تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,فروردین,۲۴

خرید بهترین اتوسکوپ دیجیتال هوشمند

نویسنده : تیم محتوا

انتخاب اتوسکوپ دیجیتال هوشمند مناسب برای اندروید می تواند دردسرساز باشد. راهنمای زیر به شما کمک می کند اتوسکوپ دیجیتال اندروید را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. شما می توانید برای خرید این تجهیزات از آمازون، راهنمایی های لازم را از کارشناسان زاکولا دریافت کنید.

بررسی اتوسکوپ دیجیتال برای اندروید

اتوسکوپ دیجیتال تسلونگ

امکانات :

سازگار با آیفون اندروید: این اتوسکوپ با تمامی دستگاه های موبایل iOS و اندروید سازگار است.

فیلم با کیفیت بالا: این دوربین گوش پاک کن می تواند فیلم زنده و همچنین عکس هایی با وضوح ۱۲۸۰x720p بگیرد. سینک های حرارتی و کنترل دما از گرم شدن بیش از حد دوربین اتوسکوپ دیجیتال هوشمند برای لمس جلوگیری می کند.

تمیز کردن آسان موم گوش: ابزار برداشتن موم گوش کامل با ۴ اندازه گوش گیر سیلیکونی برای کمک به برداشتن راحت جرم گوش بدون خراشیدن. ۳ اسپکولوم برای جلوگیری از قرار دادن بیش از حد و جلوگیری از آسیب دیدگی هنگام نگاه کردن به گوش گنجانده شده است.

محتویان جعبه: اتوسکوپ دیجیتالی، آداپتور USB همه در یک.  USB-A، USB-C، Micro-USB)، ۳ اسپکولوم (محافظ)، ۴ گوشواره، کیف قابل حمل.

اتوسکوپ دیجیتال هوشمند

نحوه استفاده از اتوسکوپ دیجیتال هوشمند

به سادگی برنامه را در اتوسکوپ دیجیتال هوشمند نصب کنید و دوربین گوش را از طریق کابل USB به دستگاه تلفن همراه خود وصل کنید. سپس دکمه پاور را برای چند ثانیه نگه دارید. پس از روشن شدن، می توانید بلافاصله شروع به گرفتن تصاویر و ویدیو با کیفیت HD کنید.

۶ چراغ LED با ۳ سطح روشنایی قابل تنظیم هستند و به دوربین دید کاملی از گوش داخلی شما می دهند. نوک دوربین گوش نازک دارای ضخامت ۴.۳ میلی متری بوده و برای بزرگسالان، کودکان و حتی حیوانات خانگی ایمن است.

۳ اسپکولوم موجود برای جلوگیری از قرار دادن بیش از حد که ممکن است باعث آسیب به گوش شود استفاده می شود. لطفاً پس از هر بار استفاده از اتوسکوپ دیجیتال هوشمند، این اسپکولوم ها را با الکل یا در دمای ۲۱۲ درجه سانتیگراد به مدت ۵ دقیقه ضد عفونی کنید.

این دستگاه فاصله کانونی ۱ اینچی (۲.۵ سانتی متری) دارد. به این معنی که واضح ترین تصویر را از نقطه دوربین تا گوش داخلی خود دریافت خواهید کرد! لطفاً مطمئن شوید که فاصله صحیح بین پروب و گوش خود را برای جلوگیری از تار شدن تصاویر تنظیم کرده اید. این همچنین از آسیب دیدگی جلوگیری می کند، زیرا پروب را از پرده گوش ظریف دور نگه می دارد.

پیشنهاد مطالعه :انواع ماساژور بی سیم پا

دوربین گوش بی سیم اتوسکوپی با نمای دوگانه

امکانات :

دوربین ۳.۹ میلی ‌متری فوق ‌العاده نازک در این  اتوسکوپ دیجیتال هوشمند تعبیه شده است. آیا نمی‌ دانید چرا گوش‌تان خارش داشته یا تحریک شده است؟ این اتوسکوپ بصری ابزار عالی برای بازرسی گوش شما است. این وضوح بالا و حساس به حرکت است. شما می توانید به وضوح همه چیز را با جزئیات ببینید.

نمای داخلی بهتر و محافظت ایمنی

طراحی زاویه ۷۰ درجه با ساختار گوش انسان سازگاری بهتری دارد، دید زاویه بازتری ایجاد می کند و به کاربران کمک می کند تا داخل گوش را واضح تر ببینند. با استفاده از اسپکولا و چراغ‌های LED، کاربران می‌توانند با اطمینان و ایمنی کامل گوش خود را بررسی کنند.

۲ حالت مشاهده و انتخاب هوشمند کنار گوش

حالت تمام صفحه و حالت تقسیم صفحه وجود دارد. در حالت تمام صفحه، می توانید تصاویر را در زمان واقعی مشاهده کنید. در حالت تقسیم صفحه، مقایسه واضح و مستقیمی بین تصویر قبلی در مقابل نمای زمان واقعی خواهید داشت.

اتوسکوپ دیجیتال هوشمند

محافظت بی سیم و گرمای بیش از حد

وای فای را در داخل دوربین گوش اتوسکوپ دیجیتال هوشمند ساخته شده تا طراحی کاملی ایجاد شود. حفاظت از گرمای بیش از حد ما حداکثر راحتی را برای کاربران به ارمغان می آورد.

در زمان و پول خود صرفه جویی کنید

می توانید به راحتی تصاویر و ویدیوها را ضبط کنید و برای مشاوره سریع و حرفه ای به پزشک خود بفرستید. همچنین می توانید از این دوربین برای بازرسی گوش، بینی، پوست، مو، حفره دهان یا حیوانات خانگی خود استفاده کنید.

سازگار با iPhone و Android 

Android  WiFi به خوبی با  Apple iOS، تلفن Android یا تبلت کار می کند. برنامه رایگان «آندوسکوپی هوشمند» را از اپ استور ios یا فروشگاه Google Play دانلود کنید.

دوربین Otoscope USB Anykit

امکانات :

آیا در مورد سلامت گوش خود دچار تردید هستید آیا جرم گوش اضافی وجود دارد؟ اتوسکوپ Anykit به شما کمک می کند گوش خود را بررسی و پیگیری کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید عینک مسدود کننده نور آبی

طراحی شده برای iPhone، iPad  و Android

این اتوسکوپ دیجیتال هوشمند USB  با گوشی/تبلت اندروید و آیفون/آیپد سازگار است.

اتصال قوی تر و پایدارتر

اتوسکوپ اتصال USB راه حل بهتری نسبت به گوشواره اتصال وای فای است، دیگر وقت و تلاش خود را در انتظار اتصال وای فای تلف نمی کند، بدون نگرانی در مورد قطع وای فای می توانید از آن استفاده کنید.

نور بهتر برای تصاویر بهتر

۶ چراغ LED قابل تنظیم برای تصاویر بهتر و واقعی تر.

استفاده آسان

برنامه «USEE» را برای اتوسکوپ دیجیتال هوشمند دانلود و نصب کنید و دوربین گوش را با کابل USB اصلی گوشی به دستگاه خود وصل نمایید. اتوسکوپ را روشن کرده، برنامه را اجرا کنید، سپس می توانید تصویر را در قسمت پیش نمایش مشاهده کنید.

اتوسکوپ دیجیتال هوشمند

گرفتن تصویر و ضبط ویدیو

این دستگاه با عملکرد DVR در APP به شما امکان می دهد ویدیو را روی دستگاه خود ضبط کنید، تصویر و فیلم وضعیت گوش داخلی را برای مشاوره حرفه ای سریع و آسان برای پزشک خود ارسال کنید.

راحت و ایمن

ابزار حذف موم گوش سیلیکونی نرم بهبود یافته از گوش شما محافظت می کند.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کیف های مسافرتی

بهترین محدوده کانونی

فاصله کانونی این دوربین اتوسکوپی بین ۲ تا ۳ سانتی متر (۱ اینچ) ثابت است، بنابراین اگر نمی توانید تصویر را به وضوح ببینید، لطفاً فاصله بین لنز دوربین و گوش خود را تنظیم کنید تا فوکوس شود. برای خرید اتوسکوپ دیجیتال هوشمند از آمازون، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود