کنید. همچنین، زنگ صوتی و تنظیم لرزش به شما کمک می کند در یک لحظه از خواب بیدار شوید

پیشنهاد مطالعه :بهترین مارک های ساعت مچی کرونوگراف

Technomarine Cruise Chronograph

ساعتی که به طور خاص برای فعالیت های مرتبط با آب طراحی شده است، ساعت کوارتز Technomarine Cruise Chronograph بهترین همراه شما در هنگام ماجراجویی دیگر است. این لوازم جانبی با داشتن یک شماره گیری فرعی ۶۰ ثانیه ای، یک شماره گیری فرعی ۱/۱۰ ثانیه ای و یک شماره گیری فرعی ۱۲ ساعته، برای عاشقان غواصی مفید خواهد بود.

این ساعت که از بهترین مارک ساعت ضد آب است، مقاومت در برابر آب ۲۰۳M/666ft را داشته و اندازه قاب آن، ۴۶ میلی متر است و دارای  بند سیلیکونی، بدنه فولادی ضد زنگ است.

Orient Ray II اتوماتیک

نسبت قیمت به کیفیت این ساعت از جنس استنلس استیل اتوماتیک Orient ‘Ray II’ است. با صفحه نمایشی که دارای پنجره ضد خش و حرکت کوارتز ژاپنی با کالیبر بالا است، بدون شک این ساعت حداقل چند سال خوب برای شما دوام خواهد آورد. علاوه بر طراحی زیبا، ساعت دارای یک پنجره تاریخ خوانا، گیره بدون دردسر و تاج امضا است.

این ساعت که از بهترین مارک ساعت ضد آب است، دارای مقاومت در برابر آب تا عمق ۲۰۱ متر بوده و اندازه قاب آن نیز ۴۱ میلی متر است. ضمن آنکه از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. نکته ای که در این ساعت مطرح است، جنبش کوارتز ژاپنی در این ساعت، از نظر عملکرد، شهرت خوبی به دست آورده است.

بهترین مارک ساعت ضد آب

Luminox Evo Navy Seal

در میان ویژگی ‌هایی مانند Swiss Quartz Movement، Luminox Evo Navy Seal Blackout Watch یک گزینه جذاب برای کسانی است که به دنبال ساعت فراگیر هستند. بهترین مارک ساعت ضد آب شامل یک پوشش ضد خش است که بر روی پنجره صفحه مینرال اعمال می شود و یک بدنه تقویت شده با کربن – دوتایی که شیرجه یا غواصی بدون استرس را تضمین می کند.

ساختار سبک آن باعث می شود غواصان فراموش کنند که حتی چیزی دور مچ خود پیچیده اند. این ساعت زیبا و کاربردی، دارای مقاومت در برابر آب تا ۲۰۱ متر بوده و اندازه قاب آن ۴۴ میلی متر است. جنس بدنه آن نیز از پلی استر سیاه و بند لاستیکی تشکیل شده است. این یکی از ساعت های مورد توجه کسانی است که به دنبال بهترین مارک ساعت ضد آب هستند و یک گزینه ایده آل برای غواصان و عاشقان غواصی خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند آرایشی Rare Beauty

Victorinox Swiss Army I.N.O.X

این یک شاهکار صیقلی معروف به Victorinox Swiss Army I.N.O.X است. این ساعت همان چیزی است که رویاهای ضد آب، از آن ساخته شده اند. از قاب تیتانیوم درجه II گرفته تا کریستال یاقوت کبود، این مدل با توجه به ظهور نوآوری‌ها در ساخت و طراحی آن متوقف نمی ‌شود.

مهم نیست که چه بندی را انتخاب می کنید. در این محصول که  بهترین مارک ساعت ضد آب است، لاستیک، چرم یا فولاد ضد زنگ را برای بند ساعت خود انتخاب کنید. این ساعت، مقاومت در برابر آب تا عمق ۲۰۱ متر را داشته و اندازه قاب آن نیز ۴۳ میلی متر است. این ساعت که از تیتانیوم ساخته شده است با بند چرم می تواند گزینه ای مناسب برای هر فردی باشد. ضمن آنکه فناوری کریستال یاقوت کبود ضد خش، سه لایه و ضد انعکاس واقعاً یک گزینه شگفت‌انگیز است.

بهترین مارک ساعت ضد آب

Citizen Eco-Drive

Citizen Eco-Drive لقب «دقیق‌ترین ساعت جهان» را در میان بهترین مارک ساعت ضد آب دارد. این ساعت با بدنه تیتانیومی، پنج منطقه زمانی و پنجره صفحه کریستالی یاقوت کبود ضد انعکاس به عنوان تعدادی از عناصر برجسته، این ساعت با انواع جزئیات عجیب و غریب فراوان است. یک فناوری داخلی درایو سازگار با محیط زیست، نیاز به باتری را از بین برد.

در عوض، قدرت نور را از هر نوع منبع نوری مهار می کند و آن را به انرژی تبدیل می کند. این ساعت دارای مقاومت در برابر آب ۲۰۳M/666ft را داشته و اندازه قاب آن ۴۲ میلی متر است. حرکت کوارتز ژاپنی با کیفیت بالا با نمایشگر آنالوگ بهترین فناوری موجود در بازار است که در این ساعت به کار رفته است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای کفش کوهنوردی

بسیاری از ویژگی‌های نوآورانه، از جمله نشانگر ذخیره انرژی، کرنوگراف ۶۰ دقیقه‌ای و تقویم دائمی را به خود اختصاص داده و دارای ساخت و ساز سازگار با محیط زیست است که آن را در لیست بهترین مارک ساعت ضد آب قرار داده است. می توانید برای خرید این ساعت کار جذاب و کاربردی، با کارشناسان زاکولا هماهنگ کرده و ضمن ثبت سفارش خود، آن را در آدرس ایران تحویل بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]