بهترین مارک کرم ضد آفتاب

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

 

کرم ضد آفتاب تنها موردی است که هرگز نباید قبل از رفتن به بیرون از منزل، از آن صرف نظر کنید. استفاده از بهترین مارک کرم ضد آفتاب ، از پوست شما در برابر پرتوهای قدرتمند UV خورشید محافظت می کند و خطر آفتاب سوختگی دردناک، سرطان پوست و علائم پیری زودرس مانند لکه های تیره و چین و چروک را به حداقل می رساند.

خرید کرم ضد آفتاب

هنگام خرید بهترین ضد آفتاب، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. آیا سراغ ضد آفتاب های شیمیایی می روید ؟ لوسیون یا اسپری را ترجیح می دهید؟ چه به دنبال بهترین ضد آفتاب طبیعی باشید، یا ضد آفتاب برای نوزادان و کودکان بخواهید یا آنکه ضد آفتاب های رنگی یا SPF مناسب فقط برای صورت خود نیاز دارید، می توانید آنها را در میان بهترین مارک کرم ضد آفتاب بیابید.

بهترین مارک کرم ضد آفتاب

نحوه انتخاب بهترین ضد آفتاب برای پوست

برای انتخاب بهترین محصول، به دنبال طیف وسیعی از ویژگی های روی برچسب آنها باشید. این تضمین می کند که SPF شما در برابر اشعه های مضر UVA و UVB محافظت می کند. اشعه UVA پوست را زودتر از موعد پیر می کند و اشعه UVB می سوزاند که هر دو می توانند باعث سرطان پوست شوند. کارشناسان انتخاب SPF 30 یا بالاتر را توصیه می کنند.

به سراغ گزینه‌ های مقاوم در برابر آب بروید. کرم ضدآفتاب ضدآب در زمانی که عرق می‌کنید مدت بیشتری روی پوستتان باقی می‌ماند. اگر فعالیت گسترده ای در فضای باز انجام می دهید، SPF 50 یا بالاتر را برای اطمینان از محافظت از خود در میان بهترین مارک کرم ضد آفتاب انتخاب کنید.

لوسیون ها را برگزینید. آنها به راحتی و به طور یکنواخت استفاده می شوند که برای اینکه آنها به طور موثر عمل کنند، کلیدی است. اگر از ضدآفتاب لوسیون استفاده می‌کنید، برای انجام کار به حداقل چهار ضربه روی هر ناحیه از پوستتان نیاز است. از سوی دیگر، بسیاری از اسپری ها ناسازگار هستند. اگر اسپری را انتخاب کردید، حتما یک لایه یکنواخت بمالید و خوب مالش دهید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین مارک ساعت ضد آب

فرمول کرم ضد آفتاب

بهترین مارک کرم ضد آفتاب فیزیکی یا معدنی ساخته شده با اکسید روی یا دی اکسید تیتانیوم، روی پوست قرار می گیرند و اشعه های UV را منحرف می کنند، در حالی که ضد آفتاب های شیمیایی ساخته شده با موادی مانند اکسی بنزون ​​یا آووبنزون، با جذب آنها عمل می کنند.

اگر پوست شما حساس یا مستعد آکنه است، کرم های ضد آفتاب معدنی معمولا بهترین گزینه برای شما هستند. به‌علاوه، اگر محصول طبیعی‌تر را ترجیح می‌دهید، گزینه‌ای عالی هستند. با همه آنچه گفته شد، نمی توان انکار کرد که ضد آفتاب های شیمیایی شفاف تر هستند، که گاهی اوقات همه چیز را مغلوب می کند.

هنگامی که بهترین مارک کرم ضد آفتاب را انتخاب کردید، ابتدا مقداری از این کرم را که روی پوست خود بمالید. سپس اجازه دهید فرو برود، برای بار دوم اعمال کنید. این ساده ترین راه برای دریافت مقدار کامل کرم ضد آفتاب توصیه شده است تا اطمینان حاصل شود که محافظت روی پوست را دریافت می کنید.

کرم ضد آفتاب Aveeno Protect + Hydrate Lotion با SPF 60

این ضد آفتاب بدون روغن و غیر کومدوژنیک از Aveeno، یکی از بهترین مارک کرم ضد آفتاب است. لوسیون فوق آبرسان پوست را بدون احساس سنگینی صاف و نرم نگه می دارد. این ضد آفتاب با بلغور جو دوسر کلوئیدی غنی شده است تا به آبرسانی و محافظت از سد پوستی کمک کند.

بهترین مارک کرم ضد آفتاب

Blue Lizard

این ضد آفتاب معدنی از Blue Lizard بسیار ملایم است، زیرا عاری از مواد شیمیایی تحریک‌کننده، پارابن و عطر است.  بعلاوه، وقتی در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار می گیرد، بطری آبی می شود، بنابراین یادآوری عالی برای استفاده مجدد است. تا ۴۰ دقیقه در برابر آب مقاوم است، سریع خیس می شود و بوی قوی ضد آفتاب ندارد.

ضد آفتاب Neutrogena Ultra Sheer Dry-Touch SPF 100+

در دنیای واقعی، آنقدر که باید از کرم ضد آفتاب استفاده نمی کنیم. شروع کار با بهترین مارک کرم ضد آفتاب و SPF بالاتر به عنوان یک محافظت عالی عمل می کند تا بالاترین سطح را برای طولانی ترین مدت زمان ارائه دهد. این گزینه غیر چرب و با جذب سریع از Neutrogena کار را در آن روزهای طولانی ساحل انجام می دهد.

پیشنهاد مطالعه بهترین مارک های ساعت مچی کرونوگراف

ضد آفتاب La Roche-Posay Anthelios Melt-In Milk SPF 60

این یکی از کرم ‌های ضدآفتاب با طیف وسیع و زیبا از نظر زیبایی برای صورت و بدن است. این به طور جدی سریع جذب می شود، بنابراین به راحتی می توان آن را در سراسر بدن بدون احساس چربی اعمال کرد. ضمن آنکه در میان دیگر مارک های معتبر، به عنوان بهترین مارک کرم ضد آفتاب شناخته می شود.

بهترین ضد آفتاب ALL-IN-ONE

این ضد آفتاب بدون پارابن و غیر کومدوژنیک حاوی آنتی اکسیدان ضد التهاب نیاسینامید و همچنین سرامیدها است که به حفظ رطوبت پوست کمک می کند. فرمول مواد معدنی ملایم CeraVe یک گزینه عالی برای بدن و صورت شما است، زیرا احساس سنگینی نمی کند و از طیف گسترده ای محافظت می کند.

بهترین مارک کرم ضد آفتاب

ضدآفتاب صورت EltaMD UV Clear SPF 46

این لوسیون بدون عطر و پارابن که توسط چندین متخصص پوست توصیه شده است، روی پوست احساس سبکی می‌کند و منافذ را مسدود نمی‌کند و آن را به بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای افرادی که پوست مستعد آکنه دارند تبدیل می‌کند. علاوه بر این، با اسید هیالورونیک، یک مرطوب کننده که آب را به سمت پوست می کشد، فرموله شده است تا دوز اضافی آبرسانی داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای کفش کوهنوردی

کرم صورت ضد آفتاب Sun Bum Mineral SPF 50

به سختی می توان یک ضد آفتاب مناسب را پیدا کرد که شفاف شود، اما این محصول مهر تاییدی را متخصص پوست، دریافت می کند. فرمول سبک و ابریشمی آن، دارای روکش مات است و بسته بندی آن برای استفاده در حین حرکت عالی است. می توانید برای خرید این محصولات عالی از بهترین مارک کرم ضد آفتاب ، از طریق زاکولا اقدام کنید. خرید از سایت های خارجی، پرداخت ارزی آنها و تحویل در ایران، از جمله خدماتی است که زاکولا با توجه به مهارت، تخصص و تجربه خود ارائه می نماید.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]