تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آبان,۱۱

کفش های مردانه اسکچرز

نویسنده : تیم محتوا

اگر زیاد پیاده روی می کنید، احتمالاً با کفش های مردانه اسکچرز آشنا هستید. آنها بسیار راحت و شیک هستند. ضریب راحتی آنقدر زیاد است که آنها را «مانند پوشیدن دمپایی»، با تناسب «عالی» و راحتی «مناسب» توصیف می کنند. می توانید برای خرید این کفش های فوق العاده از برند Skechers ، از طریق زاکولا اقدام کرده و از سایت های معتبری همچون آمازون، آنها را تهیه کنید.

 Skechers  چیست؟

Skechers  یک برند کفش مستقر در ساحل منهتن، کالیفرنیا است. این برند که اکنون بیشتر به خاطر کفش ‌های ورزشی و غیررسمی، راحت و شیک خود شناخته می ‌شود، این برند در ابتدا چکمه‌ های کاربردی و کفش‌ های اسکیت تولید کرد. این برند که در سال ۱۹۹۲ راه اندازی شد با تأیید افراد مشهور و تبلیغات موثر، به سرعت به محبوبیت رسید.  این کفش ‌های سبک و عملکردی، از جمله طیف Skechers Memory Foam را ایجاد می‌کند.

کفش های مردانه اسکچرز

مزیت کفش اسکچرز

کفی مموری فوم در کفش های مردانه اسکچرز باعث ایجاد بالشتک برای پا می شود. آنها همچنین قابلیت تنفس و انعطاف پذیری دارند. تنها اخطار؟ Skechers به ​​طور خاص برای مشکلات پا طراحی نشده اند. بنابراین، اگر از مشکل خاصی در پا رنج می برید، بهتر است قبل از انتخاب کفش مناسب، مشاوره مناسب را دریافت کنید.

اسکچرها از چه ساخته شده اند؟

کفش های Skechers به ​​خاطر فناوری مموری فوم معروف هستند. فوم حافظه که در ابتدا توسط ناسا ساخته شد، ماده ای است که به فشار و دما حساس است. این امکان را در کفش های این برند ایجاد می کند که به شکل قالب درآمده و راحتی مناسبی را فراهم کند. این برند، لایه ای از مموری فوم را به زیره کفش خود وارد کرده است که باعث ایجاد بالشتک اضافی می شود و آنها را فوق العاده راحت می کند.

آنها در واقع در کارخانه های مختلف، عمدتاً در چین و ویتنام، تولید می شوند. کفش های مردانه اسکچرز روابط طولانی مدت با این کارخانه ها دارد که تداوم و قابلیت اطمینان را فراهم می کند. تیم تولید Skechers بر فرآیند تولید نظارت نموده و همچنین کنترل کیفیت را برای حفظ استانداردهای بالای محصول خود انجام می دهد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برند چکمه های زمستانی

تاریخچه کفش Skechers

Skechers  که در سال ۱۹۹۲ تأسیس شد، در ابتدا قصد داشت کفش های دکتر مارتنز را توزیع کند. بنیانگذار، رابرت گرینبرگ، که همچنین پشت برند LA Gear بود، به زودی مسیر خود را تغییر داد و شروع به طراحی و تولید محصولات خود با نام تجاری کرد. در ابتدا، چکمه های با کیفیت بالا و کفش های اسکیت در سفارش قرار گرفت.

کفش های مردانه اسکچرز

کیفیت کفش اسکچرز

به سادگی می توانید یک جفت کفش Skechers با کیفیت و عالی را از میان گزینه های متنوع انتخاب کنید. فیت کلاسیک این برند، دارای عرض متوسط ​​است که عرض B برای زنان و عرض D برای مردان است. این برای تناسب با پای متوسط ​​ساخته شده است. عرض “B” یا “D” با بلندتر شدن پا کمی گسترده تر می شود که با اندازه معمولی پا مطابقت دارد. با این حال، این برند درک می کند که هر پا متفاوت است، بنابراین آنها گزینه های مناسبی را نیز ارائه می دهند.

تناسب آرام کفش های مردانه اسکچرز همان عرض را در پاشنه کفش کلاسیک خود ایجاد می کند، اما فضای بیشتری در اطراف انگشتان پا دارد که معادل عرض «E» برای مردان و عرض «C» برای زنان است. اگر این کافی نیست، می توانید یک تناسب پهن را انتخاب کنید که تناسب شل تری را در اطراف کل پا ایجاد می کند. برای آقایان، گزینه مناسب بسیار گسترده ای نیز وجود دارد که حداکثر فضا را برای راحتی بیشتر فراهم می کند.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین دریل های شارژی

اگر نیم دانید چه اندازه Skechers بخرید، بهتر است اندازه معمول خود را انتخاب کنید. با این حال، به دلیل تناسب راحت آنها، برخی افراد متوجه می شوند که آنها کمی جادارتر از آن چیزی هستند که شما انتظار دارید. بهترین راه حل این است که کفش انتخابی خود را امتحان کنید و تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما مناسب است.

اگر یک جفت Skechers دارید که کمی بیش از حد تنگ هستند، ممکن است تعجب کنید که آیا می توانید آنها را بزرگ تر کنید. آنها را با یک جفت جوراب ضخیم بپوشید و کفش های مردانه اسکچرز به تدریج به شل شدن آنها کمک می کند.

کفش های مردانه اسکچرز

تمیز کردن کفش  Skechers

هنگامی که عاشق جفت Skechers مورد علاقه خود شدید، می خواهید آنها را بارها و بارها بپوشید. بهترین راه برای افزایش عمر آنها مراقبت از آنها و تمیز نگه داشتن آنهاست.  برای اینکه Skechers خود را در بهترین حالت نگه دارید، بهتر است رویه را با یک ژل پاک کننده یا مواد شوینده ملایم و یک پارچه نرم تمیز کنید.

این باید هرگونه لکه سطحی را از بین ببرد. غوطه ور کردن کامل کفش در آب یا قرار دادن آن در ماشین لباسشویی می تواند بر روی جنس و دوخت آن تأثیر بگذارد، بنابراین بهتر است این کفش را به عنوان آخرین راه حل نگه دارید. اگر اسکچرهای شما از چرم ساخته نشده‌اند، معمولاً می‌توان آن‌ها را در یک چرخه ملایم با ماشین شستشو داد. یک پروت اعمال کنید.

قبل از شستشو کفش های مردانه اسکچرز ، از اسپری محافظ استفاده کنید تا از لکه های آب محافظت کنید. پس از شستشو، اجازه دهید Skechers خود در هوا خشک شود. اگر کفش های شما دارای کفی Skechers Memory Foam™ هستند، باید به مدت ۱۰ تا ۱۲ ساعت خشک شوند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی هدفون های Pioneer DJ

آیا Skechers ضد آب هستند؟

اسکچرها ضد آب نیستند، اما می‌توانید قبل از پوشیدن آن‌ها، با استفاده از اسپری ضد آب، مقداری ضدآب اضافه کنید. آنها کفش ‌های راحت، انعطاف‌پذیر، شیک و حمایت‌کننده هستند، اگر تصمیم دارید از میان کفش های برند Skechers انتخاب کنید، می توانید از کارشناسان زاکولا یاری بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود