فروش هیوندای در آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

آمازون و هیوندای یک مشارکت استراتژیک گسترده و از جمله فروش خودرو در Amazon.com در سال ۲۰۲۴ راه اندازی کردند. هیوندای همچنین AWS را به‌عنوان ارائه‌دهنده ابری ترجیحی خود انتخاب کرده است و نسل بعدی خودروهای هیوندای حتی با الکسا داخلی پاسخگوتر و تعاملی‌تر خواهند بود.

همانطور که توسط اندی جاسی، مدیرعامل آمازون به اشتراک گذاشته شد، آمازون و شرکت هیوندای موتور یک همکاری استراتژیک گسترده را اعلام کردند. اندی جاسی، مدیر عامل آمازون گفت: “هیوندای یک شرکت بسیار نوآور است که در اشتیاق آمازون برای تلاش برای بهتر و آسان‌تر کردن زندگی مشتریان هر روز آماده است.

مشارکت گسترده و استراتژیک ما باید دقیقاً همین کار را انجام دهد، از تغییر سهولت مشتریان. با خرید آنلاین وسایل نقلیه، استفاده از الکسا در وسایل نقلیه هیوندای را برای سرگرمی، خرید، تنظیمات خانه هوشمند و بررسی تقویم ساده کنید تا هیوندای بتواند تجربیات مشتریان و عملیات تجاری خود را با انتقال به AWS تغییر دهد. ما مشتاقانه منتظر اختراعات با هم برای سالیان متمادی هستیم. ”

خوزه مونوز، مدیر عامل جهانی هیوندای و رئیس و مدیر عامل هیوندای و جنسیس موتور آمریکای شمالی و مارتی مالیک، معاون رئیس‌جمهور آمازون در بخش تجارت و توسعه شرکتی در سراسر جهان، سه بخش کلیدی این اعلامیه را در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس فاش کردند.

فروش خودرو در Amazon.com

در اینجا سه نکته کلیدی برای دانستن در مورد این اطلاعیه وجود دارد.

۱-در سال ۲۰۲۴، فروشندگان خودرو برای اولین بار قادر خواهند بود وسایل نقلیه را در فروشگاه آمازون ایالات متحده بفروشند و هیوندای اولین برندی خواهد بود که مشتریان می توانند خریداری کنند. این تجربه خرید دیجیتال جدید، خرید آنلاین خودروی جدید را برای مشتریان آسان می‌کند و سپس آن را تحویل می‌گیرد یا توسط نمایندگی محلی خود در زمانی که بهترین کار را برای آنها دارد تحویل می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با ساعت برند تایمکس

مشتریان می توانند بر اساس طیف وسیعی از اولویت ها، از جمله مدل، تزئینات، رنگ و ویژگی ها، در آمازون برای وسایل نقلیه موجود در منطقه خود جستجو کنند. در حال حاضر این امکان را دارید تا ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس به صورت آنلاین با گزینه‌های پرداخت و تأمین مالی انتخابی خود مورد بررسی قرار دهید.

این امکانات را امروز با قرار مشارکت هیوندا با آمازون دریافت می کنید که به آن اعتماد دارید و پیش از این با آن کار کرده و تجربه خرید دارید. این تجربه خرید جدید راه دیگری را برای فروشندگان ایجاد می کند تا از انتخاب خود آگاهی پیدا کنند و راحتی را به مشتریان خود ارائه دهند.

فروش خودرو در Amazon.com

۲- هیوندای خدمات وب آمازون (AWS) را به عنوان ارائه دهنده ابر ترجیحی خود انتخاب کرده است تا با استفاده از قابلیت های گسترده و پیشرو در صنعت  AWS، از محاسبات، ذخیره سازی، پایگاه داده و تجزیه و تحلیل گرفته تا هوش مصنوعی (هوش مصنوعی مولد) و اینترنت اشیا، تحول دیجیتال خود را با استفاده از قابلیت های گسترده و پیشرو در صنعت تسریع بخشد.

به عنوان بخشی از یک توافق چند ساله جدید، هیوندای به سازمانی مبتنی بر داده‌محور با استراتژی فناوری اول ابری تبدیل خواهد شد و برنامه‌های کاربردی فعلی خود را که از همه چیز در زمینه تحقیقات، مهندسی محصول و تعامل با مشتری پشتیبانی می‌کنند، به AWS منتقل می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :جمعه سیاه تمام شد؛ اما سایبر دوشنبه اینجاست.

هیوندای موارد تجاری مانند تولید و زنجیره تامین را برای کمک به بهینه‌سازی تولید و به حداقل رساندن هزینه‌ها، امنیت و بازیابی بلایای طبیعی برای انعطاف‌پذیری و توسعه وسایل نقلیه متصل در اولویت قرار می‌دهد تا ویژگی‌های جدیدی را برای رانندگان در سراسر جهان ارائه کند.

علاوه بر این، AWS  و هیوندای برنامه آموزشی و صدور گواهینامه Master Builder را برای آموزش مهندسین هیوندای در مهارت‌های حیاتی ابری طراحی و اجرا کردند.

فروش خودرو در Amazon.com

۳-خودروهای نسل بعدی هیوندای حتی با الکسا توکار پاسخگوتر و تعاملی تر خواهند بود. از سال ۲۰۲۵، مشتریانی که خودروهای نسل بعدی هیوندای را خریداری می‌کنند، می‌توانند به تجربه هندزفری الکسا که در خانه دارند، در حالی که در ماشین خود هستند، دسترسی داشته باشند.

رانندگان هیوندای می‌توانند از الکسا بخواهند موسیقی، پادکست یا کتاب صوتی پخش کند. تنظیم یادآورها، به روز رسانی لیست کارها و تقویم ها را بررسی کنید. مشتریان همچنین می‌توانند خانه هوشمند خود را از جاده کنترل کنند، مانند درخواست برای گرم کردن خانه در راه خانه، بازبینی مجدد درها و مدیریت روشنایی هوشمند و روال‌های الکسا.

رانندگان همچنین می‌توانند از الکسا به‌روزرسانی‌های ترافیکی یا گزارش‌های آب‌وهوا را بخواهند و از کنترل صوتی با پخش‌کننده رسانه یا سیستم ناوبری داخل خودرو استفاده کنند. با برخی از ویژگی‌های الکسا که حتی زمانی که اتصال اینترنت متناوب یا در دسترس نیست، قابل دسترسی است.

پیشنهاد مطالعه :کاپشن های سبک وزن   Calvin Klein

مالیک در کنفرانس مطبوعاتی روی صحنه در لس آنجلس گفت: ما از همکاری با هیوندای به عنوان سومین خودروساز بزرگ جهان و یک مبتکر پیشرو در صنعت، هیجان‌زده هستیم. ما با هم تجارب خرید بیشتری را به مشتریان ارائه خواهیم کرد و از فروشندگان با یک پلت فرم فروش کارآمد و مؤثر حمایت خواهیم کرد.

در صورتی که قصد دارید از سایت آمازون خرید کنید و پیشنهادات و تخفیفات آن را دنبال می کنید، می توانید از خدمات زاکولا برای پرداخت ارزی و تحویل کالای خریداری شده در ایران بهره ببرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]