معرفی بهترین برند کفش تابستانی

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

 

انتخاب بهترین برند کفش تابستانی مطابق مد فصل، سخت است. مهم نیست که سبک شخصی شما چیست، تابستان به شما امکان می دهد درخشش آفتابی را که در طول سال دلتنگ آن بودید در پاهای خود دریافت کنید. در سایت های خارجی معتبر، کفش های صندل مناسب مطابق مد را خواهید یافت که با زیبایی طراحی و عرضه شده اند.

بهترین برند کفش تابستانی

بهترین کفش های تابستانی

صندل چرم وینس کنا

وقتی صحبت از اصول اولیه در کفش تابستانی می شود، نمی توانید با وینس اشتباه کنید. این برند همه چیز را در مورد کفش های تابستانی با کیفیت بالا دارد، از جمله این صندل های بنددار بادوام که به زیبایی طراحی شده اند. چرم نرم و با دوام آن ‌ها به اندازه ‌ای راحت است که می‌توان در طول روز از آن استفاده کرد و طراحی بند ظریف و گره‌ دار آن‌ها بافتی را به هر ظاهری می‌افزاید. این بهترین برند کفش تابستانی که می توانید از سایت های خارجی تهیه کنید. در این خصوص، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

کفش چرم Balenciaga

این کفش های پاشنه دار از Balenciaga ارتفاع کاملی را برای هر گروه معمولی ارائه می‌کند. آنها یک کفش ۲ اینچی دارند و با چرم براق برای تمامی افراد به شکلی همه کاره و راحت ساخته شده اند. برای داشتن ظاهری جذاب در تابستان، آن را با لباس خود ست کنید.

کفش تابستانی چرمی بافته شده Gianvito Rossi Marbella

این بهترین برند کفش تابستانی را در سواحل زیبا خواهید دید. آنها دارای بندهای چرمی بافته شده هستند که به سبک کلاسیک حسی مدرن می بخشد و یک سطح کوتاه برای داشتن ارتفاع کافی به کاربر می دهد. آنها را با شلوار جین ست کرده و روزی راحت و با شکوه را برای خود بسازید.

صندل ایزابل مارانت لنیو

بسیاری از افراد در فصول گرم سال، از رنگ زرد سیر نمی ‌شوند. این کفش ها بهترین راه برای افزودن رنگ مد روز به کمد لباس شما هستند. با جزئیات کلاسیک، یک زیرپایی قالب‌گیری شده فوق‌العاده راحت و طراحی پای باز، هر ظاهری در هوای گرم را بدون توجه به مسیر راه، تکمیل می‌کنند تا در لیست بهترین برند کفش تابستانی باشد.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین عینک آفتابی از ایبی

صندل های آنی بینگ لیزی

وقتی صحبت از رنگ های خنثی می شود، آنی بینگ همه چیز را ارائه می کند. این کفش های چرمی قهوه‌ای، افزودنی فوق‌العاده برای کمد هر مینیمالیستی است. آن‌ها دارای بندهای متقاطع هستند که جلوه ‌ای مدرن به طراحی کلاسیک می‌دهد.

بهترین برند کفش تابستانی

صندل پاشنه دار جیمی چو مایلی

می توان تصور کرد هر فردی دوست دارد این کفش های پاشنه و بند دار را در کمد خود داشت. این صندل های چهارگوش برای تابستان کلاسیک هستند و ۱۰۰% مطمئن هستیم که این کفش به عنوان بهترین برند کفش تابستانی ، تمام ظاهر تابستانی شما را تکمیل می کنند. آنها دارای یک پاشنه ۲.۵ اینچی هستند که فقط کمی قد دارند و رنگ سفید آنها، رویایی را به ارمغان می آورد که ظاهر پیچیده ای را به آن اضافه می کند.

صندل های بافته شده ترکیبی Chloé Lou

این کفش ‌های با احساس خوب با همکاری Ocean Sole، به ‌طور پایدار طراحی شده‌اند. توری های بافته شده آنها از پنبه بازیافتی و پلی استر ساخته شده است، در حالی که کفی آنها از دمپایی هایی با تغییر کاربری ساخته شده است. از همین روست که آن ها را در لیست بهترین برند کفش تابستانی قرار می دهد.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند کفش Converse

کفش توری و چرمی Bottega Veneta

این کفش های توری که در سال ۲۰۱۹ معرفی شدند، یکی از پرفروش ترین های Bottega به دلیل رنگ روشن و شکل مشبک نوآورانه هستند. آنها دارای پنجه مربعی هستند که حسی پر زرق و برق و بند های توری به هر لباسی اضافه می کند تا احساس جذابیت داشته باشد. با ظاهری کاملاً مشکی جفت کنید تا رنگ ‌های پاپ را به آن ها اضافه نمایید.

صندل سگک دار بزرگ Birkenstock آریزونا

آیا برای یک نسخه ارتقا یافته از Birkenstocks آماده هستید؟ این بهترین برند کفش تابستانی دارای سخت ‌افزار طلایی هستند که حسی مدرن به کفش ‌های جاودانه می ‌افزایند، در حالی که با شبح کلاسیک دو بند به ریشه ‌های خود وفادار می‌ مانند. آنها را می توان در همه جا از ساحل گرفته تا یک تفریح عصرانه پوشید.

صندل Larroude The Miso Platform

کفش‌ های پاشنه‌دار مدل It-shoe سال ۲۰۲۲ هستند و این جفت از Larroude این را ثابت می‌کند. ارتفاع پاشنه ۳.۵ اینچی دارد که آن‌ ها را برای شب ‌های تابستانی، مناسب می‌ کند. به علاوه، آنها در برزیل با چرم پایدار ساخته شده اند، بنابراین می توانید یک جفت کفش جدید زیبا داشته باشید. این بهترین برند کفش تابستانی است که می توانید از طریق زاکولا تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه :برندهای معروف پوشاک ترکیه

صندل مارنی خاکی Fussbett

اگر استایل شخصی شما خنثی تر است، این صندل های بنددار برای شما مناسب هستند. آنها دارای ضخامت متقاطع، سخت افزار طلایی و رنگ آمیزی خاکی زرق و برق دار هستند. با یک شلوار جین گشاد، یک تاپ بلند و یک کت جین برای ظاهری جذاب و بی دردسر دخترانه استفاده کنید.

بهترین برند کفش تابستانی

صندل وانیلی Far Freya

طرح‌ های BY FAR همه در مورد آوردن شادی و بازیگوشی به زندگی روزمره هستند و این صندل ‌های زرد که بهترین برند کفش تابستانی است، این کار را انجام می ‌دهند. آنها دارای بند نازک و جزئیات گره‌ دار هستند که آنها را در هر فضایی بهترین می کند. آنها همراه با یک زیره چرمی راحت هستند تا بتوانید آنها را در هر مناسبتی بپوشید.

کفش کتانی جیر و صدفی نیو بالانس ۳۲۷ با تریم لاستیکی

نیوبالنس که در سال ۱۹۰۶ تأسیس شد، دهه هاست که به خاطر کفش های کتانی همیشگی اش محبوب بوده است. این جفت به لطف رنگ ‌بندی دو رنگ و نشان‌دهنده کلاسیک «N» به یکباره مینیمالیستی و مدرن به نظر می ‌رسد. علاوه بر این، آنها دارای کفی میانی EVA برای اطمینان از راحتی پایدار هستند تا به عنوان بهترین برند کفش تابستانی شناخته شوند.

  1. Jacques Kotos Raffia Clogs

این پاپوش ها برای پوشیدن در زیر نور آفتاب ساخته شده اند. آنها دارای یک پاشنه چوبی درشت و یک بند رافیا بافته شده با حاشیه‌ های کوچک هستند که تعادلی عالی بین راحتی و براق دارند. برای داشتن ظاهری خنثی، این پاپوش ها را با یک لباس کاملا سفید ست کنید. می توانید برای تهیه این کفش ها در لیست بهترین برند کفش تابستانی با کارشناسان زاکولا در ارتباط باشید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]