تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,اسفند,۱۵

۱۱ بهترین برنامه و اپلیکیشن برای فروش وسایل اضافی

نویسنده : تیم محتوا

این روزها خرید آنلاین به یکی از بخش های ضروری زندگی مدرن تبدیل شده است. تقریباً هر چیزی که ممکن است نیاز داشته باشید را می توانید در اینترنت پیدا کنید، از مواد غذایی گرفته تا لباس و سرگرمی و البته مبلمان! این فقط خرده فروشان معروف لباس نیستند که به صورت آنلاین فروش می کنند. این در حالی است که بسیاری از لوازم اضافه ای که در اختیار دارید را می توانید به صورت آنلاین بفروشید. یک راه نسبتاً ساده برای بازگرداندن مقداری از پول نقدی که به سختی به دست آورده اید وجود دارد و آن فروش لوازم و وسایل اضافی است. در این جا بهترین اپلیکیشن های فروش وسایل اضافی آورده شده اند.

پیشنهاد مطالعه :انواع قاب اپل واچ

اپلیکیشن های فروش دست دوم

اکنون می توانید وارد موج جدید اپلیکیشن های فروش دست دوم شوید. در این جا این اپ های معتبر معرفی می شوند:

اپلیکیشن های لباس دپاپ

Depop که در سال ۲۰۱۱ راه اندازی شد، بازار مد مناسبی به هر سبکی باشد که بیش از ۲۱ میلیون کاربر دارد و انواع لباس های دست دوم را به فروش می رساند. به آن به عنوان ترکیبی بین eBay و Instagram فکر کنید. این به یک پلتفرم فروش اجتماعی تبدیل شده است. این یکی از بهترین اپلیکیشن های فروش وسایل اضافی است که پویا و مدرن است.

کاربران می توانند اکانت های مورد علاقه خود را دنبال کنند، از صفحه کاوش برای مشاهده آیتم های پرطرفدار استفاده کنند و برای دیده شدن بیشتر (مانند اینستاگرام) در پست های خود هشتگ اضافه کنند. پیمایش برای کاربرانی که اولین بار وارد می شوند آسان است.

فقط یک حساب کاربری ایجاد کنید و موارد خود را به صورت رایگان لیست کنید. می توانید تا چهار عکس اضافه کنید، توضیح مختصری در مورد محصول (اندازه، وضعیت و غیره) بدهید و در مورد برچسب قیمت جذاب تصمیم بگیرید. در بهترین اپلیکیشن های فروش وسایل اضافی، آن را بفروشید، ارسال کنید و پول خود را قبل از اینکه دوباره با لباس بعدی خود انجام دهید، دریافت کنید.  Depop برای هر کالای فروخته شده ۱۰ درصد از سود را می گیرد.

بهترین اپلیکیشن های فروش وسایل اضافی

وینت Vinted

Vinted  (تاسیس شده در سال ۲۰۱۲) یک سال جوانتر از Depop، یکی دیگر از بازارهای آنلاین عالی برای فروش، خرید و تعویض لباس و لوازم جانبی است. ۵۰ میلیون عضو آن، به دلیل هزینه های فروش صفر، گزینه فروش کالاها به صورت بسته آن را انتخاب کرده اند.  این یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های فروش وسایل اضافی است.

پس از فروش لیست خود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برچسب حمل و نقل پیش پرداخت را چاپ کنید و ظرف پنج روز آن را به نزدیکترین نقطه تحویل خود ببرید. پس از دریافت بسته توسط خریدار به شما پرداخت می شود. فهرست کنید، بفروشید، پست کنید و منتظر روز پرداخت باشید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای عینک کوهنوردی

HEWI

یک فروشنده VIP شوید و به HEWI اجازه دهید همه کارها را برای شما انجام دهد (هنگامی که اقلام فروخته می شوند ماهانه به شما پرداخت می شود، منهای ۳۵ درصد کمیسیون آنها و انتخاب اهدای برخی از آنها به یک موسسه خیریه به انتخاب خود انجام می شود. این یکی از بهترین اپلیکیشن های فروش وسایل اضافی به شمار می آید.

Hardly Ever Worn It که در سال ۲۰۱۲ تأسیس شد، دارای لباس‌های لوکس و طراحان مد، کفش و لوازم جانبی برای مردان، زنان و کودکان است. دوستداران مد، اگر چیزی دارید، از دیور گرفته تا پرادا، به اینجا سر بزنید تا با قیمتی بسیار تخفیف بفروشید.

یک نمایه رایگان ایجاد کنید، کالای دست دوم خود را با تاریخ تقریبی خرید اولیه آن پست کنید و منتظر بمانید تا تیم HEWI لیست را تأیید کند. سپس سایر اعضا آن را مشاهده می کنند، آن را می خرند و به شما پرداخت می شود.  HEWI 18درصد کمیسیون می گیرد.

بهترین اپلیکیشن های فروش وسایل اضافی

eBay

eBay در صحنه فروش دست دوم مبتدی نیست. از دهه نود وجود داشته و تقریباً ۲۰۰ میلیون کاربر دارد. آپلود و اضافه کردن توضیحات روی محصولاتتان آسان است، می توانید تقریباً هر چیزی را در eBay بفروشید، از کیت ورزشی گرفته تا لوازم آرایش. این یکی از بهترین اپلیکیشن های فروش وسایل اضافی است.

هنگام فروش اقلام خود دو گزینه وجود دارد یا “اکنون آن را بخرید” (قیمت ثابت) یا یک قالب به سبک حراج که خریداران می توانند قبل از برنده شدن کسی تا یک تاریخ نهایی پیشنهاد دهند. هزینه درج معمولاً برای هر فهرست وجود دارد و eBay نیز هزینه ارزش نهایی ۱۰ درصد از فروش شما را دریافت می کند.

گامتری

از زمان تأسیس در سال ۲۰۰۰، Gumtree به یکی از بزرگترین وب سایت ها تبدیل شده است که انواع اقلام روزمره و حتی کالاهای در مقیاس بزرگتر از جمله وسایل نقلیه و املاک را به فروش می رساند. این پلتفرم عالی برای خریداران است که بتوانند یک معامله را به دست آورند، بنابراین اقلام خود را به صورت رایگان آپلود کنید و مقداری پول نقد اضافی در کنار آن به دست آورید. این یکی از بهترین اپلیکیشن های فروش وسایل اضافی است.

برای فروشندگان با تجربه تر، کمی بیشتر بپردازید تا دیده شدن کالای تبلیغاتی خود را برای خریداران بالقوه افزایش دهید – بسته به اینکه کدام گزینه را انتخاب کنید، این مبلغ از ۵.۴۰ پوند تا ۷.۴۹ پوند متغیر است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین مارک های کیف لپ تاپ

Preloved

به صورت رایگان به Preloved بپیوندید، سپس یک عضویت ممتاز با هدیه‌های بیشتر با ۱۵ پوند در سال ایجاد کنید. این پلت فرم فروش دست دوم که در سال ۱۹۹۸ راه اندازی شد، اکنون دارای بیش از ۵۰۰ دسته است که می توانید اقلام شما را در آن فهرست کنید، خواه کالاهای خانگی، اسباب بازی های کودکان یا لباس و کفش.

بدون کارمزد فهرست‌بندی یا فروش (مگر اینکه انتخاب کنید برای مزایای بیشتر انتخاب کنید)، این مکان عالی برای شروع است، در حالی که پول کمی از جیب خود اضافه می‌کنید و زباله‌های اضافی را کاهش می‌دهید.

Shpock

وقتی کارتان تمام شد، در این سایت، به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های فروش وسایل اضافی آن را بفروشید Shpock یک برنامه کاربردی سریع و آسان است که در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شده است. می‌توانید در آن رایگان باشید، بدون هیچ هزینه‌ای برای فروش، مبلمان، وسایل الکترونیکی یا لباس‌های مستعمل خود را قرار دهید و با آن ارتباط برقرار کنید.

می‌توانید هزینه‌های اضافی را انتخاب کنید، که فقط از ۶۹پوند شروع می‌شود، تا دید بیشتری به موارد خود اضافه کنید و تبلیغات گسترده‌تری کسب کنید. هنگامی که یک فروش توافق شد، تنظیم تدارکات تحویل و پرداخت به عهده فروشنده و خریدار است. یکی دیگر از راه های سازگار با محیط زیست برای خلاص شدن از شر چیزهای خود.

بهترین اپلیکیشن های فروش وسایل اضافی

بازار فیسبوک

روی نماد “Marketplace” در پایین برنامه فیس بوک خود ضربه بزنید و مواردی را برای فروش در جامعه محلی خود کشف کنید. در اینجا می‌توانید آنچه را که باید بفروشید، از مبلمان و لوازم خانه و باغ گرفته تا لوازم الکترونیکی، عتیقه‌جات، آلات موسیقی و حتی دارایی‌ها فهرست کنید.

تنها کاری که باید در یکی از بهترین اپلیکیشن های فروش وسایل اضافی انجام دهید این است که یک دسته بندی برای کالای خود انتخاب کنید، خلاصه ای از آن را با عکس و قیمت ارائه دهید، مجموعه یا تحویل را مشخص کنید و منتظر بمانید تا کسی پیشنهاد بدهد. خریداران می توانند اقلام را بر اساس مکان، قیمت و دسته فیلتر کنند. سپس مستقیماً از طریق مسنجر با شما تماس خواهند گرفت. راهی آسان و موثر برای انتقال چیزهای ناخواسته خود بدون نیاز به هزینه پست.

Music Magpie

Music Magpie از سال ۲۰۰۷، Music Magpie در دنیای فروش دست دوم نامی برای خود دست و پا کرده است و با تمرکز بر همه چیزهای فناوری، به شماره یک سرویس بازیافت موبایلی بریتانیا تبدیل شده است. تفاوت در اینجا این است که شما مستقیماً با خریداران معامله نمی کنید.

شما چیزهای خود را به خود Music Magpie می فروشید و سپس آنها از طریق سایت خود با فروش آنها سروکار دارند. روشی آسان و کارآمد برای تمیز کردن و دریافت پول نقد برای وسایل الکترونیکی ناخواسته خود از جمله تلفن، تبلت، دی وی دی های قدیمی و سی دی.

با کمک بهترین اپلیکیشن های فروش وسایل اضافی، به سادگی اطلاعات محصول خود را در وب سایت خود وارد کنید، آنها برای آن ارزش قائل می شوند (بر اساس مدل، سن و غیره) و به شما قیمت می دهند. آن را جعبه کنید و به صورت رایگان برای آنها ارسال کنید و در همان روزی که Music Magpie اقلام شما را دریافت کرد پول دریافت کنید. برای فروش در این سایت های خارجی می توانید راهنمایی های لازم را از زاکولا دریافت کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود