تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,اسفند,۲۷

بهترین وسایل بازی و سرگرمی نوزاد

نویسنده : تیم محتوا

از زمان تولد، نوزادان با سرعتی سریع به مراحل رشد خود می رسند، مانند لبخند زدن یا راه رفتن برای اولین بار. برای گسترش مهارت های کودک اسباب‌بازی‌های نوزاد باید سرگرم‌کننده، جذاب و بی‌خطر باشند تا دست‌های کوچک و دهان‌ به راحتی آن‌ها را کشف کنند. بهترین وسایل بازی و سرگرمی نوزاد می توانند این حس ها را در نوزاد تقویت کنند.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کیف های مسافرتی

خرید اسباب بازی مناسب

اسباب‌بازی مناسب کودک همه چیز در مورد تحریک حواس از جمله بینایی، شنوایی و لامسه است. تحریک حسی برای نوزادان یک ویژگی کلیدی است. زیرا این روشی است که نوزادان دنیای اطراف خود را کشف می کنند. اسباب بازی هایی که برای نوزادان بی خطر است یا بافت ها، رنگ ها، الگوها و صداهای متفاوتی را ارائه می دهند، واقعاً به پیشرفت و رشد حواس او کمک می کنند.

بهترین وسایل بازی و سرگرمی نوزاد

اسباب بازی Winkel Rattle & اسباب بازی دندانه دار حسی

این اسباب بازی مناسب برای نوزادان ۰ تا ۲۴ ماهه، پیچ و خم مسحور کننده ای از لوله های ایمن، نرم و پیوسته است. برای بچه‌های لثه‌دار، این بهترین وسایل بازی و سرگرمی نوزاد برای دندان درآوردن نوزاد است و برای چنگ زدن و ترویج بازی دو دستی عالی است. ما فکر می‌کنیم که دوست خواهید داشت اسباب‌بازی به راحتی روی کالسکه بسته شود، بنابراین کودک شما می‌تواند در حال حرکت نیز بازی کند.

اسباب‌بازی‌های The First Years Stack Up Cup Toys

یک اسباب‌بازی همه‌کاره، این فنجان‌های روی هم را می‌توان در کنار هم قرار داد، روی هم قرار داد، مانند یک برج ساخت، یا با آن در حمام بازی کرد. هر کدام دارای سوراخ های منحصر به فرد و یک عدد در پایین هستند. این هشت فنجان برای سنین ۶ ماه به بالا توصیه می شود و لذت زیادی را به همراه خواهد داشت.

See, Touch, Feel: A First Sensory Book

این یکی از بهترین وسایل بازی و سرگرمی نوزاد است. با این کتاب تخته حسی که پر از فعالیت های تصویری است، نوزادان را با بافت های جدید آشنا کنید. هر صفحه نشان می دهد که سایر کوچکترین فعالیت ها را برای کودک شما انجام می دهند تا کپی کند.

بافت‌های برجسته به بچه‌ها اجازه می‌دهد تا قوام متفاوتی را احساس کنند، در حالی که رد انگشت‌های رنگارنگ، دست‌های کوچک را مشغول نگه می‌دارد. همچنین یک آینه براق در کتاب ۱۶ صفحه ای وجود دارد که نوزادان می توانند به خود نگاه کنند یا برای بازی های آینه از آن استفاده کنند.

پیشنهاد مطالعه :خرید دوربین های امنیتی فول اچ دی

اسباب بازی vtech-walker

این واکر یادگیری که برای نوزادان ۹ ماهه تا کودکان ۳ ساله طراحی شده است، این یکی از بهترین وسایل بازی و سرگرمی نوزاد است و سرگرمی و تطبیق پذیری زیادی را برای درگیر کردن کودکان خردسال برای مدت طولانی فراهم می کند. کوچک‌ترین‌ها می‌توانند با پانل فعالیت‌های جداشدنی بازی کنند و کودکان کوچکتر می‌توانند از این اسباب‌بازی برای کمک به حرکتشان استفاده کنند.

Bright Starts Sit and See Safari Floor Mirror

این آینه دقیقاً اندازه مناسبی برای نوزادان تازه متولد شده و بزرگتر برای کشف خودیابی است. دارای برگ های چروک و پارچه پلی استر رنگارنگ برای درگیر نگه داشتن نوزاد در زمانی است که آنها شروع به نشستن می کنند. بعلاوه، آینه کودک برای نگهداری و سفر آسان به صورت صاف تا می شود.

بهترین وسایل بازی و سرگرمی نوزاد

اسباب بازی انباشته

این اسباب‌بازی مقرون‌به‌صرفه، یکی از بهترین وسایل بازی و سرگرمی نوزاد است که مزایای رشد زیادی دارد. روی هم چیدن به نوزادان در هماهنگی دست و چشم کمک می کند و آنها را با مفهوم اندازه نسبی آشنا می کند. این اسباب بازی مناسب برای سنین ۶ ماه به بالا، کودکان خردسال را درگیر می کند.

اسباب‌بازی‌ها باید راه‌های مختلفی را برای بچه‌ها فراهم کنند تا کنجکاوی خود را کشف کنند و راه‌های جدید تعامل با جهان را بیاموزند. فقط به این دلیل که تصویر روی جعبه می‌گوید که اسباب‌بازی‌ها باید به شیوه‌ای روی هم چیده شوند، به این معنا نیست که کودک این کار را انجام می‌دهد.

کودکان باید اجازه داشته باشند که از اسباب‌بازی‌ها به هر شکلی که می‌خواهند استفاده کنند که ایمن باشد.

اسباب بازی دندان درآوردن Vulli Sophie La Girafe

این زرافه شیرین، یک اسباب بازی محبوب برای بسیاری از نوزادان جدید، از لاستیک لاتکس طبیعی و رنگ با کیفیت غذایی ساخته شده است. با صدای جیر جیر ظریف و بافتی صاف، فوراً مورد توجه نوزادان قرار می گیرد. مناسب برای نوزادان تازه متولد شده تا ۱۲ ماهه، برای دندان درآوردن نوزادان عالی است و صدای جیرجیر داخل آن آماده جلب توجه نوزاد است.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین ابزارهای گریم

مکعب فعالیت VTech

همه چیزهایی را که این مکعب فعالیت ارائه می دهد، از جمله پنج طرف بازی، دکمه های روشن و ویژگی های تعاملی، کاوش و کشف کنید. این مکعب فعالیت که برای نوزادان ۶ ماهه به بالا توصیه می شود، حروف، رنگ ها و اشکال را از طریق بیش از ۲۰ آهنگ بازی به کودکان آموزش می دهد.

بزرگسالان از کنترل تنظیم صدا برای گوش های حساس (و سلامت عقل) قدردانی می کنند و ویژگی خاموش شدن خودکار به صرفه جویی در باتری کمک می کند.

فیشر پرایس لوکس برای ضربه زدن و بازی

این اسباب‌بازی یکی از بهترین وسایل بازی و سرگرمی نوزاد است که با قابلیت جمع‌آوری آسان، سرگرم‌کننده برای نوزادان تازه متولد شده و برای بسیاری از مراحل رشد نوزاد مناسب است. از آن به عنوان چوب بازی، یک ساز موسیقی و سپس پیانو برای نوزادان نشسته استفاده کنید. والدین از جذابیت ورزشگاه مخصوصا برای نوزادان فعال قدردانی می کنند.

دستکش دندان پز میت خوشمزه

این دستکش نرم و ابتکاری، ساخته شده توسط یک کسب و کار خلاق، برای دندان درآوردن نوزادانی که ممکن است هماهنگی کافی برای نگه داشتن دندان درآور نداشته باشند، ایده آل است. دستکش از جویدن دست کودک محافظت می کند. بسیار سبک وزن و قابل شستشو در ماشین لباسشویی، در چهار رنگ عرضه می شود و حتی دارای گزینه درخشان در تاریکی است.

بهترین وسایل بازی و سرگرمی نوزاد

Skip Hop Zoo Light-Up Bath Toy

با این اسباب بازی حمام کودک که دارای چراغ های رنگارنگ است که هنگام لمس آب فعال می شوند، زمان حمام را به یک مهمانی مینی استخر تبدیل کنید. در واقع، این یکی از بهترین وسایل بازی و سرگرمی نوزاد است. اسباب بازی حمام در دو سبک حیوانی موجود است که هر دو به اندازه کافی نرم هستند تا دست‌های کوچک به راحتی آنها را بفشارند.

به علاوه، هیچ سوراخی در اسباب بازی حمام برای جمع آوری کپک وجود ندارد. به سادگی با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا دوست جدید کودکتان تمیز بماند. برای خرید این اسباب بازی های ایمن برای نوزاد خود، به رشد ذهنی او کمک کنید. شما می توانید در سایت آمازون، تنوع بالایی از انواع اسباب بازی را برای گروه های سنی متفاوت بیابید. برای این منظور از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود