تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,دی,۲۳

بهترین ایربادهای انکر

نویسنده : تیم محتوا

اگر نمی‌توانید قیمت هنگفت ایرپادهای اپل را بپردازید، اما همچنان می‌خواهید تجربه‌ای بی‌سیم در ایرباد خود داشته باشید، هدفون ‌های Anker’s Soundcore Liberty Air یک تجربه بی‌سیم خوب را با بودجه کم ارائه می‌کنند. این که از بهترین ایربادهای انکر محسوب می شود، در سایت های معتبری همچون آمازون عرضه می شود. در بازار انواع ایربادها، هدفون‌های Liberty Air در اینجا از نظر ظاهر و عملکردی شبیه به AirPod هستند که با نصف قیمت ارائه می شوند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند کفش ورزشی پوما

مقایسه بین قاب AirPods و Liberty Air

وقتی صحبت از اندازه قاب به میان می‌آید، کیف شارژ لیبرتی ایر کمی بزرگ‌تر و ضخیم‌تر از قاب ایرپاد است که حتی قبل از دریافت آن‌ها انتظار می‌رفت. اپل واقعاً آن را با توجه به طراحی و کیفیت کلی آن ارائه کرد. قاب AirPods دارای کیفیت بالایی است که باعث می شود قاب Liberty Air در مقایسه با آن بسیار ارزان باشد.

با این حال، قاب Liberty Air واقعاً خوب است و هنوز هم بسیار قابل حمل بوده و کار با آن آسان است. بعلاوه، به همان روشی که قاب ایرپاد باز می‌شود، هر هدفون نیز مانند ایرپاد در حفره‌ خود قرار می‌گیرد که توسط آهن‌ربا در آنجا نگه داشته می‌شود.

یکی از چیزهایی که قاب Liberty Air به عنوان بخش از بهترین ایربادهای انکر دارد و قاب AirPods فاقد آن است، یک سری LED کوچک است که سطح باتری کیس را نشان می دهد. داشتن این واقعاً خوب است. متأسفانه، این کیس از طریق درگاه micro USB که در پایین آن قرار دارد شارژ می شود.

ما درک می کنیم که برای نصب پورت لایتنینگ هزینه ای را پرداخت نمی کنیم، اما عدم استفاده از USB-C در این مقطع زمانی انتخابی عجیب به نظر می رسد.

بهترین ایربادهای انکر

شارژ کردن کیس لیبرتی ایر

هنگام صحبت از شارژ، در نظر داشته باشید که این هدفون می‌تواند تا پنج ساعت پخش موسیقی مورد استفاده قرار گیرد و کیس می‌تواند حدود ۲۰ ساعت شارژ کامل را ارائه دهد که در حد ۲۴ ساعت ایرپاد نیست، اما همچنان عدد بسیار قابل احترامی است که در بهترین ایربادهای انکر قرار داده شده است.

در مورد خود هدفون، آنها بسیار کوچکتر از سایر هدفون های بی سیم واقعی هستند. Liberty Airs به جای اینکه تنها یک حباب گرد بزرگ از هدفون باشد، به لطف ساقه‌هایی که یادآور AirPods هستند، فضای بیشتری را برای اجزای داخلی مختلف ایجاد می‌کنند.

در نهایت، شایان ذکر است که نسخه مشکی را نیز می توانید تهیه کنید، اما اگر واقعاً می‌خواهید Apple سفید را نگه دارید، می‌توانید یک طرح ایرباد همراه با قاب سفید با همان قیمت دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند تامی هیلفیگر 

عایق صدا

یکی از تفاوت‌های بزرگ بین Liberty Airs و AirPods این است که مدل اولی با ایرتیپ های لاستیکی که برای عایق‌سازی صدا، درزگیر محکمی در کانال گوش شما ایجاد می‌کند، یک هدفون سنتی‌تری را در میان بهترین ایربادهای انکر ارائه می‌دهد.

این بزرگترین مشکل با AirPods است. در واقع، برخی افراد نمی‌خواهند عایق صدا باشند تا بتوانند محیط اطراف خود را بشنوند، اما این بدان معناست که نمی توان از آنها در هواپیما و ماشین سواری استفاده کرد که حدود ۸۰ درصد از هدفون را به خود اختصاص می‌دهد.

۲۰ درصد دیگر برای زمانی است که باید تمرکز کرد و همه چیزهای اطراف را حذف نمود که ایرپادها آن را قطع نمی کنند.  با این حال، مهر و موم خوب یک نقطه ضعف دارد. اگر از Liberty Airs برای تماس‌های تلفنی استفاده می‌کنید، مانند افرادی که از AirPods استفاده می‌کنند؛ داشتن آن مهر و موم محکم واقعاً ایده‌آل نیست.

بهترین ایربادهای انکر

کنترل ‌های لمسی بسیار عالی

وقتی این محصول را به عنوان بهترین ایربادهای انکر باز می کنید و برای اولین بار آنها را به تلفن خود وصل می کنید، به آسانی متصل کردن AirPods نیست. در عوض، باید از روش ‌های سنتی جفت‌ سازی بلوتوث استفاده کنید، یعنی وارد منوی بلوتوث در تنظیمات شوید و هدفون را برای جفت کردن آن ‌ها انتخاب کنید. همچنین باید ابتدا هدفون ها را از قاب خارج کنید تا به گوشی شما متصل شوند.

هدفون به خوبی در گوش قرار می گیرد و دارای ایرتیپ های لاستیکی مختلف S/M/L است. بنابراین هر کس می تواند اندازه ای را پیدا کند که برای آنها مناسب باشد. اگر می‌خواهید با عایق صدا تا حدی آن را بالا ببرید، می‌ توانید چند ایرتیپ فوم درجه یک بخرید که تقریباً عمل می‌کنند، فوق‌العاده هستند.

در مورد کار با هدفون در حین گوش دادن به موسیقی یا فقط استفاده روزمره، ممکن است گاهی اوقات کمی گیج کننده و ناخوشایند باشد. برای شروع، هدفون هیچ حسگر مجاورتی ندارد، بنابراین موسیقی حتی زمانی که هر دو هدفون را بیرون بیاورید به پخش ادامه می‌دهد. شما باید موسیقی را به صورت دستی متوقف کنید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین دستبندهای مغناطیسی

لیبرتی ایر با طراحی در گوش

ثانیاً، هر هدفون در این محصول به عنوان یکی از بهترین ایربادهای انکر، دارای تاچ پد مخصوص به خود است که می ‌توانید روی آن ضربه بزنید تا چندین عمل مختلف را انجام دهید، که عالی است، اما دستورات کمی وجود دارد و به خاطر سپردن آن‌ها دشوار است. دوبار ضربه زدن روی هدفون سمت راست باعث پخش/مکث موسیقی و همچنین پاسخ/پایان دادن به تماس تلفنی می‌شود.

دوبار ضربه زدن روی هدفون سمت چپ، دستیار صوتی گوشی شما را فعال می کند و همچنین تماس های دریافتی را رد می کند. ضربه زدن و نگه داشتن دو ثانیه روی هدفون سمت راست به آهنگ بعدی موسیقی می‌رود. ضربه زدن و نگه داشتن دو ثانیه روی هدفون سمت چپ به آهنگ قبلی موسیقی می‌رود.

بهترین ایربادهای انکر

کیفیت صدا ایرباد انکر

در مورد کیفیت صدا، Liberty Airs  در واقع بسیار مناسب به نظر می رسد، آنها با AirPods برابری می کنند. مسلماً قیمت بالای AirPods را برای کیفیت صدای عالی پرداخت نمی‌کنید، اما خوب است بدانید که Liberty Airs  حداقل صدایی بدتر از AirPods ندارد.

Liberty Airs  نصف قیمت یک جفت AirPods است و در برخی از انتخاب‌ های طراحی، مانند پورت micro USB به جای Lightning یا عدم اتصال مناسب است. اما در نهایت تنها چیزی که از دست می‌دهید، برخی از فاکتورهای راحتی است که به هر حال واقعاً عملکرد و امکانات بزرگی نیستند؛ به خصوص اگر با بودجه کم خرید می‌کنید. شما می توانید این محصولات ارزشمند را که از بهترین ایربادهای انکر هستند، از طریق زاکولا و از سایت های بزرگ و معتبری همچون آمازون خرید کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود