تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,آبان,۲۴

برند کفش سالومون

معرفی برند نویسنده : تیم محتوا

برند سالومون در انسی فرانسه، شهری نزدیک به مرز سوئیس و به طور قابل توجهی برای داستان سالومون، کوه های آلپ، ایجاد شد. در سال ۱۹۴۷ فرانسوا سالومون یک کارگاه فلزی را با کمک همسر و پسرش افتتاح کرد تا در ابتدا تیغه های اره تولید کند. در سال ۱۹۵۷، این شرکت اولین نشانه‌های نوآوری را که مشخصه شرکت بود، نشان داد، زمانی که دستگاهی را ایجاد کرد که تولید لبه‌های فولادی برای اسکی را خودکار می‌کرد و در همان زمان، اتصال کابل روی چکمه‌های اسکی را متحول کرد که استاندارد قبلی چرم را پشت سر گذاشت.

پیشنهاد مطالعه :خرید قطعات الکترونیکی از آمازون

تاریخچه موفق سالمون

تنها ۱۹ سال پس از خاستگاه آنها در انسی، Salomon bindings  اولین حضور خود را در مسابقات جهانی آلپاین در سال ۱۹۶۶ در شیلی نشان داد. با این نوآوری‌ها در فناوری صحافی، از جمله بند ایمنی اطلس و اولین اتصال با پاشنه خود رها شونده، برند سالومون به یک تولیدکننده ترجیحی برای چکمه‌های اسکی تبدیل شد و در سال ۱۹۷۲ به تولیدکننده پیشرو در جهان تبدیل شد.

در سال ۱۹۷۹ این شرکت به تولید اسکی خود پرداخت. چکمه‌های مخصوصاً با SX90 و یک دهه بعد این شرکت اسکی‌های خود را تولید کرد. در سال ۱۹۹۲ Salomon Skis در المپیک آن سال که در آلبرتویل فرانسه برگزار شد، در کمتر از ۳۰ مایلی کارگاهی که تنها چهار دهه قبل در مرکز شهر آنسی افتتاح شده بود، ظاهر شد.

نکته مهمی که برای Mastershoe وجود دارد، امسال نیز شاهد سرمایه گذاری برند سالومون در تولید کفش های پیاده روی برای عموم بودیم و تمرکز خود را بر ارائه محصولی برای ماجراجویان فعال حفظ کرد.

برند سالومون

پیاده روی با کفش برند  سالومون

کفش‌های سالومون یکی از ویژگی‌های همیشگی پیاده‌روی رقابتی هستند، که توسط Kilian Jornet رکوردشکنی در UTMB 2008 (Ultra-Trail du Mont-Blanc)، همزمان با ظهور فناوری سفارشی Fit آنها پوشیده می‌شود.

طیف کفش های ارائه شده توسط گروه Salomon در طول سال ها گسترش یافت و همیشه هدف آن ارائه یک کفش با کیفیت برای افرادی است که به فضای باز علاقه دارند و در سال ۲۰۱۱ این شرکت چکمه های پیاده روی Quest خود را تولید کرد، یک نیم بوت محبوب که Mastershoe است.

کفش های دویدن تریل برند سالومون برای علاقه مندان به دویدن تریل در تمام سطوح خوب است. آنها بسیار با کیفیت، بادوام و مورد اعتماد ورزشکاران حرفه ای در سراسر جهان هستند.

Toothy Salomon Speedcross 5 برای دویدن در سطوح گلی است. زیره مستحکم تر و رویه به روز شده، این کفش را در مسیر استحکام بخشیده است.  Speedcross 5 برای دویدن در گل و مسابقه در مسیرهای پرآب است. زیره محکم آن به شما کمک می کند تا پایه محکمی پیدا کنید.

برند سالومون

آیا کفش های Salomon Speedcross خوب هستند؟

Salomon Speedcross 5  بهترین انتخاب برای کشش است، تا حد زیادی به دلیل اینکه چقدر خوب به سنگ می چسبند! این کفش در قسمت رویه نیز محافظت بیشتری دارد و برای تناسب راحت‌تر نسبت به نسخه‌های قبلی کمی پهن‌تر ساخته شده است.

پیشنهاد مطالعه :خرید کت های چرم در بلک فرایدی

تفاوت Speedcross 4 و ۵ چیست؟

قبلاً روی اسپیدکراس برند سالومون چهار رویه از پارچه سفت ساخته شده بود که باعث مقاومت در برابر آب می شد. اما به همین دلیل کفش دوام کمتری داشت و به مرور زمان ترک می خورد. اسپیدکراس پنج ارتقا یافته اکنون از پارچه مشبک ساخته شده است که باعث راحتی و دوام بیشتر کفش می شود.

برند سالومون

چه سایزی باید سالومون بخرم؟

مطابق با تجربیات گذشته با کفش های اروپایی، Salomon متناسب با ابعاد کوچک طراحی شده است. برای به دست آوردن تناسب مناسب، هم از نظر عرض و هم از نظر طول، نیاز به افزایش سایز به ۱۱.۵، یک اندازه کامل را پیدا کنید.

پیشنهاد مطالعه :جدیدترین فناوری در لپتاپها

خرید سالومون از آمازون

اگر به کفش های برند سالمون علاقه مند هستید، می توانید از میان مدل های متنوع آن در سایت آمازون، گزینه دلخواه خود را بیابید. به ویژه در رویدادهایی مانند بلک فرایدی یا روز شکرگذاری، این برند تخفیف های خوبی را در نظر می گیرد.

برای خرید این کفش ها، وارد سایت آمازون شده و با فیلتر کردن اولویت های خود در مدل کفش سالمون، لینک کفش مورد نظر خود را کپی کرده و برای زاکولا بفرستید. کارشناسان زاکولا با استفاده از لینک ارائه شده، پیش فاکتور شما را نهایی کرده و پرداخت آن را به صورت ارزی انجام می دهند. سپس با تحویل محصول شما از آمازون، آن را به ایران منتقل خواهند کرد و در آدرس شما تحویل خواهند داد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود