تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,مهر,۲۵

خرید از Target

نویسنده : تیم محتوا

دلایل متعددی وجود دارد که چرا تارگت از خریداران متعصبی برخوردار است. علاوه بر تعداد زیادی معاملات هفتگی، این خرده‌فروش به مجموعه‌ای از برندهای جهانی مانند Good & Gather نیز می‌بالد. به همان اندازه که خرده‌ فروشی با این سایت می‌تواند عالی باشد، مهم است که مطمئن شوید هنگام خرید از Target بیشترین مزایایی را دریافت می‌کنید. در اینجا نکات خرید تارگت را برجسته کرده‌ایم تا به شما کمک کند مانند یک حرفه‌ای کالای مورد نظر خود را تهیه نمایید. در این خصوص می توانید از خدمات زاکولا نیز بهره مند شوید.

پیشنهاد مطالعه : خرید از سایت ایتسی

۵  نکته برای خرید در Target

به Target Circle بپیوندید

Target Circle برنامه وفاداری خرده فروش است و برای هر خریدار معمولی ضروری خواهد بود. وقتی از فروشگاه خرید می‌کنید، ۱٪ تخفیف خواهید داشت. می‌توانید در آینده آن مبلغ را استفاده کنید. به‌علاوه این فرصت را دارید که هر هفته از تخفیف‌های ویژه بهره ببرید.

علاوه بر این،Target پیشنهادهای ویژه ای خواهد داشت که فقط برای شما و خرید از Target طراحی شده است. همچنین یک هدیه تولد به صورت ۵ درصد تخفیف برای هر خرید دریافت خواهید کرد.

خرید از Target

 برنامه Target را دانلود کنید

راه دیگر برای بهره‌مندی بیشتر از تجربه تارگت، دانلود برنامه است. نه تنها می توانید با ورود به سیستم به پیشنهادات Target Circle خود دسترسی پیدا کنید، بلکه این امکان را نیز دارید که به جای اینکه نگران پرداخت دیگری با کارت جدید باشید، پرداخت را در برنامه تنظیم کنید و آن را در هنگام پرداخت اسکن نمایید.

ضمن آنکه این برنامه به شما درباره معاملات آنلاین Target در حال انجام خبر می دهد و راهی ساده برای مرور آخرین آگهی فروشگاه ارائه می‌کند. برنامه Target به شما می گوید که آیا اقلام در فروشگاه دلخواه شما موجود است یا خیر و در کدام دسته می توانید خرید از Target  را تجربه کنید.

شاید یکی از بهترین ویژگی‌های برنامه این باشد که وقتی فروشگاه دلخواه خود را تنظیم می‌کنید، برنامه به شما می‌گوید که آیا اقلام موجود است یا خیر و در کدام دست بندی می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. بنابراین دیگر کورکورانه در تلاش برای ردیابی کالایی نیستید!

پیشنهاد مطالعه : خرید از علی بابا و فروش در آمازون در سال ۲۰۲۳

 در زمان مناسب انبار کنید

هر هفته، Target چند پیشنهاد دارد که به شما امکان می دهد برای تهیه اقلام خاص، یک امتیاز اضافی کسب کنید. به عنوان مثال، در زمان نوشتن این مقاله، خریداران می توانستند با خرید اقلام زیبایی و مراقبت شخصی به ارزش ۲۰ دلار، یک کارت هدیه ۵ دلاری دریافت کنند.

تا زمانی که به محصولات نیاز دارید و به هر حال قصد دارید انبار کنید، چرا وقتی این نوع امتیاز در دسترس است از آن استفاده نکنید؟ این خرید از Target همیشه به موارد کاربردی نیز مربوط نمی شود.

 از خدمات ویژه استفاده کنید

Target چند روش ارائه می دهد، از جمله خدمات با تحویل در فروشگاه. شما به سادگی از Target خرید آنلاین می‌کنید و سفارش خود را به ثبت می رسانید و زمانی که آماده تحویل شد، اعلانی دریافت خواهید کرد. سپس می توانید به میز خدمات فروشگاه دلخواه خود بروید و اقلام خود را بردارید.

خرید از Target

تمام معاملات فعلی تارگت را بررسی کنید!

گزینه Drive Up نیز مورد توجه خریدار است. در این مورد قطعاً به برنامه نیاز خواهید داشت، اما یک بار. خرید از Target را به صورت آنلاین انجام می دهید و سفارش خود را به ثبت می رسانید، Drive Up را انتخاب می کنید و سپس منتظر اعلان آماده بودن سفارش خود می شوید. پس از آن، می توانید از برنامه استفاده کنید تا به فروشگاه اطلاع دهید که در راه هستید.

وقتی وارد می‌شوید، می‌توانید از طریق برنامه به فروشگاه اطلاع دهید که آنجا هستید و جزئیاتی در مورد وسیله نقلیه خود (سبک، رنگ) ارائه دهید تا همکار بداند به دنبال چه چیزی است. کدی روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود که باید آن را به همکار نشان دهید تا بدانند در حال تحویل به ماشین صحیح عمل می کنند.

پیشنهاد مطالعه : تخفیف های لایتنینگ آمازون چیست و چگونه آنها را پیدا کنید؟

با کارت قرمز خود خرید کنید

کارت فروشگاه  Target ، به نام RedCard، یک امتیاز مفید برای هر خریدار معمولی است. شما می توانید برای اعتبار، بدهی یا یک حساب قابل بارگیری مجدد درخواست دهید. البته تفاوت بین این سه جزئی است. در هر صورت، استفاده از RedCard به این معنی است که شما ۵% تخفیف برای خرید در فروشگاه دریافت می‌کنید.

هنگام خرید از Target، هیچ هزینه سالانه ای ندارید و از ارسال رایگان هزاران کالا برخوردار می‌شوید و زمان بازگشت بیشتری برای خرید کسب می‌کنید. به موارد اضافی انحصاری RedCard از جمله هدایای ویژه، اقلام و پیشنهادات دسترسی خواهید داشت.

 

وقتی از Target RedCard خود استفاده می کنید، ۵٪ تخفیف برای خریدهای آنلاین دریافت خواهید کرد.

تنها چند تفاوت اصلی بین این سه گزینه وجود دارد. به عنوان مثال، کارت نقدی به حساب جاری فعلی شما مرتبط می‌شود و می‌توانید در صورت استفاده از نسخه نقدی یا قابل بارگیری مجدد، تا ۴۰ دلار پول نقد هنگام پرداخت برداشت کنید.

یک مزیت بزرگ خرید از Target دسترسی به مارک های مستقیم است، بنابراین برای آزمایش محصولات آنها مجبور نیستید هزینه حمل بپردازید.  به عنوان مثال نام تجاری مکمل های بهداشتی Bloom Nutrition یکی از این پیشنهادات است که اکنون بخشی از مجموعه Target است.

خرید از Target

خرید بازی های تارگت

Target طیف گسترده‌ای از مجموعه‌های بازی در فضای باز را به فروش می‌رساند که به اندازه کافی کوچک هستند تا در حیاط خلوت شما نصب شوند. خرده‌فروش نیز راه‌های مختلفی برای صرفه‌جویی در آنها ارائه می‌دهد. می توانید از این فروشگاه برای خرید توپ های مختلف، ست های بدمینتون و بسیاری موارد جذاب دیگر بهره ببرید.

برای خرید از Targetاین امکان را دارید تا لینک سفارش خود را به کارشناسان زاکولا ارائه کنید. آنها پس از پرداخت ارزی صورت حساب شما، کالای سفارشی شما را در آدرس ایران تحویل خواهند داد.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود