ورود بدون رمز به حساب در آمازون

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

آمازون دسترسی به حساب خود را با ورود بدون رمز عبور آسان تر و ایمن تر می کند. Passkeys  یک راه آسان و امن تر برای ورود به حساب آمازون شما ارائه می دهد. آمازون پشتیبانی از کلید عبور را در مرورگرها و برنامه‌های خرید تلفن همراه ارائه می‌کند و به مشتریان راهی آسان‌تر و امن‌تر برای ورود به حساب‌های آمازون خود ارائه می‌دهد.

مشتریان اکنون می توانند کلیدهای عبور را در تنظیمات آمازون خود تنظیم کنند و به آنها امکان می دهد به راحتی از همان چهره، اثر انگشت یا پین مورد استفاده برای باز کردن قفل دستگاه خود استفاده کنند. پشتیبانی Passkey امروز برای همه مشتریان آمازون که از مرورگرها استفاده می کنند در دسترس است و به تدریج در برنامه خرید آمازون iOS با پشتیبانی به زودی در برنامه خرید آمازون Android نیز عرضه می شود.

رمز عبور چیست؟

Passkeys یک راه آسان برای ورود به برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها است که جایگزینی امن و راحت برای گذرواژه‌ها ارائه می‌کند. برخلاف گذرواژه‌ها، نمی‌توان آنها را یادداشت یا حدس زد و به جلوگیری از اشتراک‌گذاری تصادفی رمز عبور با یک بازیگر بد کمک می‌کند. هنگامی که مشتری از یک رمز عبور در دستگاه خود استفاده می کند، ثابت می کند که دستگاه خود را دارد و می تواند قفل آن را باز کند.

مشتریان دیگر نیازی به نگرانی در مورد به خاطر سپردن رمزهای عبور منحصر به فرد یا استفاده از شناسه های آسان برای حدس زدن، مانند نام یا تولد ندارند. درعوض، مشتری می‌تواند از کلیدهای عبور برای ورود به برنامه‌ها و سایت‌ها به همان روشی که قفل دستگاه خود را باز می‌کند استفاده کند.

با اثر انگشت، اسکن چهره یا پین قفل صفحه. و کلیدهای عبور نسبت به گذرواژه‌ها و کدهای یکبار مصرف در پیام‌های متنی کمتر در معرض حملات فیشینگ قرار دارند، و آنها را به گزینه‌ای امن‌تر برای مشتریان ما تبدیل می‌کند.

دیو تردول، معاون ارشد تجارت الکترونیک در آمازون، گفت: «این موضوع در مورد سهولت استفاده و امنیت به طور همزمان در تجربه آمازون مشتریان است. «در حالی که گذرواژه‌ها هنوز در آینده قابل پیش‌بینی وجود خواهند داشت، این گامی هیجان‌انگیز در مسیر درست است. ما خوشحالیم که اولین پذیرنده این روش جدید احراز هویت هستیم، که به تحقق دیدگاه ما برای یک اینترنت امن تر و بدون رمز عبور کمک می کند.

 

چگونه می توانم یک رمز عبور تنظیم کرد؟

مشتریان می توانند در چند مرحله ساده برای رمز عبور ثبت نام کنند. با استفاده از مرورگر خود یا برنامه خرید آمازون iOS با به‌روزرسانی کلید عبور، مشتریان می‌توانند حساب شما را انتخاب کنند، ورود و امنیت را برگزیده، در کنار Passkeys تنظیم را انتخاب کرده و دستورالعمل‌های گام به گام سریع را دنبال کنند.

هنگامی که مشتریان یک کلید عبور به حساب خود اضافه کردند، می توانند با استفاده از یک کلید عبور در دستگاه ها یا مرورگرهای پشتیبانی شده با استفاده از پین صفحه قفل یا بیومتریک خود وارد سیستم شوند تا هویت خود را تأیید کنند.

ورود بدون رمز به حساب در آمازون

ادامه مطلب

تحقیق ما نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان از دردسر و پیچیدگی رمزهای عبور خسته شده‌اند، و از ورود به سیستم با رمز عبور هیجان‌زده هستند، که آنها را قادر می‌سازد به سادگی و ایمن به خدمات آنلاین دسترسی داشته باشند.

اندرو شیکیار، مدیر اجرایی و مدیر بازاریابی اتحادیه FIDO، یک انجمن صنعتی که بر کاهش اتکا به رمزهای عبور متمرکز است، گفت: «کلیدهای عبور اساساً نحوه ورود ما به حساب‌های آنلاین خود را برای بهتر شدن تغییر می‌دهند و مشاهده اینکه آمازون کلیدهای عبور را عرضه می‌کند، گواه تعهد آن به زمان، تجربیات و امنیت مشتریانش در سراسر تجربه خرید اینترنتی و تلفن همراه آمازون است.

معرفی کلیدهای عبور گام مهمی در آسان‌تر و ایمن‌تر کردن تجربه آمازون برای مشتریانمان است. ما همچنان مشتریان را تشویق می‌کنیم که کلیدهای عبور را بپذیرند و از صنعت دعوت می‌کنیم تا در ایجاد اینترنت بدون رمز عبور به ما بپیوندند.

اگر تصمیم دارید از آمازون خریدهای شگفت انگیزی داشته باشید، تاریخ های خاص و تخفیف دار این فروشگاه بزرگ را دنبال کنید. آمازون با تنوع بسیار بالای کالاها این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید کالاهای با اصالت و مارک را در این سایت مشاهده کرده، آنها را مقایسه کنید و در تاریخ های خاص با قیمت تخفیف دار خریداری کنید.

اما اگر نگران پرداخت ارزی کالای خود در آمازون هستید و برای حمل آن به ایران مطمئن نیستید، باید این را اشاره کنیم که زاکولا یکی از مجموعه های مطمئن و با تجربه است که به راحتی می تواند سفارش شما را از سایت های خارجی مانند ایبی و آمازون در هر نقطه از جهان خریداری کرده و به آدرس شما در ایران تحویل دهد.

فقط کافی است پس از یافتن کالای مورد نظر خود، لینک محصول را برای کارشناسان زاکولا ارسال کنید و پس از مدت زمان مشخصی آن را در آدرس خود در ایران تحویل بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]