تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آذر,۲۸

معرفی برند صفورا

نویسنده : تیم محتوا

برند صفورا Sephora ، اولین بار در اوت ۱۹۷۰ در پاریس عرضه شد. در سال ۱۹۹۳ توسط Dominique Mandonnaud  خریداری گردید که این خرید را با زنجیره عطر خود تحت نام تجاری Sephora ادغام کرد. Mandonnaud  به دلیل طراحی و اجرای تجربه فروش سرویس  Sephora، که با تشویق مشتریان به آزمایش محصولات در مکان ‌های خرده‌فروشی قبل از خرید منجر می شد، خود را از مدل‌های استاندارد خرده‌فروشی لوازم آرایشی جدا کرده و به اعتبار جهانی رسید.

تاریخچه صفورا

Mandonnaud  به گسترش نام تجاری برند صفورا در دهه ۱۹۹۰ ادامه داد و فروشگاه پرچمدار خود را در شانزلیزه در سال ۱۹۹۷ افتتاح کرد. در ژوئیه ۱۹۹۷، Mandonnaud  و شرکای او Sephora  را به LVMH فروختندکه فروشگاه ها را در سطح جهانی گسترش داد و محصولات زنجیره ای را تقویت کرد تا شامل محصولات زیبایی و بهداشتی شود.

محصولات آرایشی و بهداشتی Sephora در سال ۲۰۰۷ فعالیت خود را به بازارهای خاورمیانه گسترش داد و بیش از ۴۴ فروشگاه برند صفورا را در امارات متحده عربی و KSA و همچنین فروشگاه تجارت الکترونیکی خود را راه اندازی نموده است. این شرکت همکاری خود را با برندهای انحصاری خود در منطقه گسترش داده است.

برند صفورا

تغییرات مدیریتی در Sephora

در ۱ ژانویه ۲۰۱۴، کالوین مک دونالد جایگزین دیوید سولیتیانو به عنوان رئیس و مدیر اجرایی Sephora Americas  شد. Suliteanu به عنوان مدیر عامل Kendo Brands، یکی دیگر از مشاغل در مجموعه LVMH انتخاب شد.

برند صفورا، اولین فروشگاه ایالات متحده خود را در شهر نیویورک در سال ۱۹۹۸، اولین فروشگاه کانادایی خود را در تورنتو در سال ۲۰۰۴ و اولین فروشگاه Sephora استرالیا را در سال ۲۰۱۴ افتتاح کرد. دفتر مرکزی آن در آمریکای شمالی در شهر نیویورک واقع شده است، با دفاتر شرکت در سانفرانسیسکو و مونترال فعالیت دارد. این برند،  در حال حاضر بیش از ۴۳۰ فروشگاه در سراسر آمریکای شمالی دارد.

در ۲۶ آگوست ۲۰۱۶، Sephora  چهارصدمین مکان خود را در آمریکای شمالی در Magnificent Mile در شیکاگو افتتاح کرد. این فروشگاه مکان پرچمدار جدید شهر است. ضمن آنکه، در ۳۱ مارس ۲۰۱۷، سفورا بزرگترین فروشگاه خرده فروشی خود را در آمریکای شمالی در نزدیکی میدان هرالد در شهر نیویورک افتتاح کرد.

این فروشگاه برند صفورا، تقریباً ۱۱۳۸۰ فوت مربع مساحت دارد و بیش از ۱۳۰۰۰ محصول را در خود جای داده است. این یکی از شش مکان کارگاه آموزشی Sephora TIP با خدمات و ابزارهای تعاملی در آمریکای شمالی است. بقیه شامل سانفرانسیسکو، بوستون، شیکاگو، دره سانتا کلارا و تورنتو هستند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کیسه آب گرم از آمازون با تخفیف

رشد برند صفورا

در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۸، این برند، قرارداد اجاره بلندمدتی را در Thor Equities’s Town Square Metepec، یک مرکز خرده فروشی و سرگرمی جدید در مکزیک به مساحت ۱.۷ میلیون فوت مربع امضا کرد. در ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۱،Sephora  با Palamon Capital Partners برای خرید Feelunique.com، یک خرده‌فروش آنلاین کالاهای زیبایی معتبر در بریتانیا که در سال ۲۰۰۵ تأسیس شد.

برند صفورا، با ۱.۳ میلیون مشتری فعال از ۱۲۰ کشور و بیش از ۳۵۰۰۰ محصول از بیش از ۸۰۰ برند، به توافق رسید.

برند صفورا

فروشگاه های کانادایی صفورا

به دنبال موفقیت حضور آنلاین خود با مصرف کنندگان کانادایی، صفورا گزارش می دهد که اولین فروشگاه کانادایی خود را در سال ۲۰۰۴ در تورنتو راه اندازی کرد. مانند همتایان آمریکایی خود، بسیاری از فروشگاه های کانادایی در مراکز خرید قرار دارند.

برند صفورا توضیح می‌دهد که این شرکت در سال ۲۰۰۵ ایده «قبل از خرید را امتحان کنید» را یک قدم جلوتر برد. در این زمان بود که آنها بارهای زیبایی را معرفی کردند که در فروشگاه‌های Sephora محبوب شدند. بیش از ۴۸۵ مورد از این مینی نسخه های فروشگاه های مستقل برند صفورا وجود دارد. آنها اغلب تعداد زیادی محصول ندارند، اما همچنان با نمونه برداری و برنامه Sephora Beauty Insider به همان شیوه عمل می کنند.

همکاری با پنتون

در سال ۲۰۱۳، Sephora  گزارش داد که این شرکت با Pantone برای ایجاد یک انتخاب کننده سایه همکاری کرد. Pantone نه تنها هر سال یک “رنگ سال” را اعلام می کند، بلکه به مجموعه کمکی آرایش Sephora به شما امکان می دهد ویژگی های خود (رنگ چشم، رنگ پوست و رنگ مو) را از یک منوی کشویی انتخاب کنید تا پالت هایی ایجاد نمایید که شامل سایه سال به زیباترین روش ها برای استفاده آن خواهد بود.

به سادگی می توانید از بین چندین ترکیب رنگ انتخاب کرده و گام به گام در مورد چگونگی ایجاد مجدد موارد دلخواه خود و استفاده از کدام محصولات، توضیح دهید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین سرم های آبرسان پوست صورت

رازهای موفقیت

برند صفورا به چند ویژگی خاص معروف است، از جمله موارد زیر:

  • یکی از جنبه های منحصر به فرد توسعه نام تجاری Sephora مفهوم نمونه برداری در فروشگاه است که از همان ابتدای راه اندازی زنجیره شروع شد و برای موفقیت مستمر آنها بسیار مهم است.
  • این شرکت به دلیل سیاست برگشت انعطاف پذیر خود که شامل بازپرداخت کامل، اعتبار فروشگاه یا مبادله می شود، به خوبی شناخته شده است.
  • برخی از فروشگاه های Sephora مشاوره و رویدادهای دیگر را برای مشتریان و مشتریان ارائه می دهند. این رویدادها بر اساس مکان متفاوت است.
  • طیف گسترده ای از خطوط تولیدرا دارد. می توانید همه چیز را از برند صفورا گرفته تا برندهای سطح بالای آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو و موارد دیگر پیدا کنید.

برند صفورا

صفورا در بازار فعلی

Sephora  در سه دهه گذشته بسیار رشد کرده است. این شرکت در چندین کشور پیشروی کرده و نام و برندی برای خود ساخته است. صنعت لوازم آرایشی به رشد خود ادامه می دهد و به احتمال بسیار زیاد Sephora همگام با آن گسترش یافته و رشد خواهد کرد. شما می توانید به راحتی برای خرید محصولات اصل و اورجینال از این فروشگاه و برند معتبر، اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه :معاملات بلک فرایدی آمازون

برای تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی از این شرکت، لازم است که از خدمات زاکولا بهره مند شوید. کارشناسان زاکولا می توانند پرداخت ارزی و دریافت پیش فاکتور از صفورا را برای شما فراهم کنند. بنابراین، کافی است که برای انتخاب محصول خود، وقت گذاشته و در مدت زمان مناسبی، آن را در ایران تحویل بگیرید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود