بهترین پاوربانک های انکر

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

در دنیایی که دائماً در جاده یا مسافرت هستید، پاوربانک ها یا شارژرهای قابل حمل مفید و ضروری هستند. آنها یک راه حل قابل اعتماد و مؤثر برای شارژ و کارکرد ابزارهای الکترونیکی شما در زمانی هستند که نمی توانید پریز برای اتصال تلفن یا لپ تاپ خود به برق پیدا کنید. به طور خلاصه، آنها اکنون یک مورد ضروری برای همه کسانی هستند که به شدت به این دستگاه ها متکی هستند. در زندگی روزمره، از تجارت و ارتباطات گرفته تا سرگرمی و لذت به آنها نیاز خواهد بود. در این وبلاگ به بررسی بهترین پاوربانک های انکر می پردازیم.

بهترین پاور بانک با ظرفیت بالا

اگر به دنبال بهترین شارژر با ظرفیت بالا و بهترین شارژر قابل حمل برای تلفن های همراه هستید، شارژر برقی Anker 525 (PowerCore 20K) یک انتخاب عالی است. این شارژر قابل حمل Anker دارای ظرفیت سلولی فوق العاده بالای ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت است که می تواند ۵ بار برای آیفون ۱۲، بیش از ۴ شارژ کامل برای گلکسی S10 و ۲ و نیم شارژ برای iPad mini-5 را ارائه نماید.

بر خلاف سایرین که ادعا می کنند بهترین هستند، این شارژر قابل حمل کوچک به دلیل سازگاری گسترده، فناوری بهینه، شارژ سریع و گارانتی ۱۸ ماهه بدون نگرانی بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. به عبارتی این محصول یکی از بهترین پاوربانک های انکر است.

بهترین پاوربانک های انکر

بهترین شارژر بی سیم قابل حمل

اگر به دنبال شارژر قابل حمل بی سیم هستید، پاوربانک بی سیم تاشو Otterbox می تواند انتخاب خوبی باشد. این پاوربانک بی سیم برای افرادی در نظر گرفته شده است که از تماشای فیلم با گوشی خود یا بازی با یک کنترلر لذت می برند.

این شارژر دارای یک پایه داخلی است که در هنگام رانندگی جمع می شود. همچنین دارای کانکتورهای USB-C و USB-A است که می تواند گوشی شما را تا ۱۸ وات شارژ کند. شارژ بی سیم با آیفون تا ۷.۵ وات و با گوشی های اندرویدی ۱۰ وات می باشد.

شارژ بی سیم یک فناوری نسبتا جدید است. با توجه به این، شما باید همیشه در مورد تحولات به روز باشید. از این رو، در نظر گرفتن جایگزین هایی از مبتکران شناخته شده خوب در میان بهترین پاوربانک های انکر خواهد بود.

به عنوان مثال، شارژر بی سیم Anker 622 MagGo باتری مغناطیسی، که ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد، بسیار قابل حمل است و شارژ بی سیم مشابهی دارد. گزینه دیگر شارژر قابل حمل Anker PowerCore III 10K است که با وجود مغناطیسی نبودن، از فناوری شارژ بی سیم سریع تری برخوردار است.

بهترین شارژر قابل حمل برای آیفون

یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های موجود قطعا آیفون است. سازگاری یک نگرانی اصلی برای کاربران آیفون است، اما با پاور بانک Anker 325 (PowerCore20K)، مشکلی نیست. این محصول با بسته باتری عظیم ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خود، از رتبه اول جهانی و بهترین پاوربانک های انکر است.

برند شارژ موبایل و پایونیر می تواند آیفون ۱۱ را تا ۴ بار یا ۵ بار برای آیفون XS شارژ کند. به همین ترتیب، برای تجربه بهینه تر، به فناوری انحصاری PowerIQ و VoltageBoost Anker نیز مجهز شده است. نه تنها این، این شارژر قابل حمل قدرتمند و باریک امکان شارژ همزمان را نیز فراهم می کند، بنابراین اگر دو آیفون دارید، Anker 325 همان چیزی است که باید به دنبال آن باشید.

پیشنهاد مطالعه :درباره برند معتبر لاجیتک

بهترین شارژر قابل حمل برای اندروید

اگر به دنبال بهترین پاوربانک برای سامسونگ و سایر گوشی های اندرویدی هستید، شارژر قابل حمل Nimble Champ پاسخی است. برخلاف سایرین که ادعا می کنند بهترین شارژر تلفن قابل حمل هستند، این پاوربانک واقعاً جمع و جور است که بهترین نقطه فروش آن است.

همچنین در میان بهترین پاوربانک های انکر، این شارژر از مواد قابل بازیافت ساخته شده است که اگر می خواهید ردپای کربن خود را کاهش دهید بسیار مطلوب هستند. اگرچه این شارژر قابل حمل از توان ۱۸ واتی بهره می برد، اما همچنان گزینه خوبی برای کاربران سامسونگ یا به طور کلی اندروید است، زیرا از شارژ سریع و شارژ سریع سامسونگ پشتیبانی می کند.

بهترین پاوربانک های انکر

بهترین شارژر برای لپ تاپ

پاور بانک Anker 737 لپ تاپ PowerCore 26K در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین پاور بانک های لپ تاپ است. و این دیگر تعجب آور نیست زیرا دارای ظرفیت واقعی ۲۵۶۰۰ میلی آمپر ساعتی همراه با پورت فوق العاده قدرتمند USB-C است که به کاربران امکان می دهد لپ تاپ خود را با سرعت کامل شارژ کنند.

این ظرفیت، همراه با سطح بالایی از سازگاری، می‌تواند انرژی بسیاری از لپ‌تاپ‌ها، از جمله MacBook Pro، Dell XPS، Microsoft Surface و غیره و ابزارهای دیگر مانند iPad Pro، iPhone 13 و غیره را تامین کند.

ویژگی های پاور بانک Anker 737

ظرفیت بالا:

این شارژر لپ‌تاپ قابل حمل که یکی از بهترین پاوربانک های انکر همچنین به سیستم ایمنی MultiProtect مجهز است تا از شارژ ایمن و بهینه اطمینان حاصل کند. ظرفیت عظیم ۲۵۶۰۰ میلی آمپر ساعتی همراه با پورت فوق العاده قدرتمند USB-C به شما امکان می دهد لپ تاپ خود را در حال حرکت با سرعت کامل شارژ کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید ساعت های مارک در پرایم دی آمازون

سرعت شارژ سریع:

مجهز به پیشرفته ترین فناوری شارژ، Power IQ 3.0، پاور بانک Anker 737 تقریباً هر دستگاه سازگار را با سریع ترین سرعت ممکن شارژ می کند. Power for 3 تنها چیزی که نیاز دارید یک شارژر برای شارژ راحت لپ تاپ و دو دستگاه دیگر به طور همزمان از طریق درگاه اختصاصی USB-C 60W و پورت USB-A 18W است.

خنک تحت فشار:

به عنوان یکی از بهترین پاوربانک های انکر، سیستم ایمنی MultiProtect Anker، باتری های LG با کیفیت بالا و مواد موثر در دفع گرما، محافظت کامل را از شما و دستگاه هایتان تضمین می کند. آنچه دریافت می کنید: پاور بانک Anker 737 (PowerCore 26K برای لپ تاپ) شارژر دیواری Anker 515 (65 وات و کابل USB-C به  USB-Cرا در همراه دارد.

بهترین پاوربانک های انکر

خرید یکی از بهترین پاوربانک های انکر

شما می توانید برای خرید این پاوربانک های کاربردی، از طریق زاکولا اقدام کرده و گزینه مورد نظر خود را از سایت های معتبری همچون آمازون خریداری کنید. هنگام خرید در نظر داشته باشید که پاوربانکی با ظرفیت بالاتر معمولاً سنگین تر است.

ضمن آنکه پورت های متعدد پورت های متعدد شما را قادر می سازد چندین دستگاه را شارژ کنید. USB-PD  ویژگی است که (تولید برق) شارژ سریع تری را فراهم می کند. همه پاور بانک ها سال ها کار نمی کنند. با توجه به این موضوع باید نوع ماده و سازنده آن بررسی شود.

برچسب قیمت همیشه باید در نظر گرفته شود. به هر حال، همیشه بهتر است ویژگی های یکسان محصول را با قیمت کمتر داشته باشید. هیچ کس یک پاوربانک قابل حمل نمی خواهد که بعداً مشکل ایجاد کند. بنابراین، بهتر است به برندهای پیشگامی مانند انکر که قبلاً امتحان خود را پس داده اند، پایبند باشید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کیس های شارژ ایرپاد

نتیجه

بهترین بسته باتری برای گوشی ها و لپ تاپ ها مطمئناً یک راه حل عملی برای کمبود باتری تلفن ها و لپ تاپ ها ارائه می دهد. بنابراین، داشتن آنها عالی است، به خصوص اگر اغلب در حال حرکت هستید. با گزینه های مختلف از مدل های سبک وزن گرفته تا مدل های با ظرفیت بالا، قطعاً یک پاوربانک قابل حمل برای مطابقت با هر نیاز، بودجه، تلفن و لپ تاپ وجود دارد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]