بهترین تصفیه کننده هوا ۲۰۲۳

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

آیا از عطسه کردن و احساس ضعف در خانه خود ناراحت هستید؟ با انتخاب بهترین تصفیه کننده هوا ، آلرژی خود را تسکین دهید. این دستگاه ها، می توانند با تمیز کردن هوای خانه، حذف آلاینده ها و محرک ها مانند گرده گل، گرد و غبار، موی بدن حیوانات خانگی و دود، به کاهش علائم آسم و سایر آلرژی ها کمک کنند. می توانید این تجهیزات را از آمازون خریداری کنید.

BlueAir Blue 3210

دستگاه تصفیه هوا BlueAir Blue 3210 جمع و جور، شیک و موثر نسبت به اندازه خود، گزینه مناسبی برای تمیز نگه داشتن هوا در اتاق های کوچکتر است. فروش با قیمت متوسط ۱۵۷ پوند در آمازون، در یک معامله قابل توجه بلک فرایدی تنها ۹۹ پوند تعیین شده است. سریع عمل کنید و از ۵۰+ پوند صرفه جویی در خرید یک کیت عالی مطمئن شوید.

پیشنهاد مطالعه :خرید کت های چرم در بلک فرایدی

انتخاب بهترین دستگاه تصفیه هوا

بهترین تصفیه کننده هوا می توانند کمتر از ۱۰۰ پوند یا بیش از ۱۰۰۰ پوند قیمت داشته باشند، اما این موضوع صرفاً به این معنا نیست که هرچه بیشتر هزینه کنید، دستگاه بهتری در اختیار دارید. اما این بدان معنا نیست که یک دستگاه تصفیه هوای کارآمد ناگزیر قیمت بالایی دارد.

مدل‌های گران‌تر فیلیپس، شارپ یا دایکین اغلب حالت‌ها و ویژگی‌های دیگری دارند که محصولات ارزان‌تر فاقد آن هستند. به یاد داشته باشید که این فقط هزینه مالی نیست که باید به آن فکر کنید، با هزینه های عملیاتی از چند پوند در سال تا بیش از ۷۰ پوند در سال، به خصوص اگر نیاز به تعویض فیلترها یک یا دو بار در سال داشته باشید.

بهترین تصفیه کننده هوا

دستگاه های تصفیه هوا واقعا چگونه هوا را تمیز می کنند؟

بهترین تصفیه کننده هوا از انواع مختلفی از فیلترها برای انجام کار خود استفاده می‌کنند. معمولاً یک پیش فیلتر بزرگ، قابل شستشو و قابل استفاده مجدد برای جمع‌آوری ذرات بزرگ‌تر، به‌علاوه یک فیلتر ریزتر که معمولاً یک فیلتر هوای ذرات با راندمان بالا یکبار مصرف (HEPA) است.

مدت زمانی که این کار طول می کشد متفاوت است، اما به طور متوسط انتظار می رود که هر شش ماه یک بار (یا کمتر از دستگاه استفاده کنید) نیاز به تعویض دارد. این فیلتر HEPA است که همه موارد ناخوشایند موجود در هوا را جذب می کند و این فیلترها می توانند ذرات کوچکی به اندازه ۰.۳ میکرون را جذب کنند.

نرخ تحویل هوای پاک (CADR) چقدر است؟

هدف CADR ارائه یک معیار عینی از اثربخشی یک تصفیه کننده هوای قابل حمل در مقابله با انواع مختلف آلرژن ها است. یک تصفیه کننده با امتیاز ۲۵۰ برای ذرات گرد و غبار به اندازه افزودن ۲۵۰ فوت مکعب هوای پاک در دقیقه موثر است.

خریداران باید روی نتایج آلاینده خاصی در بهترین تصفیه کننده هوا که قصد ریشه‌کنی آن را دارند تمرکز کنند، چه گرده، دود یا گرد و غبار و بسیاری از تولیدکنندگان ارقام CADR را برای رایج‌ترین آنها ارائه می‌کنند. به طور کلی، هر چه CADR بالاتر باشد، اتاق بزرگتر می تواند به طور موثر تصفیه شود.

همچنین ارزش مقایسه ارقام سازنده برای حداکثر اندازه اتاق را دارد، زیرا ممکن است بسیار متفاوت باشد، گاهی اوقات که CADR اینطور نیست.

پیشنهاد مطالعه :خرید جعبه کمک های اولیه از آمازون

آیا دستگاه های تصفیه هوا می توانند به محافظت در برابر ویروس ها کمک کنند؟

قابل درک است که در سال‌ های اخیر صحبت ‌های زیادی در مورد اینکه آیا تصفیه‌کننده‌های هوای HEPA محافظت در برابر ویروس‌ها، از جمله Covid-19 را ارائه می‌کنند، وجود داشته است. پاسخ بسیار پیچیده است. اکثر ویروس ها و قطرات مخاط و بزاق که ممکن است حاوی آنها باشد کاملاً قادر به فیلتر کردن ذرات در محدوده ۲۰ تا ۵۰۰ نانومتری هستند که بیشتر ویروس ها را در آن می بینید.

استفاده صحیح از بهترین تصفیه کننده هوا می تواند به کاهش آلاینده های موجود در هوا، از جمله ویروس ها، در خانه یا فضای بسته کمک کند. با این حال، هیچ راهی برای اطمینان از ابتلای دستگاه تصفیه هوای HEPA به ویروس قبل از استنشاق وجود ندارد و متغیرهای زیادی از جمله نوع فیلتر مورد استفاده، اندازه اتاق و جریان هوا در آن وجود دارد.

همچنین هنوز بحث های زیادی در مورد میزان انتشار بسیاری از ویروس ها از طریق هوا یا انتقال از طریق تماس با قطرات تنفسی وجود دارد. به طور خلاصه، یک دستگاه تصفیه هوا ممکن است کمک کند، اما شواهد کافی برای قانع‌کننده کردن پرونده وجود ندارد.

بهترین تصفیه کننده هوا

عوامل مهم هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا

عملکرد فیلتر باید اولویت شما باشد. علائم شما فقط با یک تصفیه کننده هوا که به سرعت هوا را تمیز می کند تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

سر و صدا عامل دیگری است. شما نمی خواهید یک تحریک (آلرژی) را با دیگری (صدای هواپیمای جت در اتاق خود) جایگزین کنید. برای بسیاری، این سطح از صدا چیزی است که آنها را آزار نمی دهد، اما برخی از تصفیه کننده ها می توانند بسیار پر سر و صدا شوند.

همچنین لازم به یادآوری است که، در حالی که برخی از بهترین تصفیه کننده هوا در پایین‌ترین حالت خود بی‌صدا هستند، ممکن است در سریع‌ترین حالت صدای بلندی داشته باشند. تنظیمات سرعت اکثر دستگاه‌های تصفیه هوا در دسترس هستند، بنابراین می‌توانید آن را برای خواب پایین‌تر نگه دارید و زمانی که تعداد گرده‌ها زیاد است، آن را افزایش دهید.

پیشنهاد مطالعه :شرایط بازگشت خرید در ایبی

حالت شب در دستگاه تصفیه هوا

اگر می‌خواهید هنگام خواب یک تنظیم آرام و نورهای کم‌نور داشته باشید، حالت شب نیز می‌تواند به شما کمک کند. یک سنسور کیفیت هوا، در بهترین تصفیه کننده هوا به آنها امکان می‌دهد وقتی کیفیت هوا ضعیف‌تر می‌شود، روشن شوند، می‌تواند مفید باشد.

از این گذشته، نمی توانید ببینید که چه زمانی کیفیت هوا کاهش می یابد. چند دستگاه گران‌قیمت به عنوان مرطوب‌کننده عمل می‌کنند و رطوبت موجود در هوا را مدیریت می‌کنند تا از خشکی هوا که باعث تحریک بینی، گلو، لب‌ها و پوست می‌شود، جلوگیری کند.

قابلیت حمل

اگر بخواهید آن را از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کنید، اینها مفید هستند. چرخ‌ها، طراحی جمع‌وجور و وزن کم در اینجا مفید است. کنترل‌های آسان برای استفاده همیشه یک مزیت هستند، با داشتن یک کنترل از راه دور خوب زمانی که از یک تصفیه‌کننده در اتاق بزرگ‌تر استفاده می‌کنید، ضروری است.

بهترین تصفیه کننده هوا

کنترل ها

برخی از بهترین تصفیه کننده هوا حتی در اتصال وای ‌فای و برنامه ‌ها ارائه می‌شود، بنابراین می‌توانید دستگاه تصفیه را قبل از اینکه از محل کار به خانه برگردید تنظیم کنید یا آن را از طریق تلفن خود کنترل کنید.نشانگرهای تعویض فیلتر بسیار مهم نیستند و همه دستگاه های تصفیه هوا آن را ندارند، اما این یک ویژگی مفید است زیرا یک پاک کننده هوا مسدود شده به درستی کار نمی کند.

برخی از تصفیه کننده ها دارای تایمر داخلی هستند. اگر می‌خواهید دستگاهتان چند ساعت قبل از رسیدن به خانه روشن شود، یا می‌خواهید در شب به‌طور خودکار خاموش شود، این می‌تواند واقعا مفید باشد. ویژگی‌های هوشمند به شما این امکان را می‌دهد بهترین تصفیه کننده هوا خود را از راه دور راه اندازی کنید یا آن را طبق یک برنامه زمان‌بندی روشن و خاموش سازید. برای خرید این تجهیزات در بلک فرایدی به سایت آمازون سر بزنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]