۵ بهترین ساعت تیسوت

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

پنج ساعت برتر تیسوت

تیسوت یکی از آن برندهایی است که شهرت جهانی دارد. با سابقه ای غنی که به سال ۱۸۵۳ برمی گردد، تیسوت به دلیل ارائه ساعت سازی با کیفیت عالی و قیمت های مقرون به صرفه شهرت زیادی به دست آورده است. این یک برند همراه با مدل هایی برای مردان و زنان است. در واقع، این صنعت به شدت به برندهایی مانند تیسوت نیاز دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید نگاهی به پنج ساعت برتر تیسوت تا سال ۲۰۲۳ بیندازیم.

پیشنهاد مطالعه :۴ بهترین کیبورد Razer در سال ۲۰۲۳

مجموعه Tissot

مجموعه Tissot شامل مدلی برای همه است. ساعت‌های غواصی، ساعت‌های لوکس و کرونوگراف‌های اسپرت وجود دارد. ساعت‌های کوارتز، ساعت‌های خودکار و دستی کلاسیک را در این برند می توان یافت. Tissot به خود می بالد که به علاقه مندان به ساعت های جدید و قدیمی کمک می کند تا فارغ از سلیقه یا بودجه خود از این سرگرمی لذت ببرند.

Tissot PRX Powermatic 80

شاید اولین موفقیت این برند در سال های اخیر اولین مورد در لیست باشد. خط Tissot PRX زمانی که برند سوئیسی آن را در سال ۲۰۲۱ مجدداً معرفی کرد، قلب کلکسیونرهای سراسر جهان را تسخیر نمود. PRX که به سال ۱۹۷۸ بازمی گردد، نشان دهنده Zeitgeist خاصی از ساعت سازی است که اکنون به عنوان یکی از پنج ساعت برتر تیسوت بسیار محبوب است.

در ابتدا فقط با حرکت کوارتز در دسترس بود، زمانی که تیسوت نسخه‌ی Powermatic-80 را در اواخر سال معرفی کرد، PRX بازگشت. رمانتیسم کالیبر خودکار همیشه از عملی بودن یک حرکت کوارتز ساده بیشتر خواهد بود.

Tissot PRX Powermatic 80 شاهد اضافه شدن کالیبر Powermatic 80 گروه سواچ است. همانطور که از نام آن پیداست، شما می توانید در ۸۰ ساعت ذخیره انرژی با شکوه لذت ببرید! آن را در تمام هفته بپوشید و جمعه شب آن را بردارید. Tissot PRX Powermatic 80 یکی از پرفروش‌ترین‌های تیسوت است.

مانند PRX بالا، این ساعت دارای حرکت Powermatic 80 است که در داخل آن به شدت تغییر می کند. بر اساس ETA 2824-2، کالیبر Powermatic برای تیسوت بسیار موفق بوده است. چند سال پیش، ذخیره انرژی ۸۰ ساعته به ساعت های گران قیمت و سطح بالا محدود می شد. اکنون به لطف حرکت مقرون به صرفه Powermatic 80 برای همه در دسترس است.

پیشنهاد مطالعه :انواع دستگاه وکیوم ماشین

Tissot Gentleman Powermatic 80 Silicium

در نوامبر سال گذشته، لکس Tissot Gentleman Powermatic 80 Silicium را به عنوان یک ساعت مجزا توصیف کرد. این مطمئناً در لیست پنج ساعت برتر تیسوت قرار دارد. این یک ساعت اکسسوری واقعی است زیرا به جای اینکه بر آن تسلط داشته باشد و به خود توجه کند، به لباس شما سبک می بخشد.

طراحی متواضعانه به Tissot Gentleman Powermatic 80 Silicium این امکان را می‌دهد تا به نوبه خود با هر محیط اجتماعی و لباسی متناسب باشد. آن را با یک کت و شلوار تیز برای جلسات اتاق هیئت مدیره به همان اندازه که با شلوار جین و تی شرت برای آبجو در آخر هفته است.

با این حال، ما شاهد زیبایی ظاهری Powermatic 80 هستیم. اگرچه یک تفاوت جزئی در اینجا وجود دارد، زیرا Tissot Gentleman Powermatic 80 Silicium دارای نسخه ارتقا یافته حرکت است. از فنر سیلیکونی برای افزایش طول عمر، افزایش دقت و مقاومت در برابر تداخل مغناطیسی آسانتر از فنر تعادل معمولی استفاده می کند.

پنج ساعت برتر تیسوت

Tissot Supersport Chrono

برای یک کرنوگراف الهام گرفته از مسابقه به عنوان یک نوع ساعت روزمره در میان پنج ساعت برتر تیسوت، چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد. ساعت کرنوگراف جایگزین مناسبی برای ساعت غواصی برای کسانی است که نمی خواهند به مقاومت بالا در برابر آب اهمیت دهند.

Tissot Supersport Chrono یک نمونه عالی از این نوع ساعت است که به خوبی و مقرون به صرفه ساخته شده است. Tissot Supersport Chrono با یک شمارنده ۳۰ دقیقه‌ای و یک شماره‌گیری فرعی ۱/۱۰ ثانیه‌ای، مسلماً عملکرد بیشتری نسبت به ساعت غواصی برای کسانی که در خشکی محکم زندگی می‌کنند ارائه می‌کند.

ساعت از جنس استیل ضد زنگ استحکام کمتری ندارد و حتی ۱۰۰ متر در برابر آب مقاومت دارد. تیسوت Supersport Chrono را در ۱۳ ترکیب رنگ مختلف ارائه می دهد، اما نسخه سیاه/زرد Tour de France مورد علاقه بسیاری از کاربران است.

با توجه به قیمت، Tissot Supersport Chrono یک پیشنهاد با ارزش عالی است و در دسترس بودن گسترده آن وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین آی پدهای اپل

Tissot Chemin des Tourelles Squelette Mechanical

در حالی که تمام ساعت‌های موجود در این لیست پنج ساعت برتر تیسوت از طراحی‌های نسبتاً معمولی برخوردار بوده‌اند، Tissot از خم کردن ماهیچه‌های خلاقانه خود ترسی ندارد Tissot Chemin des Tourelles Squelette Mechanical نمونه کاملی از این موضوع است.

همانطور که از نام آن پیداست، این یک ساعت اسکلت‌بندی شده است، اما آنقدر ارزشمند است که نمی تواند شخصیت خود را از دست بدهد. برخی از برندها برای ساعت هایشان طراحی های غیر اصل را اتخاذ می کنند، به طوری که شما چیزی از طراحی های فوق العاده  نمی بینید.

اما با Chemin des Tourelles Squelette Mechanical، تیسوت شکل اصلی حرکت را به شکلی محدودتر حفظ کرده است. حرکت نیمه اسکلت شده به خوبی با مخلوطی از پرلاژ و سطح دانه بندی شده در سمت صفحه تزئین شده است.

در میان پنج ساعت برتر تیسوت، این ساعت صفحه باز این امکان را برای دید بدون مانع و چرخش دنده های کوچک ثانیه ای در ساعت ۹ فراهم می کند. در حالی که Tissot Chemin des Tourelles Squelette Mechanical بسیار پرفروش است اما تیسوت همچنان به تولید این سبک از ساعت می پردازد. به نظر می رسد که این نسبتاً در بین جامعه محبوب بوده و شاید در سال های آینده شاهد بازگشتی قوی تر از این برند باشد.

پنج ساعت برتر تیسوت

خرید ساعت های تیسوت

می توانید برای خرید ساعت های تیسوت اصل، به سایت آمازون مراجعه کرده و مدل دلخواه خود را خریداری کنید. کارشناسان زاکولا در این خصوص شما را یاری می کنند.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]