تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,دی,۰۲

بهترین محصولات مراقبت از کودک

نویسنده : تیم محتوا

از محصولات و هدایای مراقبت از پوست نوزاد گرفته تا صندلی ‌های راحت و تخت، ما فهرستی مفید از بهترین محصولات مراقبت از کودک در سال اول و بعد از آن گردآوری کرده‌ایم. می توانید این محصولات زیبا و با کیفیت را از آمازون خریداری کنید. کارشناسان زاکولا شما را در این خصوص یاری می کنند تا بتوانید به راحتی پرداخت سفارش خود را به صورت ارزی انجام داده و کالا را در ایران تحویل بگیرید.

بهترین محصولات مراقبت از پوست برای نوزادان تازه متولد شده

The Ultimate Skincare Baby Range

بهترین محصولات مراقبت از کودک

آیا می دانستید که لایه محافظ پوست کودک شما در بدو تولد ایجاد نمی شود و بنابراین از محافظت طبیعی بسیار کمی برخوردار است و باعث می شود پوست آنها در برابر عوامل خارجی مانند آب و هوا، گرمایش مرکزی، استفاده خشن از محصول آسیب پذیر باشد.  آلودگی نیز می تواند منجر به خشکی، تحریک و عفونت های بالقوه شود. از همین روست که نیاز به بهترین محصولات مراقبت از کودک دارند.

پوست کودک شما سبوم کمتری تولید می کند، این روغن طبیعی است که پوست او را هیدراته نگه می دارد و از آن محافظت می کند و می تواند منجر به بیماری هایی مانند اگزما، بثورات پوشک و کلاهک گهواره پس از تولد شود. سطح pH پوست سالم ۵.۵ است و کودک شما با pH خنثی ۷.۰ به دنیا می آید که به طور طبیعی پس از تولد با رشد گوشته آن شروع به کاهش می کند.

پیشنهاد مطالعه :جدیدترین مدل های کیندل آمازون

طیف وسیعی از بهترین محصولات مراقبت از کودک توسعه یافته و به طور خاص با pH 5.5 فرموله شده است تا به بلوغ پوست کودک شما کمک کند تا این عملکرد محافظتی حیاتی در پوست ایجاد شود.

اسپری مراقبت Mummys Magic

بهترین محصولات مراقبت از کودک

Mummys Magic تنها مانع پوشک و درمان موجود در بازار است که هم یک اسپری آسان برای استفاده است و هم از محصولات طبیعی و بدون مواد شیمیایی ساخته شده است. محصولات Mummys Magic and the Nappy Care Spray توسط رایحه‌درمانگر واجد شرایط جولی اشورث ساخته شده‌اند.

اسپری ۱۰۰% گیاهی یک جایگزین بدون مواد شیمیایی برای تسکین و محافظت از پوست ارزشمند کودک است و از نظر بهداشتی، به عنوان بهترین محصولات مراقبت از کودک برای پوست های حساس و مستعد اگزما آزمایش شده است.

The Dandelion Dream Range

بهترین محصولات مراقبت از کودک

نرم ترین لمس برای نوزاد Baby Bare Bubbles است که عجیب ترین طبیعت را با طراحی دلربا ترکیب می کند تا محدوده رویای قاصدک خود را ایجاد کند. یک برند مراقبت از پوست طبیعی برنده جوایز متعدد که مخصوصاً برای نوزادان و کودکان نوپا فرموله شده است که برای کل خانواده نیز مقاومت ناپذیر است.

ترکیب ارگانیک مشخص این محصول، برای تمرکز بر تحریک و آبرسانی پوست، همراه با جو دوسر، رازک و گل مخروطی بنفش برای کمک به محافظت، مرطوب کردن و کاهش قرمزی و حساسیت، ترکیبی منحصر به فرد است که برای آرام کردن و مراقبت از ظریف ترین پوست طراحی شده است.

این محصول به عنوان بهترین محصولات مراقبت از کودک برخلاف بسیاری از برندها برای نوزادان و کودکان نوپا، این محصولات برای نوزادان مناسب هستند، به این معنی که توجه و مراقبت در هنگام انتخاب مواد اولیه از اهمیت بالایی برخوردار است و آنها را برای پوست های حساس و مستعد اگزما ایده آل می کند. عطری ملایم و لطیف که یادآور یک باغ روستایی انگلیسی در بهار است.

اولین ست حمام کودک Sprout

بهترین محصولات مراقبت از کودک

اولین حمام بچه ‌ها نقطه عطف خاصی است، پس چرا با اولین ست حمام کودک اورجینال Sprout، آن را برای والدین جدید معنادارتر نکنید. این ست شامل شستشوی کودک برای مو و بدن به صورت اورجینال است و پوست آنها را نرم، هیدراته و خوشبو نگه می دارد.

پیشنهاد مطالعه :برنامه های رشد آینده آمازون

این محصول به عنوان بهترین محصولات مراقبت از کودک، فرموله شده با pH ملایم، مناسب برای مو و پوست کودکان، محصولات Original Sprout که با دقت فرموله شده اند، ۱۰۰% گیاهی هستند و فاقد سویا، گلوتن، عسل، بادام زمینی و لبنیات هستند و فاقد پارابن و فتالات هستند. بنابراین، شما تضمین می‌کنید که محصولاتی را که ایمن، مؤثر و از نظر پوست تست شده‌اند، با محبت هدیه کنید.

صندلی Leclerc Baby

بهترین محصولات مراقبت از کودک

تابستان فصل ماجراجویی‌ها است و صندلی رول‌چرخ اینفلوئنسر ایر Leclerc Baby که برنده جایزه شده است، همراه مورد اعتماد شما برای ماجراجویی‌های روزمره با کودکتان است. یکی از ویژگی های برجسته اینفلوئنسر ایر طراحی سبک وزن قابل توجه آن است.

با وزن تنها ۶.۶ کیلوگرم، مانور و پیمایش در فرودگاه های شلوغ، خیابان های شلوغ شهر و ماجراجویی های خارج از جاده آسان است. برای اطمینان از تجربه ای کاملاً ایمن و بدون دردسر، صندلی چرخدار مجهز به مهاری است که دارای سگک مغناطیسی، ۵ نقطه ای و تعلیق همه جانبه است.

این صندلی فقط با استفاده از یک دست ظرف ۱.۵ ثانیه تا می شود و باز می شود و به والدین این امکان را می دهد که کودک را در یک بازو نگه دارند یا چمدان را حمل کنند.

ملزومات نوزاد Bumbles & Boo

بهترین محصولات مراقبت از کودک

Bumbles & Boo، به عنوان بهترین محصولات مراقبت از کودک می‌داند که وقتی یک نوزاد تازه متولد شده وارد دنیا می‌شود چقدر خاص است! آنها محصولات خیره کننده ای ایجاد می کنند، تا به شما کمک کنند این مناسبت را با هدیه مناسب نوزاد جدید مشخص کنید!

محصولات Bumbles & Boo هدیه ای عالی برای جشن ورود یک کوچولوی گرانبها است. این لوازم با ترکیبی دلپذیر از اسباب‌بازی‌های مخمل و ملزومات ارگانیک کودک، به گونه‌ای طراحی شده است که شادی، آسایش و آرامش خاطر را هم برای کودک و هم برای والدین به ارمغان بیاورد.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با کتابخوان آمازون کیندل Scribe

در قلب این جعبه، زرافه‌های ارگانیک و اسباب‌بازی‌های مخمل‌دار قرار دارند. این همراهان نرم و نوازشگر نه تنها به طرز غیر قابل مقاومتی زیبا هستند، بلکه از مواد ارگانیک نیز ساخته شده اند و دوستی ایمن و دوستدار محیط زیست را برای کودک تضمین می کنند.

بهترین محصولات مراقبت از کودک

خرید بهترین محصولات مراقبت از کودک

برای خرید بهترین محصولات مراقبت از کودک، می توانید به سراغ دسته بندی آمازون بروید و گزینه مورد نیاز خود را بیابید. سپس با مقایسه قیمت ها و بررسی نظرات دیگر خریداران در خصوص کالا و فروشنده، با خیالی آسوده آن را خریداری کنید. ضمن آنکه با خرید هنگام رویدادهای تخفیف دار، این محصولات را با قیمتی باورنکردنی تهیه خواهید کرد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود