تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,تیر,۰۷

خریدی جذاب از حراجی های تابستانی ترکیه

نویسنده : تیم محتوا

برای یک خارجی، یافتن وب سایت های خرید آنلاین قابل اعتماد در ترکیه می تواند دشوار باشد. برندهای مد ترکیه بدون دانش محلی می توانند گیج کننده باشند. تشخیص اینکه کدام یک را انتخاب کنید، آسان نیست. اگر می‌خواهید درباره لباس‌ها و برندهای مد ترکیه اطلاعات بیشتری کسب کنید و برای خرید از حراجی های تابستانی ترکیه اقدام کنید، می توانید از طریق زاکولا اقدام کرده و از کارشناسان آن، راهنمایی دریافت کنید.

خرید از حراجی های تابستانی ترکیه

خرید آنلاین از حراجی های پوشاک

وب سایت های خرید آنلاین با مجموعه عظیمی از اقلام مد عبارتند از Trendyol، Hepsiburada، Çiceksepeti، Boyner، Gittigidiyor، N11. همه آنها بازارهای اینترنتی هستند که می توانید بسیاری از مارک های مد را در آنها پیدا کنید. این وب سایت ها هر دو برند ترکی و خارجی را در فهرست موجودی خود دارند. در هر یک از این وب سایت ها می توانید بیشتر از آنچه که به دنبال آن هستید، بیابید.

Trendyol محبوب ترین وب سایت خرید آنلاین است و مورد علاقه زنان می باشد. Trendyol دارای همه برندهای معروف پوشاک، روابط خوب با مشتری و سیاست بازگشت آسان محصول است که خرید از حراجی های تابستانی ترکیه را جذاب می کند.

توزلو یک وب سایت آنلاین است که لباس های بدون برند می فروشد. معمولاً در بین تمام وب سایت های خرید آنلاین ارزان ترین است. توزلو به تمام کشورها ارسال می کند. ممکن است سعی کنید از توزلو برای عمده فروشی یا ارسال کالاهای مد و لباس استفاده کنید.

Letgo پر استفاده ترین وب سایت پوشاک دست دوم است. برای فروش یا خرید لباس های دست دوم در ترکیه می توانید از Letgo استفاده کنید. در نهایت، Etsy معروف جهانی وجود دارد. اگر به دنبال چیزی دست ساز یا قدیمی هستید، باید Etsy را بررسی کنید و در خرید از حراجی های تابستانی ترکیه این سایت را نیز بررسی نمایید. با این حال، در مقایسه با قیمت لباس ترکیه گران است و همچنین باید هزینه حمل و نقل را پرداخت کنید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی ساعت های جی شاک

ترندیول

این سایت، دارای بیشترین تنوع لباس در ترکیه است و برای گسترده ترین طیف محصولات مد، بزرگترین وب سایت خرید آنلاین ترکیه شناخته شده است. اگر می خواهید لباس، ژاکت، تی شرت، کت یا هر چیز دیگری بخرید، Trendyol را پیشنهاد می کنیم. Trendyol یکی از پرطرفداران ترین سایت خرید مد و لباس می باشد.

آنها صدها هزار لیست در هر مورد مد دارند که برای خرید از حراجی های تابستانی ترکیه بسیار مناسب می باشد. Trendyol خود یک بازار است. این باعث ایجاد رقابت قیمت در وب سایت می شود. بزرگترین مزیت Trendyol خدمات مشتری آن است. این امکان فراهم است که برای خرید محصولات، قیمت ها را نیز مقایسه کنید.

این سایت، ساده ترین راه برای رسیدن به خدمات مشتری را دارد. آنها سیاست بازگشت ساده و آسان را دارند که باعث می شود برای برگرداندن محصولی که دوست ندارید، اقدام کنید. Trendyol محصولات خود را در سراسر جهان می فروشد. این سایت لباس های برند را با اعتبار جهانی، را به بسیاری از کشورها، از طریق علی اکسپرس ارسال می نماید.

گیتیگیدیور

این سای، برای مجموعه متنوع لباس و اقلام مد شناخته شده و در خرید از حراجی های تابستانی ترکیه ، گزینه ای مناسب است. همچنین، دارای پشتیبانی انگلیسی است. Gittigidiyor در واقع، به عنوان شعبه ترکی ایبی شناخته می شود که تنوع بالایی از لباس و مد داشته و یکی از سایت های محبوب در این دسته بندی می باشد.

خرید از حراجی های تابستانی ترکیه

سیجکسپتی

این سایت، شناخته شده برای لباس، مد، لوازم جانبی، گل و هدایا می باشد.  Ciceksepeti انتخاب وسیعی از لباس، لوازم جانبی و مد را فراهم کرده است که انتخاب تنوع بالایی از محصولات را در پوشاک خانم ها و آقایان ایجاد نموده است. اگر می خواهید چیزی به عنوان هدیه، کالایی بخرید یا برای عزیزانتان گل بفرستید، باید این وب سایت را در خرید از حراجی های تابستانی ترکیه ، بررسی کنید.

این وب سایت برای اقلام هدیه خاص طراحی شده است. Ciceksepeti از جهاتی شبیه Etsy است. همچنین، به دلیل چیدمان هدیه های خوراکی نیز مشهور است. این چیدمان ها از آب نبات های خوراکی ساخته شده اند.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین مک بوک از سایت های خارجی

هپسیبورادا

این سایت نیز شناخته شده برای دومین وب سایت بزرگ خرید آنلاین در ترکیه است که از زبان انگلیسی پشتیبانی دارد. Hepsiburada سایتی قدیمی در میان موارد دیگر است. این سایت، از سال ۱۹۹۸ به مدت طولانی یک وب سایت خرید شناخته شده در ترکیه بوده است. این وب سایت شامل بیش از ۳۰ میلیون محصول است که مناسب خرید از حراجی های تابستانی ترکیه ، می باشد.

این سایت همانند سایت Trendyol ، تنوع بالایی را در محصولات خود داشته و به عنوان رقیب یکدیگر محسوب می شوند. ضمن آن که ارسال کالاهای این سایت برای مشتریان، کوتاه ترین زمان را به خود اختصاص می دهد. شما می توانید ارزان ترین محصولات را در سایت توزلو خریداری کنید. آنها خدمات تحویل در سراسر جهان برای تمام محصولات خود دارند.

توزلو

این سایت برای لباس ارزان و هر کالای مد دیگری معرفی شده است که در سراسر جهان ارائه می شود و از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند. توزلو یک وب سایت خرید است و آنها از سال ۲۰۰۱ وارد این تجارت شده اند. توزلو، محصولات بدون برند را نیز در سیاست گذاری خود داشته و محصولاتی ارزان قیمت را عرضه می کند. برای خرید از حراجی های تابستانی ترکیه ، می توانید این سایت را انتخاب کنید. توزلو به تمام کشورها ارسال می کند. توزلو همچنین یک فرصت منحصر به فرد برای فروش عمده یا دراپ شیپ لباس و محصولات مد فراهم می کند.

خرید از حراجی های تابستانی ترکیه

بوینر

تنوع محدود لباس و اقلام مد اما اقلام با کیفیت بالاتر از حد متوسط را در این سایت خواهید دید. Boyner یک وب سایت شناخته شده است. این یک سایت بزرگ و معتبر در ترکیه است که محصولات مد را عرضه می کند. در این وب سایت، بوینر به طور مستقیم برندهای خود و همچنین سایر برندهای معروف را به فروش می رساند.

می توانید در این وب سایت معتبر در ترکیه، انواع لباس و اقلام مد را در بهترین کیفیت تهیه کنید. در این وب سایت خرید از حراجی های تابستانی ترکیه ، نیازی به بررسی امتیاز فروشنده ندارید. این سایت، تمامی محصولات را به صورت مستقیم کنترل و بررسی کرده و به فروش می رساند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند پولو Polo

N11

این سایت که از سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را آغاز کرده است، یکی از سایت های نامدار در میان خرده فروشان آنلاین است که محبوبیت بالایی را داشته و تنوع زیادی در لباس های خود ارائه می نماید. ما می توانید لباس ها و اقلام مد گسترده را در این وب سایت بیابید. برای خرید از حراجی های تابستانی ترکیه ، از طریق زاکولا اقدام کنید.َ

 

 

 

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود