تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,مرداد,۲۷

بهترین کوله پشتی کودکان

نویسنده : تیم محتوا

خواه صرفاً برای مدرسه باشد یا چیزی که هر جا که می روند با خود همراه داشته باشند، کوله پشتی برای بچه ها ضروری است. بسیاری از کودکان از سنین پیش دبستانی شروع به استفاده از کوله پشتی می کنند و تا سال های دانشگاه و حتی بعد از فارغ التحصیلی به طور منظم کوله پشتی را همراه خود دارند. با گزینه های رنگین کمانی از رنگ ها و طیف گسترده ای از اندازه ها، هیچ کمبودی در بهترین کوله پشتی کودکان برای انتخاب وجود ندارد.

پیشنهاد مطالعه :خرید دوچرخه های ثابت قابل حمل

خرید کوله پشتی کودکان

اندازه کودک خود را در مقایسه با کوله پشتی در نظر داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که وزن به طور مساوی توزیع شده و کوله پشتی به درستی پوشیده شده است. دانش‌آموزان باید تشویق شوند که هر دو بند را محکم ببندند، بنابراین کوله پشتی نزدیک به پشت آن‌ها قرار می‌گیرد.

پوشیدن فقط یک بند می تواند ستون فقرات و گردن را در وضعیت غیر طبیعی قرار دهد. برخی از کوله‌ها دارای بند کمری هستند که می‌تواند در توزیع وزن کوله‌های سنگین‌تر مفید باشد. علاوه بر این، گزینه ای با جیب های زیاد، فضای لپ تاپ یا سایر ویژگی هایی که برای نیازهای کودک شما مهم هستند را انتخاب کنید. هنگام بررسی بهترین کوله پشتی کودکان ، طراحی، مواد، توصیه‌های سن، دوام، ارزش و اندازه‌ها را با دقت بررسی کردیم.

بهترین کوله پشتی کودکان

L.L. Bean

کوله پشتی L.L. Bean را به عنوان برنده اصلی خود انتخاب کردیم، زیرا در چندین رنگ موجود است و از سال ۱۹۸۲ توسط خانواده ها استفاده شده است. این کوله پشتی از نایلون ضد آب و هوا ساخته شده است و مجهز به تسمه های شانه ای قابل تنظیم، پشتی و مواد بازتابنده روی تسمه ها به طوری که کودک شما حتی در تاریکی قابل مشاهده باشد.

بهترین کوله پشتی کودکان دارای چندین جیب و محفظه از جمله یک جیب بطری آب در کناره و یک محفظه بزرگ است که می تواند همزمان دفترچه، پوشه، کتاب و یک جعبه ناهار را در خود جای دهد. استفاده از آن برای کودکان زیر ۶ سال بی خطر است و می توان آن را با ماشین شستشو و خشک کرد.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین برندهای لباس ورزشی دخترانه

کوله پشتی Wildkin Pack-it-All Kids

این کوله پشتی جدا از اینکه کاملاً شایان ستایش است، ابعاد آن ۱۵ × ۱۱ × ۴.۷ اینچ بوده و به طور خاص با یک جیب جلویی طراحی شده است که به اندازه کافی بزرگ است تا لوازم و تنقلات را در خود جای دهد. همچنین دارای تسمه های قابل تنظیم و پشتی پددار برای راحتی و پشتیبانی و همچنین یک جیب بطری آب کناری است.

بهترین کوله پشتی کودکان از مواد بسیار مستحکم ساخته شده است و دارای یک آستر داخلی ضد آب است تا همه چیز را ایمن و خشک نگه دارد. در نهایت، اگر کودک شما از الگوی زیبای کوله‌پشتی سیر نمی‌کند، می‌توانید یک جعبه ناهار همسان را نیز جداگانه خریداری کنید.

بهترین کوله پشتی کودکان

کوله‌پشتی کودک نوپا از Hop

این کوله پشتی که به طور عمدی برای کودکان پیش دبستانی از ۳ سال سن ساخته شده است، دارای یک جیب بطری آب قابل تنظیم در کناری و یک جیب عایق جلویی است که اندازه مناسبی برای نگهداری تنقلات دارد. محفظه اصلی دارای فضای زیادی برای یک تبلت کوچک، کتاب و تعدادی اسباب بازی است و یک برچسب نام داخلی نیز وجود دارد که به کودک شما کمک می کند تا آن را پیگیری کند. این کوله پشتی دارای بند های قابل تنظیم است، به راحتی تمیز می شود و ابعاد آن ۱۱*۵*۱۲ اینچ است.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین ماساژورهای سر

کوله پشتی بچه گانه State Kane

این کوله پشتی با بیش از ۱۰ گزینه رنگ و طرح، هم شیک و هم با کیفیت است. این که از بهترین کوله پشتی کودکان دارای یک جیب بطری آب کناری و یک محفظه اصلی با جیب‌های زیپ‌دار داخلی، جیب‌های لغزنده، جا خودکار و فضای کافی برای نگهداری کتاب‌ها، پوشه‌ها و نوت‌بوک‌ها با فضای خالی است.

این کیف مجهز به تسمه های شانه ای قابل تنظیم و برچسب نام است. وقتی کثیف است، می‌توانید آن را با یک چرخه ملایم داخل ماشین لباسشویی بیندازید و به اندازه نو بیرون می‌آید. با خرید این کوله پشتی، نه تنها اطمینان می‌دهید که کودکتان کیفی با کیفیت برای سال تحصیلی دارد، بلکه به بازپرداخت آن نیز کمک می‌کنید، زیرا ایالت بخشی از سود خود را برای تهیه کوله‌پشتی و وسایل مدرسه برای بچه‌های نیازمند استفاده می‌کند.

بهترین کوله پشتی کودکان

کوله پشتی JanSport

این کوله پشتی کلاسیک و کاملاً دقیق که بهترین کوله پشتی کودکان است، در چندین رنگ و طرح موجود است و دارای طراحی مینیمالیستی با محفظه اصلی بزرگ و سه جیب بیرونی زیپ‌دار است. تسمه‌های شانه‌ای با پد و قابل تنظیم به‌صورت ارگونومیک طراحی شده‌اند و برای استایل و دوام کیف، کفی چرمی دارد.

ابعاد این کوله پشتی ۱۷.۵ × ۱۳ × ۱۰ اینچ، دارای آستین داخلی است که به اندازه کافی بزرگ است تا بتواند یک لپ تاپ ۱۵ اینچی را در خود جای دهد و دارای یک پنل پشتی کاملاً پد برای راحتی بیشتر است.

کوله پشتی بچه گانه سبک Binheiyi

اگر در میان بهترین کوله پشتی کودکان به دنبال یک کوله پشتی ساده و بدون کاهش کیفیت هستید، این گزینه سبک وزن را که در رنگ های مختلف موجود است، دوست خواهید داشت. وزن کوله پشتی تنها یک پوند و ابعاد ۱۳.۴ در ۱۷ در ۶.۶ اینچ است، بنابراین بچه ها فضای زیادی برای بسته بندی وسایل خود خواهند داشت.

دو جیب کناری بطری های آب را نگه می دارد و یک جیب داخلی بزرگ پوشه ها و نوت بوک ها را در کنار هم نگه می دارد. علاوه بر این، مواد سطح کوله پشتی ضد آب است و از آسیب دیدن اقلام قیمتی داخل آن جلوگیری می کند. می توانید برای خرید این کوله پشتی ها، از طریق زاکولا اقدام کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود