تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,فروردین,۱۷

بهترین مارک های شامپو ضد شوره

نویسنده : تیم محتوا

شما می توانید با شامپوهای مورد تایید متخصصین پوست از شوره سر خود مراقبت کنید. اما این را در نظر داشته باشید اگر محصولات بدون نسخه نتوانند به طور کامل تحریک پوست سر را کنترل کنند، ممکن است عاقلانه باشد که برای ارزیابی بیشتر به یک متخصص پوست مراجعه کنید. در اینجا برخی از بهترین مارک های شامپو ضد شوره را معرفی می کنیم.

شامپو درمانی با قدرت فوق العاده نوتروژنا

شامپوهای تار، مانند این گزینه از Neutrogena، کمی بدبو دارند، اما آنها به خوبی کار می کنند. این گزینه، به ۱ درصد قطران زغال سنگ برای کاهش پوسته پوسته شدن و تحریک پوست سر مرتبط با درماتیت سبورئیک، شوره سر و پسوریازیس پوست سر متکی است. Neutrogena که برای استفاده روزانه به اندازه کافی ملایم است، باید فقط یک بار برای کاهش علائم در یک هفته کامل استفاده شود. قیمت این شامپو در آمازون ۱۱.۹۹ دلار است.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کیف های مسافرتی

شامپو ضد شوره Nizoral

این شامپو داروخانه که با کتوکونازول ۱ درصد برای مبارزه با شوره سر ساخته شده است، یکی از بهترین مارک های شامپو ضد شوره است. Nizoral می‌تواند به کنترل قارچ روی پوست سر شما کمک کند و التهاب، قرمزی و لکه‌های پوسته‌دار را کاهش دهد. قیمت این شامپو در آمازون ۱۵.۴۷ دلار است.

بهترین مارک های شامپو ضد شوره

شامپو روی  DHS

این شامپو با ۲ درصد روی پیریتیون برای کمک به کنترل شوره سر و علائم درماتیت سبورئیک، است زیرا هم مقرون به صرفه است و هم OTC در دسترس است. این محصول برای افرادی که درماتیت سبورئیک را تجربه می‌کنند، می‌توان از آن به ‌عنوان شست‌وشو استفاده کرد و در گزینه‌ی شستشوی بدن نیز عرضه می‌شود. قیمت آن در آمازون ۱۳.۴۹ دلار است.

شامپو ضد شوره سر درماکر

در میان بهترین مارک های شامپو ضد شوره، این شامپو با ۱ درصد روی پیریتیون و روغن نارگیل، یک تا دو پانچ را در برابر شوره سر و پوست سر خشک ارائه می دهد. این شامپو به تغذیه پوست سر خشک و خارش دار کمک می کند و همچنین به از بین بردن سوزش آن کمک می کند. این PH متعادل است تا به آرامی پوست سر و مو را تمیز کند. قیمت آن نیز در آمازون ۴.۸۹ دلار است.

شامپو فوم موستلا

این شامپو برای درمان درماتیت سبورئیک در نوزادان است و معمولاً با شامپو موستلا درمان می شود. آن را به بیمارانی در هر سنی که پوست حساس یا خشکی دارند توصیه می‌کنیم. زیرا بدون عطر و بسیار ملایم است. این محصول در آمازون با قیمت ۱۴.۵۰ دلار به فروش می رسد.

بهترین مارک های شامپو ضد شوره

شامپو ACV Balancing Hemp & ACV Buildup Acure

این محصول، یکی از  بهترین مارک های شامپو ضد شوره است و برای مبارزه با شوره سر به طور خاص فرموله نشده است، اما یک گزینه عالی برای از بین بردن تجمع اضافی است. همچنین با سرکه سیب ساخته شده است، که به گفته جلیمان می تواند به از بین بردن سبوم اضافی کمک کند. در آمازون آن را با قیمت ۹.۹۹ دلار خواهید یافت.

پیشنهاد مطالعه :بهترین هدفون های باس استریو

شامپو ضد شوره  REFresh

اگر موهای شما سبوم یا چربی زیادی تولید می کند و شوره دارد، ممکن است بخواهید این شامپو را امتحان کنید که با سرکه سیب و سالیسیلیک فرموله شده است. اسید برای لایه برداری و ارائه خواص ضد التهابی و ضد میکروبی در نظر گرفته شده است.

این گزینه بدون پارابن (یعنی بدون مواد نگهدارنده ای که می تواند هورمون ها را مختل کند)، دارای مواد مرطوب کننده اضافی برای جلوگیری از خشک شدن پوست سر و مو است. این شامپوی فوق العاده با قیمت ۲۰.۵۳ دلار در آمازون به فروش می رسد. می توانید برای خرید بهترین مارک های شامپو ضد شوره از آمازون، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

بهترین مارک های شامپو ضد شوره

مواد گیاهی برای رفع شوره سر

اگر با پوست سر خشکی دست و پنجه نرم می‌کنید، این روغن‌های طبیعی مانند روغن نارگیل، زیتون، جوجوبا یا روغن آووکادو برای پوست سر بسیار مفید هستند. روغن نارگیل به لطف ویتامین ها و اسیدهای چرب ضروری موجود در آن به طور طبیعی ضد باکتری و بسیار مغذی است، در حالی که روغن زیتون مملو از آنتی اکسیدان هایی است که در صورت استفاده موضعی از پوست محافظت می کند.

یک ترفند خوب این است که یک شب در هفته یا حتی یک بار در ماه یکی از این روغن ها را به پوست سر بمالید تا پوست سرتان را آبرسانی کند. سرکه سیب ضد باکتری و ضد قارچ است که می تواند به تجمع چربی اضافی کمک کند. او توصیه می کند سرکه را قبل از قرار دادن آن در نزدیکی پوست سر خود با آب رقیق کنید.

هنگام بررسی بهترین مارک های شامپو ضد شوره، در نظر داشته باشید که شامپوهای بر پایه قطران یا قطران نیز می توانند به شوره سر کمک کنند، اگرچه می توانند رایحه ای قوی و نامطبوع داشته باشند. فراتر از درمان های طبیعی، شامپوهای زیادی برای درمان درماتیت سبورئیک وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین وسایل بازی و سرگرمی نوزاد

برخی از موادی که باید به دنبال آنها باشید که می توانند به تسکین پوسته پوسته شدن پوست سر کمک کنند عبارتند از کتوکونازول، اسید سالیسیلیک، سولفید سلنیوم و ۲ درصد پیریتیون روی. اسید گلیکولیک که معمولاً در لایه‌بردارهای شیمیایی صورت استفاده می‌شود، می‌تواند در صورت استفاده در مقادیر کم نیز بر روی پوست سر بسیار مؤثر باشد.

تعادل pH پوست ۵.۵ است. بنابراین استفاده از محصولی نزدیک به آن pH پوست شما را در آن pH نگه می دارد. محصولی با PH بسیار بالا یا بسیار پایین، PH پوست را تغییر می دهد. از محصولات مو که ممکن است خشک شوند، مانند اسپری مو و شامپوهای حاوی الکل بالا اجتناب کنید.

می توانید برای خرید بهترین مارک های شامپو ضد شوره از آمازون، با کارشناسان زاکولا در تماس باشید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود