تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,فروردین,۳۰

بهترین برند کفش کوهنوری

نویسنده : تیم محتوا

هیچ وسیله ای برای صعود به قله های مرتفع به اندازه کفش مهم نیست. یک کفش کوهنوردی عالی، نقش‌ های بی ‌شماری را ایفا می‌ کند. در حین حمل بارهای سنگین، پشتیبانی می ‌کند، به صخره‌ ها و برف ‌ها با اطمینان می ‌چسبد، وقتی دمای هوا پایین می‌آید، پاهای شما را گرم نگه می‌دارد و امکان اتصال اسکی‌ها را فراهم می‌نماید. انتخاب های ما برای بهترین کفش های کوهنوردی در زیر به سه دسته تقسیم می شوند.

چکمه های بسیار سرد برای ارتفاع بالا برای بلندترین کوه های جهان، چکمه های فنی ۴ فصل برای گرم نگه داشتن پاها در حین حرکت سریع و سبک و کوهنوردی سبک وزن که در قیمت ها و کیفیت متفاوتی عرضه می شود. می توانید برای خرید این محصولات، از طریق زاکولا اقدام کنید

بهترین کفش های کوهنوردی

بهترین کفش کوهنوردی

کفش کوهنوردی La Sportiva Nepal Cube GTX

این  بهترین کفش های کوهنوردی بسیار همه کاره و راحت می باشد که از مدل های رقیب سبک تر است. در سایزبندی مردانه و زنانه موجود است. خط La Sportiva نزدیک به دو دهه است که استاندارد چکمه های فنی تک کوهنوردی بوده است.

این یک چکمه چرمی بادوام است که در سراسر طیف کوهنوردی برتری دارد. این چکمه‌ها پای راهنماها را در کوه راینر گرم نگه‌ داشته ‌اند، برای همه به جز سردترین روزهای یخ‌ زدگی در شمال کافی هستند ، و در سفر به قله ‌های پایین‌تر در رشته کوه، عملکرد خوبی دارند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کولرهای کوچک ۲۰۲۲

Cube GTX به عنوان بهترین کفش های کوهنوردی ، ویژگی های فنی کلاسیک Nepal Evo و مهارت های جک را حفظ کرده است، اما با چند تفاوت قابل توجه. برای اولین بار، زبانه قابل جابجایی اضافه شده است که می تواند به بالا یا پایین حرکت کند یا حتی به طور کامل برداشته شود تا پد اضافه شده یا فضای بیشتری ایجاد شود.

ثانیاً، Cube با ۸ اونس سبک ‌تر برای جفت عرضه می‌شود که مطمئناً یک امتیاز نسبت به slogs طولانی است. این باعث دوام کمتر در زیره و میانی می‌ شود.

بهترین کفش های کوهنوردی

La Sportiva Aequilibrium ST GTX

با پیشرفت در تجهیزات، پیش بینی آب و هوا، دسترسی و موارد دیگر، ورزش کوهنوردی در سال های اخیر مملو از تغییرات شده است. هیچ چیزی بیشتر از جدیدترین و بهترین کفش های کوهنوردی ، La Sportiva Aequilibrium ST GTX، این را نشان نمی دهد.

Aequilibrium یک به‌روزرسانی مدرن برای Trango Cube GTX قدیمی است. این کفش، به طرز جالبی سبک بوده و در مسیر، برف و سنگ، راحت و بادوام می باشد. Aequilibrium در سه نسخه عرضه می شود که شامل ST مصنوعی ، چرم LT و Top Premium که شامل یک گتر یکپارچه و سیستم توری Boa است.

ST بیشتر قابل مقایسه با Scarpa Charmoz HD در زیر است و شاهکاری قابل توجه در بهترین کفش های کوهنوردی است که در روزهای طولانی بازی را تغییر می دهد. Sportiva این کار را با ترکیبی از مواد با تکنولوژی بالا و نکات طراحی خلاقانه انجام می دهد، از جمله کفش منحصر به فرد که قابلیت راه رفتن عالی را بدون اضافه کردن وزن یا آسیب رساندن به زیره پایدار چکمه ارائه می دهد.

La Sportiva Olympus Mons Cube

La Sportiva Olympus Mons Cube شاید محبوب ترین چکمه در بازار برای سرمای شدید باشد. این مدل مناسب برای کوهنوردانی است که به دنبال گرم ماندن در مکان ‌های شدید سرما هستند. بهترین کفش های کوهنوردی بخش داخلی بسیار راحت و قابل قالب‌گیری گرما طیف گسترده‌ای از اندازه‌های پا را در خود جای می‌دهد و بسته‌های Boa دوگانه چکمه بیرونی که نیمه‌های پایین و بالایی را جداگانه محکم می‌کند، با یک دست قابل تنظیم است و نیازی به گره زدن ندارد.  علاوه بر همه اینها، یک زیپ بادوام و بسته بندی شده و بند Velcro پاهای شما را از عناصر یخ زده بزرگ ترین کوه های جهان می پوشاند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین مینی یخچال ها

بوت کوهنوردی Scarpa Charmoz HD

همراه با La Sportiva Aequilibrium ST بالا، Scarpa Charmoz HD یک گزینه عالی برای کوهنوردی است. چارموز پاهای شما را خشک و چابک نگه می‌دارد، از مسیرهای طولانی از طریق خطوط درختی گرفته تا عبور از صفحات سنگی صیقلی‌شده از بهترین کفش های کوهنوردی به شمار می آید

این قطعاً یک چکمه ۳ فصل است که عایق سبک، زیره شبه انعطاف پذیر و راکر بالا را به خود اختصاص داده و به این معنی است که Charmoz انتخاب ایده آلی برای یخ نوردی فنی یا کوهنوردی در شرایط سرد نیست. اما برای ماموریت های آخر هفته از بهار تا پاییز در آبشار، یک انتخاب عالی است. Charmoz HD یکی از سبک‌ترین گزینه‌ها در اینجا است.

بهترین کفش های کوهنوردی

بوت کوهنوردی Scarpa Mont Blanc Pro GTX

اگر به دنبال بهترین کفش های کوهنوردی پرطرفدار هستید، این یک کفش سخت بین نپال Cube GTX برتر و Mont Blanc Pro GTX Scarpa است. هر دو چکمه گزینه های ایده آلی برای کوهنوردی در ارتفاع کم و صعودهای فنی زمستانی هستند.

با آنها می توان به خوبی و با اطمینان از یخ بالا رفت. ضمن آنکه به اندازه کافی گرم هستند که بتوان به تلاش های تمام فصل اعتماد کرد. طرح ‌های رویه چرمی تک آن ‌ها بدون افزایش حجم زیاد، بادوام هستند و پیچ‌ های روی پنجه و پاشنه، اتصال خودکار کرامپون را ارائه می‌کنند.

تفاوت اصلی بین این دو چکمه از بهترین کفش های کوهنوردی در قیمت، تناسب و عملکرد فنی است. علاوه بر این، در آخرین به‌روزرسانی، Scarpa یک زیره دقیق‌تر برای بالا رفتن بهتر روی برف و یخ فنی به‌ویژه اضافه کرده است.

پیشنهاد مطالعه :ساندبارهای برتر سامسونگ

کفش کوهنوردی Scarpa Phantom 6000

از بین تمام چکمه ‌های فنی موجود در این لیست، Scarpa Phantom 6000 بهترین عملکرد، ساخت را ارائه می‌دهد. این مدل پیشنهادی اسکارپا برای مسیرهای یخی غول پیکر در رشته کوه های صخره ای و صعودهای فنی است، با اطمینان خاطر می توان گفت که برای بسیاری از کوهنوردان، گزینه ای عالی است، اما به طور قابل توجهی سنگین تر است.

از نظر ساختاری این کفش ها به عنوان بهترین کفش های کوهنوردی ، یک آستر عایق شده PrimaLoft Micropile پوشش و گرمای زیادی را فراهم می کند و کفی فیبر کربنی با عایق EVA یک دفاع عالی در برابر زمین سرد است. در قسمت بیرونی، پارچه های شولر، کولار و کوردورا از پای شما در برابر آب و هوا و اجسام تیز محافظت می کنند. برای تهیه این محصولات، با زاکولا همراه باشید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود