تاریخ انتشار : ۱۴۰۳,اردیبهشت,۰۵

فروش در آمازون امارات

آمازون نویسنده : تیم محتوا

آمازون یکی از محبوب ترین پلتفرم های تجارت الکترونیک در امارات متحده عربی است. طبق تحقیقات، ۴۴ درصد از ساکنان امارات متحده عربی محصولات را از این وب سایت تجارت الکترونیک جهانی خریداری می کنند. این یک بازار بزرگ است که به شما امکان دسترسی مستقیم به میلیون ها مشتری را می دهد. اگر به فروش در آمازون امارات متحده عربی فکر می کنید، تعدادی از الزامات وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

مزایای فروش در آمازون امارات

فروش در آمازون در امارات می تواند یک فرصت تجاری بسیار سودآور و هیجان انگیز برای کارآفرینان باشد. برخی از مزایای کلیدی فروش در آمازون در امارات عبارتند از:

بازار بزرگ و سودآور:

طبق تحقیقاتی که در بالا ذکر شد، ۶۹ درصد از ساکنان امارات اخیراً به صورت آنلاین خرید کرده‌اند و آمازون سایت ترجیحی برای اکثر افراد است. در واقع، این مطالعه همچنین نشان داد که ۴۰٪ از خریداران گفتند که حداقل ۲۵٪ بیشتر در این وب سایت در مقایسه با رقبای آن هزینه می کنند.

انعطاف پذیری:

آمازون در امارات یک پلت فرم عالی برای فروش است. زیرا این شرکت بسته به نیاز شما روش های مختلفی برای کار با آنها ارائه می دهد. برای مثال، برای فروش در آمازون امارات می‌توانید انتخاب کنید که سفارش‌ها توسط آمازون انجام شود یا اگر به انبار و روش‌های تحویل خود دسترسی دارید، می‌توانید آن‌ها را خودتان انجام دهید.

ابزارهای قدرتمند:

آمازون مجموعه فوق العاده ای از ابزارها را ارائه می دهد تا به شما کمک کند محصولات بیشتری را بفروشید، آنها را بازاریابی کنید و صفحات فروشنده خود را بسازید تا برای مشتریان بالقوه جذاب تر باشند.

پیشنهاد مطالعه :۱۰ عطر برتر مردانه برای سال ۲۰۲۴

بدون مالیات بر درآمد:

فروشندگان آمازون در امارات متحده عربی ۰٪ مالیات بر درآمد بر سود خود می پردازند. اگر در منطقه قرار گیرید، از مالیات بر ارزش افزوده نیز معاف می شوید و می توانید ۱۰۰٪ مالکیت خارجی داشته باشید.

هر کسی می تواند در آمازون بفروشد:

برای فروش در آمازون امارات، روشی آسان از طریق پلتفرم برای همه فراهم شده است. چه یک شرکت بزرگ جهانی باشید که به دنبال فروش آنلاین کالاهای خود در امارات متحده عربی هستید، یک تولید کننده محلی یا یک شرکت انفرادی که شکافی را در بازار مشاهده کرده است، انواع شرکت ها می توانند محصولات خود را به راحتی از طریق وب سایت آمازون بفروشند.

اعتماد مصرف کننده:

آمازون یک برند قابل اعتماد است، بنابراین مشتریان شما از خرید از طریق وب سایت مطمئن خواهند بود.

بدون نیاز به زیرساخت:

اگر فروشگاهی را در آمازون راه اندازی می کنید، نیازی نیست که وب سایت تجارت الکترونیک خود را از ابتدا بسازید یا با راه اندازی یک سیستم پرداخت سر و کار داشته باشید. آمازون همه این کارها را برای شما انجام می دهد.

فروش در آمازون امارات

الزامات قانونی فروش در آمازون امارات

اگر می خواهید برای فروش در آمازون امارات اقدام کنید، باید چندین الزام قانونی را رعایت کنید و برای مجوز تجارت الکترونیک درخواست دهید. همچنین باید از شرایط و ضوابط مختلف فروش تعیین شده توسط دولت امارات متحده عربی و آمازون پیروی کنید، سیاست حفظ حریم خصوصی آمازون را بپذیرید و قوانین کپی رایت و بازاریابی را رعایت کنید.

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که محصولات شما واقعاً می توانند در امارات متحده عربی فروخته شوند. اکثر محصولات فروخته شده در آمازون امارات به گواهی انطباق محصول نیاز دارند. به ویژه برای کالاهایی مانند لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی، غذا و نوشیدنی، و جواهرات. توجه داشته باشید که برخی از محصولات ممکن است زشت یا توهین آمیز تلقی شوند و نمی توان آنها را به صورت آنلاین در امارات متحده عربی فروخت.

هزینه های مجوز تجارت الکترونیک برای فروش در آمازون امارات

هزینه مجوز تجارت الکترونیک برای فروش در آمازون امارات از ۱۲۵۰۰ درهم شروع می شود. بسته به شرایط ویزای شرکت شما، ممکن است هزینه های اضافی وجود داشته باشد. برای اطلاع از هزینه راه اندازی فروشگاه آمازون امارات متحده عربی، با منطقه آزاد میدان تماس بگیرید. فروش در آمازون در امارات قانونی است، اما برای فروش محصولات از طریق این وب سایت به مجوز نیاز دارید. شما باید برای مجوز تجارت الکترونیک امارات اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای سرم آبرسان

چگونه در آمازون امارات فروشنده موفقی باشیم؟

  • شما می توانید از تاکتیک ها و استراتژی های زیادی برای فروش موفق در آمازون امارات استفاده کنید.
  • تعداد نظرات مشتریان را در مورد محصولات خود بهبود بخشید.
  • سئوی آمازون خود را تقویت کنید (نام برند، عنوان محصول، کلمات کلیدی، توضیحات فهرست محصول)
  • برای ایجاد ترافیک در صفحات محصول خود، در پلتفرم هایی غیر از آمازون تبلیغ کنید.
  • اگر برای فروش در آمازون امارات برنامه ریزی می کنید، باید افزایش نرخ تبدیل و نتایج جستجوی ارگانیک، تبلیغات محصول حمایت شده را در آمازون اجرا کنید.

فروش در آمازون امارات

راه اندازی شعبه فروش آمازون در دبی

آمازون از افتتاح یک مرکز تکمیلی جدید در امارات خبر داده است. این مرکز دارای ظرفیت ذخیره سازی ۲.۱ میلیون فوت مکعب است که ظرفیت کل ذخیره سازی آمازون در امارات را ۷۰ درصد افزایش می دهد. از آنجایی که این شرکت برای افزایش تقاضای مشتریان آماده شده است، این سرمایه گذاری به آمازون این امکان را می دهد تا مشتریان را با انتخاب گسترده تری از محصولات در الکترونیک، لوازم خانگی، مواد غذایی، مد، کتاب و موارد دیگر خوشحال کند.

پیشنهاد مطالعه :آیا دستبندهای فلزی مزایای سلامتی دارند؟

آمازون متعهد به تعبیه شیوه‌های پایدار در تمام عملیات‌های خود است، زیرا حضور خود را در سراسر امارات متحده عربی گسترش می‌دهد. تاسیسات جدید شامل مفاهیم طراحی سازگار با کربن، سیستم های کنترل کارآمد، داده ها و تجزیه و تحلیل برای بهبود بهره وری انرژی است. این امکانات می‌تواند در فروش در آمازون امارات نقش داشته باشد.

آمازون از زمان راه‌اندازی خود در امارات متحده عربی روی تقویت حضور خود و راه‌اندازی خدمات مختلف برای افزایش تجربه انجام سفارش برای مشتریان در امارات سرمایه‌گذاری کرده است. امروزه، شبکه عملیات آمازون در سراسر امارات متشکل از سه مرکز انجام، سه مرکز مرتب سازی، هشت ایستگاه تحویل و شبکه ای از مشاغل کوچک و متوسط است که به عنوان شرکای خدمات آمازون تحویل کار می کنند.

فروش در آمازون امارات

فروش موفق در آمازون امارات

برای آنکه فروش موفقی در آمازون امارات داشته باشید، می توانید تمامی امکاناتی که در اختیار فروشندگان آمازون قرار می گیرد را در نظر گرفته و سپس بهترین مسیر را با توجه به بودجه و شرایط خود انتخاب کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود