بهترین برند کنسول بازی

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

زمان فوق العاده ای برای گیمر شدن است. با وجود تعداد زیادی بازی جدید که هر ماه منتشر می‌شوند، اگر به ارتقاء یا تجهیزات جدید نیاز دارید، زمان مناسبی برای خرید بهترین برند کنسول بازی ویدیویی جدید است. آیا باید یک پلی استیشن ۵ جدید بخرید یا ایکس باکس سری ایکس؟ یا شاید سرعت بازی در حال حرکت بیشتر باشد و به دنبال خرید نینتندو سوییچ OLED جدید هستید.

از جلوه‌های بصری چشمگیر گرفته تا عملکرد روان و توانایی تجربه‌های بازی خود را در حال حرکت، این دستگاه‌ها چیزی برای همه دارند. نیازهای بازی شما هر چه باشد، ما به شما کمک می کنیم تا کنسول بازی ویدیویی مناسب شما را پیدا کنید. بهترین کنسول های بازی در سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی کرده ایم.

بهترین برند کنسول بازی

پلی استیشن ۵ آپدیت سپتامبر ps5title

این جدیدترین نسخه یکی از محبوب ترین کنسول های تمام دوران و بهترین برند کنسول بازی است و بهترین خط راه اندازی را در بین هر کنسولی تا به امروز دارد. PS5 با سرعت بارگذاری بسیار سریع، یک کنترلر جدید، و مجموعه ای خارق العاده از عناوین راه اندازی، بهترین پلتفرم بازی پلاگین و بازی موجود است.

اول از همه، PS5 در حال حاضر در مورد بازی ها دست برتر را دارد. از طرف دیگر، طرفداران ایکس باکس بالاخره توانستند بازی Halo Infinite را پس از عرضه آن در سال ۲۰۲۱ بازی کنند، اما فراتر از آن، لیست انحصاری های سطح بالا کم است.

سونی همچنین بالاخره سازگاری با نسخه قبلی را نیز به بازار عرضه کرده است و PS5 می‌تواند اکثر بازی‌ های PS4 را اجرا کند، بنابراین عناوین نسل آخر مانند The Last of Us Part II و Ghosts of Tsushima را از دست نخواهید داد. PS5 بهترین برند کنسول بازی بوده و به سادگی بهترین کتابخانه بازی را در حال حاضر دارد.

با این حال، مجموعه راه اندازی PS5 تنها بخشی از معادله است. کنترلر جدید DualSense که کمی بزرگتر از DualShock 4 است، بازخورد لمسی را بهبود می بخشد و حس لامسه دقیقی را در تجربه بازی گنجانده است که هرگز بازخورد را مجبور به دستیابی نمی کند.

پیشنهاد مطالعه :چگونه بهترین هدفون دی جی را انتخاب کنیم

تجهیزات جانبی کنسول

در مورد تجهیزات جانبی و سخت‌افزار بهترین برند کنسول بازی ، کنسول از تراشه ‌های AMD در سراسر برد استفاده می‌کند، از جمله یک CPU هشت هسته‌ای که بر روی نسخه اصلاح‌شده خط Ryzen اجرا می‌شود. پردازنده گرافیکی PS5 نیز از AMD است و ۱۰.۲۸ ترافلاپس قدرت را ارائه می‌کند، در حالی که از فرآیندهای پرمصرف مانند ردیابی پرتو پشتیبانی می نماید که امکان نورپردازی پیشرفته‌ تری را در بازی ‌ها می دهد.

همچنین با پخش کننده بلوری ۴K عرضه می شود که آن را در راستای Xbox One S و Xbox One X قرار می دهد. به زبان ساده، PS5 از نظر فنی قدرت کمتری نسبت به Xbox Series X دارد، اما هنوز هم عملکرد خوبی دارد و نشان دهنده یک بازی بزرگ است

اگر دیسک‌ها مورد علاقه شما نیستند، به نسخه دیجیتال PS5 نگاه نکنید. قیمت این نوع از بهترین برند کنسول بازی ۱۰۰ دلار کمتر از PS5 استاندارد است اما از نظر مشخصات یکسان است. تنها تفاوت بین آنها این است که نسخه دیجیتال فاقد درایو دیسک است، به این معنی که بلوری های Ultra HD خارج از معادله هستند و شما باید به دانلودهای دیجیتال تکیه کنید. همه چیز دیگر، از جمله خط راه اندازی، یکسان باقی می ماند.

بهترین برند کنسول بازی

Xbox Series X

این قدرتمندترین Xbox موجود در حال حاضر است و Game Pass یک ارزش جذاب است. بازیکنانی که می خواهند تا حد امکان بازی های جدید را با بهترین وفاداری بصری انجام دهند. ایکس باکس سری ایکس یک نیروگاه فناوری است. این کنسول بهترین برند کنسول بازی است و دارای ۱۲ TFLOPS قدرت و تا هشت برابر عملکرد گرافیکی بیشتر از Xbox One است، البته دو برابر Xbox One X. Xbox Series X  می باشد.

همچنین دارای ۱۶ گیگابایت رم GDDR6 است و از نرخ نوسازی متغیر، Shading با نرخ متغیر پشتیبانی می کند. فناوری، و یک حالت تاخیر کم که اجازه می دهد تا پاسخ های بهتری را از بازی های شما دریافت کنید. قدرت این کنسول نسل بعدی مطمئناً گیمرها را شگفت زده می کند – در آن زمان است که بازی های واقعی نسل بعدی برای آن در دسترس هستند.

بدون اذعان به اینکه Halo Infinite در بهترین برند کنسول بازی چقدر خوب است، بحثی درباره سری X وجود ندارد. اگرچه بازی ضرب الاجل اولیه خود را از دست داد، اما در نهایت در پایان سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد و یک موفقیت فوری بود.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ماساژورهای چشم در سال ۲۰۲۲

فرم جدید متأسفانه، حداقل تا سال ۲۰۲۲ تعداد انحصاری های فوق العاده ای در سری X به اندازه PS5 وجود ندارد، اما احتمالاً در آینده تغییر خواهد کرد. در این بین، دارندگان Xbox Series X هیچ کمبودی برای بازی ندارند. Xbox Series X از هر نسل قبلی بازی‌های Xbox پشتیبانی می‌کند، مشابه آنچه Xbox One انجام داد.

این بدان معناست که می‌ توانید بازی ‌های منتخب ایکس‌ باکس، ایکس‌باکس ۳۶۰، ایکس ‌باکس وان، و ایکس ‌باکس سری ایکس را همگی در دستگاه جدید بازی کنید که در  بهترین برند کنسول بازی ، یک پیروزی بزرگ برای حفظ بازی است.

بهترین برند کنسول بازی

بازی های جذاب با کنسول های فوق العاده

Xbox همچنین خانه Game Pass است که بهترین معامله در بازی است. با بیش از ۱۰۰ بازی پرطرفدار در فهرست و وعده‌های یکپارچه ‌سازی Project xCloud، گیمرها می ‌توانند عناوین جدید را با هزینه ماهیانه کم بررسی و آزمایش کنند.

کتابخانه نیز از امکانات دور ریختنی نسل آخر تشکیل نشده است. تعداد زیادی عناوین شخص اول جدیدتر وجود دارد که اگر بخواهید همین الان بیرون بروید و آنها را بخرید، هزینه بالایی برای شما خواهد داشت. با توجه به اینکه Game Pass بر روی رایانه شخصی نیز موجود است، سری X همچنین فرصت های بیشتری را در بین پلتفرم ها نسبت به پیشنهادات سونی فراهم می کند.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع خنک کننده رک

در حالی که ایکس باکس سری ایکس یک دستگاه قدرتمند است، اما به طرز شگفت انگیزی بی صدا نیز هست. معماری کنسول فوق العاده کارآمد است، بنابراین ممکن است تعجب کنید که آیا کنسول حتی گاهی اوقات روشن است یا خیر. ایکس باکس وان، در مقایسه بهترین برند کنسول بازی ، به همان اندازه که می تواند پر سر و صدا است.  در خصوص این کنسول های بازی فوق العاده، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]