نکات کاربردی برای فروش موفق در eBay

ای بی
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

۱.۶ میلیارد لیست در eBay، نمی توان انکار کرد که فروشندگان رقابت زیادی برای جلب توجه ۱۸۲ میلیون خریدار فعال eBay دارند. باید توجه داشته باشید که فروش در eBay چند وجهی است شما وظیفه دارید فهرست‌هایی را در مقابل خریداران بالقوه ارائه کنید، موجودی را برای فروش تکمیل کرده و بازخورد مثبت را به دست آورید.  برخی از فروشندگان در آن به طرز باورنکردنی موفق هستند. در اینجا چند نکته مهم برای فروش موفق در ایبی آورده ایم.

موفقیت فروشندگان

برخی فروشندگان سال‌ها تجربه خرده‌فروشی آنلاین و فروش بی‌شماری در eBay دارند، بنابراین طبیعتاً توصیه‌های زیادی برای به اشتراک گذاشتن دارند. در اینجا چند نکته برای فروش eBay وجود دارد که به شما کمک می کند فروش eBay و سود خود را افزایش دهید.

فروش موفق در ایبی

قیمت را با لیست های تکمیل شده eBay مقایسه کنید.

مقایسه قیمت‌ها با فهرست‌های تکمیل‌شده به شما کمک می‌کند تا قیمت‌هایی را که مخاطبان هدف شما مایل به پرداخت هستند، درک کنید. قیمت یکی از مهمترین عواملی است که خریداران در eBay در نظر می گیرند. تعیین قیمت نه تنها بر تمایل خریداران برای پرداخت تأثیر می گذارد، بلکه بر میزان قابل مشاهده بودن کالا در نتایج جستجوی eBay نیز تأثیر می گذارد.

برای فروش موفق در ایبی هنگامی که یک کالای جدید را لیست می کنید و نمی دانید که چگونه یک محصول خاص را قیمت گذاری کنید، ابتدا به لیست های تکمیل شده برای کالایی که می فروشید نگاهی بیندازید. فهرست تکمیل شده، فهرستی است که فروخته شده است.

اطلاعات ارزشمند زیادی در فهرست‌های تکمیل‌شده وجود دارد، مانند اینکه خریدار چقدر می‌پردازد یا اینکه از خرید نقدی استفاده می کند یا روش فروش به سبک حراج را می پسندد. وقتی نمی‌توانید چیزی را به سرعت بفروشم، اغلب به موارد مشابهی در eBay که اخیراً فروخته شده‌اند نگاه کنید.

متوسط قیمت اقلامی که در این جستجوی خاص مطرح می‌شوند به شما می‌گوید که آیا باید قیمت‌هایتان را بر اساس رفتاری که دیگران در حال حاضر با آن محصولات انجام می‌دهند، تغییر دهید؟

پیشنهاد مطالعه :تولید کنندگان برتر شلوار جین ترکیه

نحوه یافتن لیست های تکمیل شده

برای فروش موفق در ایبی، در راستای اینکه ببینید یک کالای خاص به چه قیمتی فروخته شده است، ابتدا از نوار جستجو در بالای هر صفحه eBay برای جستجوی محصول مورد علاقه خود استفاده کنید. سپس پانل سمت چپ صفحه نتایج جستجو را به پایین اسکرول کنید تا به آن برسید.

بخش تنظیمات را در بخش «فقط نمایش»، روی کادر «اقلام تکمیل‌شده» کلیک کنید. لیست هایی که با قیمت سبز مشخص شده اند، برای اقلامی هستند که خریداری شده اند. در حالی که لیست هایی با قیمت قرمز اقلامی هستند که فروخته نشده اند.

به قیمت‌های اقلام تکمیل‌شده نگاهی بیندازید و در نظر بگیرید که چگونه قیمت‌گذاری می‌تواند بر موفقیت‌آمیز بودن یا نبودن فروش تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، آیا لیست های فروش نرفته قیمت بسیار بالاتری داشتند یا عامل دیگری مانند هزینه های حمل و نقل گران می تواند در جلوگیری از فروش نقش داشته باشد؟

اگر به دنبال فروش موفق در ایبی هستید، برای قیمت گذاری، فقط به یک فهرست نگاه نکنید. برای به دست آوردن بهترین بینش، بین چندین لیست از یک کالا مقایسه کنید.

فروش موفق در ایبی

بهینه سازی توضیحات محصول برای سئو

برای آنکه اطمینان یابید توضیحات محصول شما برای جستجو بهینه شده است، نحوه یافتن لیست توسط خریداران را مشاهده کنید. شاید وقت آن است که توضیحات کالا را بهینه کنید. به عنوان مثال، اگر یک جفت کفش ورزشی که شامل مدل، سال، سایز و رنگ است می‌فروشید، توضیحات خود را با مهمترین کلیدواژه‌ها به روزرسانی کنید

اما فراموش نکنید که اصطلاحات عمومی مانند کفش‌های کتانی و کفش‌های کتانی طراح را درج کنید. این به شما کمک می کند که مخاطبان خود را فراتر از کسانی که به دنبال برند خاصی هستند گسترش دهید. همچنین، برای فروش موفق در ایبی حتماً اطلاعاتی مانند ابعاد یا وضعیت مورد را درج کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین اتو مو

عکس های با کیفیت بگیرید

عکس ها چیزی است که خریداران را جذب می کند. تصاویر با کیفیت خوب در نسلی که مردم به تصاویر در همه چیز از اینستاگرام گرفته تا فیس بوک وابسته هستند، بسیار مهم است. به یاد داشته باشید، کیفیت اهمیت دارد، نه کمیت بارگذاری ۱۰ عکس نامناسب با کیفیت پایین. در عوض، سه عکس با کیفیت بالا را انتخاب کنید.

برای گرفتن عکس‌هایی که خریداران را به خود جذب می‌کنند، نیازی به دوربین یا استودیو رده بالا ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید یک گوشی هوشمند است. در اینجا چند راه دیگر برای اطمینان از گرفتن بهترین تصاویر ممکن وجود دارد.

فروش موفق در ایبی

نکاتی برای گرفتن عکس محصول eBay

برای فروش موفق در ایبی از تصاویر استوک استفاده نکنید این باعث می‌شود که شما برای خریداران بالقوه غیرقابل اعتماد جلوه کنید. از عکاسی محصول اصلی استفاده کنید و از محصول خاصی که برای فروش دارید عکس بگیرید. استفاده از عکاسی اصلی به شما آزادی خلاقیت بیشتری برای دیکته کردن تصویر برندتان می‌دهد.

از محصول خود در مقابل پس زمینه خنثی عکس تهیه کنید. عکاسی از یک محصول در یک پس‌زمینه شلوغ می‌تواند حواس مخاطب را پرت کند، بنابراین چیز ساده‌ای را در محیطی با نور مناسب انتخاب کنید. لباس‌ها را روی دیوار سفید آویزان کنید تا از آن عکس بگیرید، یا یک ملحفه با رنگ خنثی روی یک میز بپوشانید تا پس‌زمینه ساده خود را ایجاد نمایید. این همچنین در صورت وجود روتوش یا ویرایش، کار را آسان تر می کند.

استفاده از عکس‌های «سبک اینستاگرام» را در نظر بگیرید. علاوه بر اینکه آیتم خود را در پس‌زمینه خنثی قرار می‌دهید، ممکن است بخواهید عکس‌هایی به سبک اینستاگرام نیز قرار دهید. این‌ها بیشتر شبیه عکس‌های سبک زندگی هستند که خارج از استودیو گرفته شده‌اند و اغلب محصول در حال استفاده را نشان می‌دهند. این عنصر شخصی سازی را به لیست های شما اضافه می کند و خریداران را جذب می کند.

پیشنهاد مطالعه :فروش در آمازون امارات

فروش در ایبی

اگر محصولاتی دارید که می خواهید در ایبی به فروش برسانید، بهتر است نکات فوق را برای فروش موفق در ایبی در نظر بگیرید تا بتوانید جایگاه خود را در این سایت و مخاطبان خود اثبات کنید. ایبی به عنوان یکی از بزرگترین سایت های خرده فروشی جهانی شناخته می شود که در بسیاری از کشورها حضور فیزیکی دارد. در عین حال با تعداد مخاطبان بسیار زیاد ایبی، فروش در این فروشگاه آنلاین می تواند موفقیت های زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]