تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,دی,۱۵

خرید هدفون TAGRY True Wireless Earbuds

نویسنده : تیم محتوا

خرید یک جفت هدفون جدید می تواند یک کار چالش برانگیز باشد. برای شروع، گزینه های زیادی در بازار وجود دارد. یک جستجوی سریع در اینترنت به معنای واقعی کلمه، هزاران مدل هدفون را نشان می دهد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. حتی اگر بخواهید به همه آنها نگاه کنید، زمان کافی نخواهید داشت. در عوض، باید گزینه های خود را محدود کنید. به دنبال چه نوع تناسبی هستید؟ محدوده قیمت شما چقدر است؟ آیا به باتری های با دوام بیشتر یا شارژ بی سیم نیاز دارید؟ این نوع سؤالات نوع هدفون مورد نظر شما را تعیین می کند. سپس، می توانید گزینه های خود را محدود کنید. در این جا به معرفی هدفون های بی سیم  TAGRY می پردازیم.

خرید هدفون TAGRY True Wireless Earbuds

TAGRY Earbuds

در اینجا قصد داریم هدفون با قیمت مناسب به سبک AirPod Pro را بررسی کنیم. هدفون های بی سیم TAGRY True Wireless  دارای صفحه نمایش باتری خارجی و همچنین میکروفون های حذف نویز هستند. این هدفون‌ های بلوتوث ۵.۱ با تأخیر کم در پنج اندازه مختلف ایرتیپ عرضه می‌شوند تا تناسب کاملی داشته باشند.

اگر ویژگی های هدفون های بی سیم  TAGRY نگاه دقیق تری بیندازیم، با بررسی عمر باتری، کیفیت صدا، قاب‌های شارژ و موارد دیگر می توانیم به مشخصات آن پی ببریم.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کیف های لپتاپ از آمازون

هدفون های بی سیم واقعی TAGRY

هدفون های بی سیم TAGRY True Wireless طراحی عمودی دارند، شبیه به  AirPod Pro هستند. بدنه ها عمدتاً به رنگ سیاه هستند و منحنی ظریفی در قسمت بالایی دارند. ، پشت گوشی ها خاکستری و نقره ای است که حاشیه های جذابی را ارائه می دهد.

این مناطق در پشت ایربادها به عنوان کنترل های لمسی نرم عمل می کنند، بنابراین می توانید با تلفن خود تعامل داشته باشید. می ‌توانید آهنگ‌ها را رد کنید، صدا را تنظیم کرده و به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید یا مکالمات خود را به پایان برسانید. همچنین می توانید دستیار صوتی تلفن خود را برای انجام عملکردهای پیچیده تر بیاورید.

هدفون های بی سیم  TAGRY شامل سه مجموعه ایرتیپ، در سه اندازه است. هنگامی که به درستی نصب شوند، تناسب امن و راحت و همچنین عایق صوتی خوبی را ارائه می دهند. آنها به خوبی روی گوش قرار می گیرند و شما نباید صدای زیادی از بیرون را بشنوید. البته، چیزی به نام چسبندگی بیش از حد وجود دارد، بنابراین استفاده از ایرتیپ کوچکتر نیز اشکالی ندارد. نکته این است که مجموعه ای را پیدا کنید که بهترین کار را برای شما دارد.

این هدفون ها دارای مقاومت IPX5 در برابر آب هستند، به این معنی که کمی بهتر از ضد عرق هستند. آنها می توانند جریان سبک آب را تحمل کنند، به این معنی که می توانید با خیال راحت آنها را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. آنها همچنین در باران یا در طول تمرین شدید خوب خواهند بود. فقط آنها را در آب غوطه ور نکنید.

خرید هدفون TAGRY True Wireless Earbuds

طراحی قاب هدفون  TAGRY

مانند اکثر هدفون های بی سیم، هدفون های بی سیم  TAGRY دارای یک جعبه شارژ هستند. این قاب از همان پلاستیک مشکی رنگ قطعات اصلی بدنه هدفون ساخته شده است. مانند ایربادها، طراحی عمودی دارد و هدفون ها از بالا به داخل قرار می گیرند. آنها در محفظه های قالب بندی شده قرار می گیرند و به صورت مغناطیسی در جای خود می مانند تا به خوبی شارژ شوند. درب آن فنری است و پس از اتمام کار گذاشتن ایربادها به راحتی بسته می شود.

در جلوی قاب یک صفحه نمایش دیجیتال وجود دارد که میزان شارژ فعلی باتری را به شما نشان می دهد. در بالای صفحه، درصد بازخوانی وجود دارد که میزان شارژ باتری ذخیره را نشان می دهد. در پایین، دو نوار مجزا وجود دارد که به ترتیب میزان شارژ هدفون چپ و راست را مشخص می نماید.

در هدفون های بی سیم  TAGRY برای صرفه جویی در مصرف برق، با بسته شدن درب، نمایشگر خاموش می شود. هنگامی که درب باز می شود، یا وقتی کیس به برق وصل می شود، دوباره روشن می شود. یک کابل USB نوع C برای شارژ گنجانده شده است.

اگر به طور کلی طراحی متفاوتی را ترجیح می دهید، نگاهی به هدفون های Tozo A1 بیندازید. آنها یک طراحی جمع و جور و داخل گوش دارند که وقتی آنها را می پوشید به سختی قابل مشاهده است.

پیشنهاد مطالعه :خرید لوازم بازی سگ

باتری و اتصال

هدفون های بی سیم  TAGRY با شارژ کامل حدود شش ساعت دوام خواهند آورد. به خاطر داشته باشید که این رتبه‌بندی تولیدکننده است و فرض می‌کند که جوانه‌ها در نیم حجم استفاده می‌شوند. اگر از آنها با صدای بلندتر استفاده می کنید، دوام چندانی نخواهند داشت.

با این حال، شش ساعت برای یک جفت هدفون بی‌سیم بسیار قابل قابل قبول است، به خصوص در این محدوده قیمت. کیس شارژ ظرفیت کافی برای چهار بار شارژ کامل را دارد. این ۲۴ ساعت اضافی است، برای مجموع ۳۰ ساعت باتری بدون اتصال به برق در دسترس است.

خرید هدفون TAGRY True Wireless Earbuds

هدفون های بی سیم واقعی TAGRY

در واقع، اصلاً لازم نیست وصل شوید. با استفاده از پد شارژ بی سیم Qi، می توانید باتری را در کمتر از ۹۰ دقیقه به طور کامل شارژ کنید. البته این بستگی به کیس شما و پد شارژ دقیق دارد، بنابراین مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد. با این حال، بسیاری از مردم شارژ بی سیم را برای راحتی آن ترجیح می دهند. اگر واقعاً به شارژ سریع نیاز دارید، در هدفون های بی سیم  TAGRY شارژ USB نوع C فقط ۶۰ دقیقه طول می کشد

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای کاپشن کودکانه

برای خرید این محصولات از آمازون، می توانید از خدمات ۲۰پیمنت بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود