انواع پاور بانک های سامسونگ

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

پاوربانک های زیادی برای دستگاه های سامسونگ وجود دارد. مهم است که تصمیم بگیرید کدام یک مناسب شما است. ویژگی های اصلی که باید در نظر گرفت ظرفیت باتری، قابل حمل بودن، زیبایی شناسی و قابلیت شارژ سریع است. در اینجا لیستی از پاور بانک های سامسونگ ارائه شده است.

پاوربانک فوق سریع سامسونگ

باتری قابل حمل بی سیم ۲۵ واتی سامسونگ دارای همان ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که در نسل های دیگر دیده ایم. تفاوت اینجا در سرعت است. این بار، سامسونگ، یک بسته باتری قابل حمل با شارژ ۲۵ واتی تولید کرده است و این هم برای شارژ دستگاه شما و هم برای خود پاوربانک صدق می کند. این یکی از بهترین پاور بانک ها برای دستگاه های سامسونگ است.

پاور بانک های سامسونگ

شارژ بی سیم پاوربانک

باتری تا ۷.۵ وات شارژ سریع بی سیم را برای گوشی های هوشمند سازگار سامسونگ پشتیبانی می کند. شارژر بی سیم می تواند سایر دستگاه های سازگار با Qi را نیز شارژ کند. حتی می توانید از پاور بانک های سامسونگ به عنوان یک پد شارژ بی سیم معمولی در خانه استفاده کنید. همچنین دارای چند پورت USB-C برای شارژ دستگاه ها می باشد.

بسته باتری ۲۰۰۰۰ میلی آمپری سامسونگ PD

شارژ بی سیم عالی است، اما بسیاری از شما ظرفیت باتری را بر ویژگی های عالی ترجیح می دهید. سامسونگ یک جایگزین عالی با دو برابر قدرت باتری و خروجی ۲۵ وات دارد. همچنین به لطف سه درگاه آن که یکی از آنها USB-A است و دو درگاه دیگر دارای اتصال USB-C هستند، بسیار همه کاره است.

باتری قابل حمل ۲۵ واتی سامسونگ

این گزینه برای کسانی است که زیبایی‌شناسی زیباتر و نمایه بسیار کوچک‌تر را ترجیح می‌دهند، حتی اگر به معنای فدا کردن برخی ظرفیت باتری یا ویژگی‌های فانتزی مانند شارژ بی‌سیم باشد. باتری قابل حمل ۲۵ واتی پاور بانک های سامسونگ دارای ظرفیت ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و می تواند تا ۲ تا ۳ بار برای اکثر گوشی های هوشمند، بسته به اندازه باتری شارژ کند. دارای هر دو پورت USB-A و USB-C و همچنین نشانگرهای نور برای مشاهده میزان آب پاوربانک است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین چراغ های خورشیدی برای فضای باز

Omnicharge Omni 20 Plus

کسانی که می‌خواهند در یافتن بهترین پاور بانک‌ها برای دستگاه‌های سامسونگ جدی باشند، باید به مارک‌های دیگر نیز نگاه کنند. این یکی ارزان نیست، اما می تواند گوشی سامسونگ شما را به سرعت شارژ کند و گزینه های متعددی را در اختیار شما قرار دهد. پورت USB-C به لطف Power Delivery می تواند سرعت ۶۰ وات را تحمل کند.

پاور بانک های سامسونگ

Samsung Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4

پاور بانک های سامسونگ ، باتری قابل حمل با یک پریز برق متناوب با حداکثر سرعت ۱۰۰ وات همراه دارد، ضمن اینکه شارژر مناسبی برای کنترل سرعت های فوق العاده دارید. همچنین دارای یک باتری ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که برای شارژ چندین بار گوشی شما آب کافی را دارد.

پاور بانک Anker 737 PowerCore 24K

اگر شما یک بسته باتری فوق العاده سریع می خواهید، نادیده گرفتن پاور بانک Anker 737 PowerCore 24K دشوار است. دارای Power Delivery 3.1 است و حداکثر توان خروجی خیره کننده ۱۴۰ وات دارد. صفحه نمایش یکپارچه نظارت بر همه چیز را ساده می کند و می توانید ۲۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت آب را ذخیره کنید. این ارزان نیست، اما باید دستگاه های سامسونگ شما را خیلی سریع شارژ کند.

انتخاب شارژر قابل حمل مناسب برای شما

برخلاف شارژرهای دیواری، یک پاور بانک های سامسونگ قابل حمل به شما این امکان را می دهد که گوشی خود را در هر مکانی شارژ کنید. از آنجایی که آنها باتری های قابل شارژ خود را دارند، شما به پریز دیواری متصل نیستید. با برق مناسب، بانک می تواند گوشی شما را به سرعت هر شارژر دیواری شارژ کند. و قدرت کافی برای گذراندن یک روز پرمشغله یا سفر کمپینگ آخر هفته را داشته باشید.

باتری های لیتیومی مورد استفاده در یک شارژر قابل حمل وزن، حجم و هزینه را در مقایسه با شارژر دیواری افزایش می دهند. و البته، یک شارژر قابل حمل فقط می تواند تعداد محدودی از شارژها را قبل از تمام شدن شارژ خود ارائه دهد. با در نظر گرفتن تمام این موارد، سه موردی که هنگام خرید شارژر قابل حمل باید به آن توجه کرد عبارتند از ظرفیت، خروجی و قیمت.

پیشنهاد مطالعه :بهترین مسواک های برقی

ظرفیت

ظرفیت بیشتر برابر همه چیز به معنای زمان کار بیشتر برای تلفن شما است. ظرفیت بیشتر پاور بانک های سامسونگ همچنین به معنای برچسب قیمت بالاتر و وزن بیشتر است. پاوربانکی که گوشی شما را ۴ بار شارژ می کند. وقتی واقعاً فقط به ۱-۲ بار شارژ نیاز دارید. بهترین پاوربانک برای گوشی سامسونگ شما، پاوربانکی است که نیازهای آپتایم شما را برآورده کند. اما نه خیلی بیشتر.

یک پاوربانک ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ میلی آمپری را توصیه می شود. به احتمال زیاد فقط باید گوشی خود را شارژ کنید تا بتوانید بقیه روز را پشت سر بگذارید. حتی اگر پشتیبانی از دو گوشی در حال حرکت، ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت برای شارژ کردن هر دو کافی باشد. پاور بانک های سامسونگ کوچکتر سبک تر و ارزان تر خواهند بود. و تمایل دارند با در نظر گرفتن گوشی های هوشمند طراحی شوند.

یک پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپری به شما امکان می دهد گوشی خود را در تمام طول هفته شارژ کنید. قبل از اینکه مجبور شوید خود پاوربانک را شارژ کنید. برخی راحتی حمل وزن کمتر را ترجیح می دهند. پاوربانک‌های بزرگ‌تر هنگام کمپینگ یا دور از تمدن نیز ایده خوبی هستند.

خروجی و فعال کردن شارژ سریع

تمامی گوشی های سامسونگ دارای شارژر سریع هستند. اما خرید هر پاوربانک تصادفی تضمین نمی کند که همان تجربه شارژ سریع را داشته باشید. شما به یکی نیاز دارید که از فناوری سازگار پشتیبانی کند. با بهترین انتخاب ها، می توانید ظرف ۳۰ تا ۴۰ دقیقه از ۰ تا ۵۰ درصد شارژ کنید.

پاور بانک های سامسونگ

شارژ سریع تطبیقی

اکثر گوشی های سامسونگ با USB-C از فناوری شارژ سریع تطبیقی ​​سامسونگ استفاده می کنند. می تواند گوشی را تا ۱۵ وات شارژ کند و با شارژر معمولی USB-C تا ۱۰ وات. در حالی که فناوری اختصاصی است، شارژ سریع را تقلید می کند. این بدان معناست که پاور بانک های سامسونگ Quick Charge 2.0/3.0/4+ و PowerIQ 2.0/3.0 معمولاً گوشی های سامسونگ را سریع شارژ می کنند.

تحویل برق USB

در حالی که در مشخصات آنها ذکر نشده است، سامسونگ S8 و به بعد از USB Power Delivery پشتیبانی می کنند. این به ۱۵ وات (۵V/3A) محدود شده است. بنابراین سریع‌تر از استفاده از شارژ سریع تطبیقی ​​یا شارژ سریع نیست. اما گزینه های بیشتری به شما می دهد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین تبلت ‌های سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس ۹

گزارش‌هایی وجود دارد که شارژرهای غیرسامسونگ همیشه سامسونگ گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس را شارژ نمی‌کنند. گوشی در ابتدا سریع شارژ می شود، اما به زودی به نرخ های شارژ عادی کاهش می یابد. اما سایر دارندگان S9 هیچ مشکلی در شارژ سریع ندارند. می توانید پاور بانک های سامسونگ مطابق با نیاز خود را تهیه کنید.

سامسونگ گلکسی اس ۱۰ ۵G

Samsung Galaxy S10 5G اولین گوشی سامسونگ است که در مشخصات رسمی خود سرویس USB Power Delivery را ذکر کرده است. از فناوری PPS برای شارژ تا ۲۵ وات استفاده می کند. در مقایسه با ۱۵ وات دیگر گوشی های سامسونگ. در خصوص خرید این پاوربانک ها با زاکولا مشورت کنید و از طریق کارشناسان آن، سفارش کالای خود را به سایت های خارجی بدهید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]