بهترین برند کرم ضد آفتاب

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

 

هنگامی که برای خرید بهترین برند کرم ضد آفتاب بررسی می کنید، با تعداد زیادی انتخاب روبرو خواهید شد. از بسیاری از مواد فعال مختلف، سطوح SPF و درجه ‌بندی مقاومت در برابر آب گرفته تا طیف گسترده ‌ای از بافت‌ها و رایحه‌ها را خواهید دید. در نهایت، بهترین ضد آفتاب برای شما همان محصولی است که به طور معمول استفاده می کنید.

پس تحقیق های انجام شده و استفاده از ضد آفتاب، به این نتیجه رسیدیم که بهترین آنها برای استفاده روزمره، ضد آفتابی است که به طور گسترده و اغلب استفاده می کنید. بنابراین باید ضمن آنکه قیمتی مناسب داشته باشد، همچنان احساس خوبی را منتقل کند.

اکثر مردم تقریباً به اندازه کافی از بهترین برند کرم ضد آفتاب استفاده نمی کنند. به همین دلیل است که در اینجا یک فرمول مقرون ‌به ‌صرفه و در دسترس را توصیه می کنیم که بهترین عملکرد را به نمایش خواهد گذاشت. اگر ترجیح می دهید از یک ضد آفتاب اختصاصی صورت استفاده کنید یا اگر به دنبال یک فرمول ایمن هستید که فقط حاوی مسدود کننده های فیزیکی UV و بدون فیلترهای شیمیایی باشد، در اینجا گزینه های مناسبی را خواهید دید.

بهترین برند کرم ضد آفتاب

بهترین کرم های ضد آفتاب

لوسیون ضد آفتاب کاپرتون اولترا گارد SPF 70

Coppertone Ultra Guard تمام ویژگی های مورد نیاز شما را در یک کرم ضد آفتاب با قیمت مناسب و در یک بطری جمع و جور دارد. این که از بهترین برند کرم ضد آفتاب است دارای استفاده آسان و مقاوم در برابر آب بوده و محافظت با طیف گسترده ای را ارائه می دهد. ضمن آنکه، سفیدی برجای نمی گذارد و عطر اضافه ای ندارد.

لوسیون ضد آفتاب Coppertone Ultra Guard SPF 70 دارای بافت نازکی برای رتبه بندی SPF خود است، که آن را به یکی از ساده ترین ضد آفتاب ها برای استفاده روزمره مداوم تبدیل می کند. این فرمول تا ۸۰ دقیقه در برابر آب مقاوم است که حداکثر زمان مجاز برای چنین ادعایی طبق دستورالعمل FDA است.

حس و بوی خوبی به اندازه ضدآفتاب هایی دارد که هفت برابر قیمت دارند و در بطری قرار می گیرد که به راحتی در دست گرفته می شود، به راحتی بسته می شود و به راحتی در هر کیسه ای که ممکن است هر روز حمل کنید، قرار داده می شود.

پیشنهاد مطالعه :معرفی سایت H&M

ضد آفتاب Thinksport SPF 50+

این کرم که بهترین برند کرم ضد آفتاب به شمار می آید، اگرچه قیمت آن چهار برابر Coppertone Ultra Guard است، اما یک ضد آفتاب عالی است که در مقایسه با ترکیبات شیمیایی دیگر محصولات، تاثیر مناسبی را روی پوست خواهد داشت.

اگر کرم ضد آفتابی را ترجیح می‌دهید که فقط دارای مسدودکننده‌های فیزیکی UV باشد، فرمول‌های SPF 50+ را از Thinksport دریافت کنید. این لوسیون های مقاوم در برابر آب با فرموله شده با اکسید روی غیر نانویی است و  برای استفاده در فضای باز که محافظت طیف گسترده ای را ارائه می دهد، مناسب است.

آن ها به خوبی با آزمایش کننده هایی که بسیاری از آنها مدت هاست از ضدآفتاب هایی با اکسید روی به عنوان ماده فعال استفاده می کنند، عملکرد خوبی داشتند و بهترین برند کرم ضد آفتاب به شمار می آیند. این کرم، حاوی ترکیبات یکسانی هستند و فاقد عطرهای مختلف می باشند. آزمایش کنندگان ما تا حد زیادی فرمول اصلی Thinksport را ترجیح می دهند که رایحه ای تا حدودی میوه ای دارد.

بهترین برند کرم ضد آفتاب

Banana Boat Sport Performance Clear

استفاده از هیچ ضد آفتاب اسپری مانند لوسیون آسان نیست و بسیاری از آنها  از جمله این فرمول  می توانند به طور تصادفی استنشاق شوند. اما بطری ضد آفتاب Banana Boat Sport Performance Clear UltraMist SPF 100 راحت ترین اسپری برای نگهداری است و مستقیم ترین اسپری را تولید می کند.

استفاده از کرم های ضد آفتاب اسپری به طور فریبنده ای دشوار است و به طور کلی حدود دو برابر بیشتر از لوسیون های مشابه در هر اونس قیمت دارند. با این حال، بهترین برند کرم ضد آفتاب است که استفاده می‌کنید، بنابراین اگر شما یا فرزندتان از کاربرد یا حس کرم‌ های ضدآفتاب لوسیون خوشتان نمی‌آید، ضد آفتاب Banana Boat Sport Performance Clear UltraMist SPF 100 را امتحان کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین روغن آرگان

این فرمول تا ۸۰ دقیقه در برابر آب مقاوم است و نسبت به بسیاری از اسپری‌هایی که در نظر گرفته شده است، قیمت کمتری در هر اونس دارد و از آنجایی که جریان مستقیم ‌تری از پودر اسپری را نسبت به سایر اسپری‌ هایی که امتحان کرده‌ایم تولید می‌کند، اگر نازل را نزدیک سطح پوست نگه دارید، مقدار بیشتری از آن روی پوست شما ثابت می‌شود.

بهترین برند کرم ضد آفتاب

ضرورت استفاده از کرم ضد آفتاب

در باران یا درخشش خورشید، استفاده از بهترین برند کرم ضد آفتاب یکی از مراحل روتین مراقبت از پوست شما است که هرگز نباید آن را نادیده بگیرید. حتی اگر تابستان نباشد و آفتاب را روی پوست خود احساس نکنید، اشعه ماوراء بنفش (UV) می تواند به پوست شما آسیب برساند. SPF به محافظت از پوست در برابر این اشعه ها در تمام طول سال کمک می کند. در نهایت، از آسیب های ناشی از نور خورشید، علائم پیری زودرس، سرطان پوست و خطوط و چین و چروک جلوگیری می کند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ساعت های هوشمند

کرم های ضد آفتاب معدنی، از موادی مانند اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم برای منحرف کردن اشعه های UVA و UVB استفاده می کنند. همچنین نوع شیمیایی، با موادی مانند آووبنزون و اکسی بنزون ساخته می شوند. این مواد اشعه UV را قبل از نفوذ به پوست جذب می کنند. برای خرید بهترین برند کرم ضد آفتاب می توانید از طریق زاکولا اقدام کرده و سفارش خود را در آدرس ایران، دریافت کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]