تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,مرداد,۳۱

معرفی ساعت های برند سیکو

نویسنده : تیم محتوا

کسانی که سیکو را به خاطر ساعت ‌های کوارتز ارزان ‌تر آن می‌شناسند و حتی بسیاری از کسانی که ساعت ‌های گرند سیکو این برند ژاپنی را انتخاب کرده‌اند، ممکن است ندانند که تاریخچه ساعت ‌سازی برند سیکو به اواخر قرن نوزدهم بازمی‌گردد. این یکی از اولین ساعت ها در جهان  است که توانسته است تا کنون در بازار ساعت سازی به خوبی باقی بماند.

پیشنهاد مطالعه :انواع قاب های گوشی سامسونگ

ساعت سیکو کوارتز استرون

درست در همان سالی که سیکو در رقابت بازار برای یک ساعت کرنوگراف اتوماتیک پیروز شد، از ساعتی نیز رونمایی کرد که در یک نقطه، دیگر رقبا را تهدید می‌کرد که تمام ساعت‌ های مکانیکی منسوخ می‌ شد. Seiko Quartz Astron، اولین ساعت مچی کوارتز جهان، یک پیشرفت تکنولوژیکی پیشگامانه را نشان داد.

نوسان ساز کوارتز به شکل تنظیم ساعت، به حرکت آسترون، کالیبر ۳۵A، دقت شگفت انگیزی فقط +/- ۵ ثانیه در ماه داد که بسیار بیشتر از هر حرکت مکانیکی است. موتور کوچک، نازک و پله‌ای این ساعت با حرکت دادن عقربه دوم در هر ثانیه انرژی را حفظ می‌کرد که این یک پیشرفت جدید برای ساعت ‌های مچی در ساعت سازی برند سیکو بود.

ثابت شد که نوسان ساز در برابر ضربه بسیار مقاوم است و با ولتاژ بسیار پایین کار می کند و عمر باتری یک سال کامل را تضمین می نماید. جالب توجه است، در حالی که ساعت‌های کوارتز به عنوان ساعت‌های ارزان قیمت شهرت پیدا می‌کردند، ساعت کاملاً مجلل بوده و دارای قاب طلای ۱۸ عیار بود. این مدل ۵۰ سالگی خود را در سال ۲۰۱۹ با یک نسخه ویژه جشن گرفت.

ساعت ‌سازی برند سیکو

سیکو A.G.S. جنبشی

سیکو پس از معرفی ساعت‌های کوارتز خود، از نوآوری‌های ساعت‌سازی مکانیکی و انواع دیگر فناوری‌ها دست برنداشت. این برند در سال ۱۹۷۷ یک ساعت با انرژی خورشیدی و در سال ۱۹۸۶ یک ساعت کوارتز با تولید برق دستی معرفی کرد.

در سال ۱۹۸۸، ساعت سازی برند سیکو ، فناوری جدیدی را معرفی کرد که به تعریف برند برای دوران مدرن برای Seiko A.G.S کمک می کرد. سیستم تولید خودکار، که بعداً به نام «سینتیک» شناخته شد، ساعتی بود که حرکت آن دارای وزنی نوسانی بود که حرکات مچ دست کاربر را به برق تبدیل می کرد و حرکت کوارتز را تقویت می کرد.

ساعت ‌سازی برند سیکو

سیکو اسپرینگ درایو

سیکو فناوری جدید دیگری را در سال ۱۹۹۹ به بازار ساعت معرفی کرد و اولین ساعت را با حرکت “Spring Drive” عرضه کرد که دارای نوسانگر کوارتز بود. اما مانند یک ساعت مکانیکی از فنر اصلی تغذیه می کرد. از آن زمان اولین، Spring Drive راه خود را به ساعت‌های سیکو پیدا کرده است، از جمله برخی از نسخه‌های مدرن Grand Seiko به بازار عرضه شده است.

شاید برجسته ترین تکرار آن در راهپیمایی فضایی اسپرینگ درایو باشد که به طور ویژه توسط غول بازی های ویدیویی ریچارد گاریوت که پدرش فضانورد ناسا و پوشنده سیکو بود و در اکتبر ۲۰۰۸ از ایستگاه فضایی بین المللی (اول Garriott) بازدید کرد، انجام شد.

پیشنهاد مطالعه :خرید کفش های برند مایکل کورس

این ساعت از ساعت سازی برند سیکو ،  یک قاب سبک وزن ساخته شده از تیتانیوم با شدت بالا و یک صفحه بزرگ با شماره های فرعی کرونوگراف خوانا و سه برابر مواد درخشان در ساعت های نورانی استاندارد داشت. علاوه بر این، فشاردهنده‌های بزرگ کرنوگراف به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که به راحتی توسط شخصی که دستکش‌های ضخیم لباس فضایی به تن دارد، قابل استفاده باشد.

ساعت ‌سازی برند سیکو

Seiko آسترون جی پی اس خورشیدی

مدیر عامل و رئیس شرکت سیکو، شینجی هاتوری (از نوادگان بنیانگذار)، زمانی که تصمیم گرفت نام Astron را برای ساعت جی‌پی‌اس خورشیدی سیکو احیا کند، پیامی جسورانه و غیرقابل انکار ارسال می‌کرد، که در Baselworld 2012 با هیاهوی زیادی عرضه شد.

مانند اولین سیکو استرون، Astron GPS Solar جدید که جهان را با زمان‌سنجی کوارتز آشنا کرد، اولین فناوری ساعت کاملاً جدید و بالقوه تغییر دهنده بازی را نشان داد. این یک ساعت آنالوگ با انرژی خورشیدی است که سیگنال‌های ماهواره‌ای GPS را دریافت می‌کند و زمان دقیق محلی را در هر نقطه از زمین تنظیم می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین ماساژورهای سر

این محصول در ساعت سازی برند سیکو ، همه ۳۹ منطقه زمانی را تشخیص می و دارای تنظیم مجدد دستی است. Astron ابتدا با تعیین مکان آن با استفاده از GPS، کره زمین را تحت پوشش قرار می دهد، سپس آن اطلاعات را با پایگاه داده ای که سطح زمین را به یک میلیون مربع تقسیم می کند، مقایسه می کند که هر کدام به یک منطقه زمانی خاص اختصاص داده شده است.

سیستم Astron حتی از ساعت‌های رادیویی که سیگنال‌های رادیویی زمینی را از ساعت‌های اتمی دریافت می‌کنند، برتر است، زیرا به‌طور خودکار تشخیص می‌دهد که در چه منطقه زمانی قرار دارد. می توانید برای خرید ساعت های اصل سیکو از سایت های خارجی، از طریق زاکولا اقدام کنید. خدمات خرید خارجی و تحویل کالا در ایران، در بهترین کیفیت در زاکولا انجام می شود. فقط کافیست راهنمایی های لازم را از کارشناسان این گروه حرفه ای دریافت کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود