معرفی برند ورزشی Kelme

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

New Millennium Sports، S.L.، با نام برند ورزشی  Kelme ، یک شرکت پوشاک ورزشی اسپانیایی است که پوشاک و کفش تولید می کند. این شرکت در سال ۱۹۶۳ توسط دیگو و خوزه کویلز تأسیس شد و محصولات آن برای بازارهای فوتبال، فوتسال، بسکتبال، دویدن و تنیس تولید می شود.

درباره برندKELME 

برندKELME  شرکتی است که به تولید و توزیع لباس‌های ورزشی، کفش و تجهیزات، برای بخش‌های ورزش و مد، با تأکید ویژه بر ورزش‌های تیمی، به‌ویژه فوتبال و فوتسال داخل سالن، به‌علاوه تمرکز بر روند مد اختصاص دارد. مقر اصلی این شرکت در الچه (آلیکانته، اسپانیا) قرار دارد و نیروهای فروش آن به سراسر جهان می رسد.

این شرکت در سال ۱۹۷۷ تأسیس شد و دوره طولانی آن شامل بسیاری از موفقیت‌ها و رویدادهای برتر می‌شود، مانند حمایت مالی کل تیم المپیک اسپانیا در بازی‌های المپیک ۹۲ بارسلونا، یا حمایت مالی رئال مادرید C. F. از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ موقعیت عالی در میان دیگر برندهای ورزشی یافت.

همچنین حمایت مالی از تیم دوچرخه سواری KELME، یکی از بهترین تیم های دوچرخه سواری اسپانیا در تاریخ را بر عهده گرفت. علاوه بر این، توسعه مهم برند ورزشی KELME در دنیای مد و روند، ابتدا به دلیل معرفی طرح های قوی و نوآورانه و کیفیت ساخت محصولات صورت گرفته است. دوم، به لطف هم افزایی های سنگین ایجاد شده با ورزش از نظر تصویر و فناوری و تلاش در اقدامات ارتباطی، تبلیغات و سرمایه گذاری روابط عمومی به سرعت رشد نمود.

برند ورزشی Kelme

مجموعه جدید KELME سبک برای ۵ دسته

مجموعه فوتسال جدیدی از Kelme به فروشگاه های بزرگی همچون آمازون رسیده است و با ویژگی های هر بازیکن در زمین فوتسال سازگار می شود. می توانید این محصولات را در بلک فرایدی با قیمت کمتری همراه با تخفیف های هیجان انگیز تهیه کنید.

در این فصل، این برند در شرف ستاره شدن است. جایی که همه برندها در حال ارائه مجموعه های جدید خود هستند. برند ورزشیKELME  یک مدل خاص برای برآوردن نیازهای هر سبک ورزشی با عملکرد خاص ایجاد کرده است. آنها را با توجه به ویژگی هایشان نامگذاری کرده اند که شامل مدل  Feline چابکی، Subito  سرعت،  Hook  گرفتن، Intenste قدرت و Sense مهارت می شود. به علاوه، ستاره های این برند یک مدل انحصاری با شناسه خود خواهند داشت.

پیشنهاد مطالعه :خرید اجناس تخفیف دار در بلک فرایدی ۲۰۲۲

دسته بندیFELINE OXO  چابکی

این مدل، برای بازیکنانی با چابکی بالا ایجاد شده است که همچنین خواهان راحتی و تماس کامل با توپ هستند. این مدل ترکیبی از مصنوعی و نساجی و تناسب عالی را فراهم می کند، به علاوه سبک تر و با تهویه عالی است و تماس بسیار خوبی با توپ ارائه می دهد. به علاوه، با یک تقویت مصنوعی در کلاهک پا ارائه می شود.

طراحی جدید برند ورزشیKELME  ، برای زیره با سه خط انعطاف پذیر در قسمت جلویی، نقطه محوری و الگوی طراحی جدید که کشش خوبی را در هر نوع حرکتی ارائه می دهد. کامپوند لاستیکی که در برابر سایش بسیار مقاوم است. زیره میانی دارای مواد Phylon است و ما همچنین دارای یک کفی EVA هستیم که باعث می‌شود در برابر ضربه بالش بهتری داشته باشد.

SUBITO SPIRIT  سرعت

کفش فوتسال سبک و دوام، ایده آل برای بازیکنان چابک و سریع است. کل رویه با یک ماده مصنوعی ساخته شده است که با تقویتی در ناحیه جعبه پنجه در برابر سایش همراه است. این یک ماده بالشتکی است که راحتی را ارائه می دهد. زیره میانی با طراحی مشابه Kelme Feline با Rubber Compound Ultragrip عرضه می شوند.

برند ورزشی Kelme

Hook  گرفتن

این کفش فوتسال برند ورزشیKELME  ، برای داشتن چسبندگی و دوام خوب ساخته شده است که برای دروازه بان ها عالی است. دارای فناوری میشلن است که همچنین برای یکی از موفق ترین مدل ها، Star 360º EVO  توسعه یافته است. رویه دارای یک ماده مصنوعی با تقویت در کلاهک پا است، بنابراین دوام بیشتری دارد. شکل پاشنه باعث ایجاد حس قفل شدن بهتر می شود.

زیره از فناوری میشلن استفاده می کند که کنترل توپ و چسبندگی عالی را ارائه می دهد تا بتوانید در بالاترین سطح کار کنید. دارای طراحی دوگانه، الگوی آج ستاره ای است که کشش کاملی را ایجاد می کند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای سویشرت

FORTE  قدرت

این کفش برند ورزشیKELME  برای بازیکنانی ساخته می شود که به دنبال کفشی بادوام و مقاوم هستند، ایده آل برای بازیکنان قدرتمند می باشد. رویه با مواد سنتتیکس ساخته شده است که بسیار مقاوم است. یک یقه بالشتکی داشته و فضای داخلی کفش آن را بسیار راحت می کند. به علاوه، همچنین دارای یک تقویت در پاشنه برای افزایش ثبات است. تقویت دوگانه در کلاهک پا دارد.

می توانید برای خرید محصولات این برند معتبر جهانی از فروشگاه هایی همچون آمازون، ایبی و یا علی اکسپرس اقدام کنید و برای پرداخت ارزی آن و نهایی کردن صورت حساب خود، از خدمات زاکولا بهره بگیرید. هنگامی که کالایی را سفارش می دهید، باید تمامی موارد از جمله مشخصات، سایز و نظرات کاربران را مطالعه کنید.

اگر در این خصوص تجربه ای ندارید، از کارشناسان زاکولا بخواهید تا خرید شما را انجام داده و کالای سفارشی شما را در ایران تحویل دهند. در نظر داشته باشید که با توجه به دوره بلک فرایدی در بسیاری از فروشگاه های آنلاین، این امکان وجود دارد که از برندهای معتبر جهانی خرید کرده و تخفیف های هیجان انگیزی را دریافت نمایید.

 

برند ورزشی Kelme

 

زیره به عنوان نسخه قبلی این مدل KELME با دو نقطه محوری طراحی شده است. خطوط انعطاف پذیر K-lite در تمام آن چرخش ها و برش ها کمک خواهد کرد. سیستم کنترل فرسایش با چگالی های لاستیکی مختلف برای پشتیبانی کامل ارائه می شود.

 

SENSE GRIP – مهارت ها

 

 

 

ویژگی های اصلی این مدل وزن سبک و تهویه است.

 

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند آرایشی نیکس Nyx

 

ترکیب مواد مصنوعی و پارچه تناسب بسیار خوبی را ایجاد می کند، به علاوه بسیار سبک و قابل تنفس است. همچنین یک تماس عالی با توپ را ارائه می دهد.

 

 

 

طراحی و زیره میانی مشابه Feline و Subito است که با آن بالشتک و کشش عالی به دست می آید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]