تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,شهریور,۰۶

کاپشن های مردانه TACVASEN

نویسنده : تیم محتوا

کاپشن های مردانه TACVASEN ، رتبه قابل توجهی در آمازون دارد و طراحی آن، توجه خریداران را به خود جلب کرده است. یکی از مزیت های این کاپشن ها، کیفیت بالا و قیمت بسیار مقرون به صرفه آن است. این برند، محصولات خود را در چین تولید می کند، بنابراین با قیمت مناسبی به بازار عرضه می شود.

کاپشن های مردانه TACVASEN

انواع کاپشن های مردانه

این نوع از کاپشن های مردانه که برای فعالیت در فضای باز طراحی شده است را می توان برای انواع ورزش ها و فعالیت های فضای باز مانند پیاده روی، ماهیگیری، شکار یا کمپینگ پوشید. در این جا به چندین طرح از کاپشن های مردانه TACVASEN پرداخته ایم:

پیشنهاد مطالعه :خرید چاپگرهای سه بعدی 

کاپشن مردانه Softshell

طراحی کاملاً سبک است، بنابراین پوشیدن آن بسیار راحت خواهد بود. همچنین این کاپشن، ارگونومیک است، به این معنی که در هنگام بیرون رفتن و به خصوص اگر زیاد حرکت می کنید، مانعی را برای شما ایجاد نمی کند. دارای یقه کلاهدار است که با بند در جلو تنظیم می شود.

خود یقه کاملاً بلند است و دور صورت بسته می‌شود. ناحیه بسیار کوچکی در معرض دید قرار می‌گیرد که همیشه برای روزهای بسیار سرد یک امتیاز مثبت است. زیپ اصلی مخفی است و یک پوشش شتی برای محافظت در برابر باران با جلوگیری از عبور آن از داخل و داخل کت وجود دارد.

در این مدل از کاپشن های مردانه TACVASEN ، سرآستین‌ها با مچ های Velcro قابل تنظیم هستند، بنابراین می‌توانید آن‌ها را به همان اندازه که نیاز دارید آزاد یا محکم کنید. همچنین سجاف پایینی قابل تنظیم است که می‌توانید آن را سفت کنید تا کاپشن را کاملاً تنظیم کنید.

آستین ها کاملاً آزاد قرار گرفته که امکان حرکت زیاد و به خصوص لایه بندی را فراهم می کند. اگر قصد دارید این کاپشن را در هوای بسیار سرد بپوشید، بسیار مهم است، زیرا لایه بندی زیرین یک مرحله ضروری برای جلوگیری از هیپوترمی است.

کاپشن های مردانه TACVASEN

TACVASEN Military Softshell Tactical Mans Jacket

این یک کاپشن تاکتیکی نظامی است و وقتی به آن نگاه می‌کنید به وضوح قابل توجه است. نه تنها در رنگ‌های نظامی عرضه می‌شود، بلکه ویژگی‌های زیادی وجود دارد که آن را کاملاً کاربردی می‌کند. یکی از این ویژگی ها تعداد، سبک و محل قرارگیری جیب ها است. در قسمت بدنه این مدل از کاپشن های مردانه TACVASEN که دو جیب عمودی بزرگ در دو طرف پیدا خواهید کرد که می توانند برای وسایل کمی بزرگ مانند چراغ قوه استفاده شوند.

سپس جیب‌های کوچک‌تری روی هر دو آستین وجود دارد، از جمله یکی در کاف سمت چپ. در قسمت پشتی نیز دو جیب زیپی تعبیه شده است و طراحی کم ارتفاع سجاف نیز به چشم می خورد. ویژگی دیگر وجود وصله های Velcro در هر دو آستین است که می توانید وصله ها و لوگوهای نظامی خود را به راحتی وصل کنید.

بنابراین در مجموع، این یک کاپشن سبک غیررسمی نیست، بنابراین توصیه می‌کنیم آن را برای فعالیت‌های تاکتیکی در فضای باز و ورزش بپوشید تا به عنوان یک گزینه روزانه در نظر بگیرید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی ساعت های برند سیکو

این کاپشن، بیشتر از پلی استر ساخته شده است که ۹۵.۵ درصد از پوسته آن را تشکیل می دهد و ۴.۵ درصد دیگر را اسپندکس تشکیل می دهد، همانطور که در کت های نرم معمولی است. اسپندکس برای راحتی در حین جابجایی اضافه می شود، زیرا باعث می گردد کت الاستیک تر شود و جابجایی آن آسان تر باشد که این یکی از کیفیت های ضروری کاپشن های مردانه TACVASEN است.

آستر داخلی البته از جنس پلی استر است که بسیار عایق و راحت است و همچنین قابلیت تنفس دارد. به طور کلی در برابر آب و هوا بسیار مقاوم نیستند، مگر اینکه با پوسته های ضد آب مانند DryVent، Gore-Tex، eVent و غیره عرضه شوند.

سازنده ادعا می کند که این کاپشن ها در واقع هم ضد آب و هم ضد باد هستند. در مورد قابلیت تنفس، این در واقع یک ژاکت تنفسی است، به خصوص که دارای دریچه هایی در هر دو طرف است. هفت رنگ برای این طرح موجود است و رنگ های آن، نظامی مانند هستند و همین موضوع باعث می شود این کاپشن ها برای فعالیت هایی مانند پینت بال یا شکار بسیار مناسب باشد.

کاپشن های مردانه TACVASEN

TACVASEN Military Softshell Tactical Mans Jacket sand

در این مدل از کاپشن های مردانهTACVASEN  ، چیزی که برخی از منتقدان آنلاین را به خصوص با توجه به قیمت شگفت زده کرد، پارچه بادوام آن است. از آنجایی که این یک کاپشن تاکتیکی است، اکثر افراد آن‌ها را برای پوشیدن در فضای باز خریدند، ضمن آنکه دوام و ماندگاری نیز مورد توجه است.

کاپشن Military Tactical TACVASEN از بهترین کاپشن های مردانه نرم و بسیار مقرون به صرفه است که در آب و هوای مختلف عملکرد خوبی دارد، اما برای شرایط خشک مناسب تر است. اگر به دنبال یک کاپشن فصلی هستید، که بدتان در آن راحت بوده و پوششی خشن نداشته باشد. این طرح از کاپشن های برند TACVASEN   مناسب شماست.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کرم نرم کننده مارک

می توانید برای خرید این کاپشن های مردانه TACVASEN از سایت های معتبری همچون آمازون، از طریق زاکولا اقدام کنید. در اینجا به سادگی خواهید توانست سفارش کالای خود را با کمک کارشناسان زاکولا نهایی کرده و پرداخت ارزی آن را انجام دهید.

ضمن آنکه نباید نگران تحویل آن در ایران باشید، زاکولا با امکانات و تجربه ای که در اختیار دارد، این شرایط را برای شما فراهم کرده و سفارش شما را در ایران تحویل خواهد داد. شاید اکنون بهترین زمان برای خرید این کالا باشد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود